Köszönöm a kimerítő választ! Utána járok a dolgoknak,aztán meglátom milyen lesz. Már érdeklődtem a Bandit fórumon is az ismerősödnél,most várom a választ.
Tanácsok:
1. minden lánchoz kell egy lánckerék pár! Tehát a legtovább tartó láncot vedd meg, ha van lové!
2. a lánc gyártója weboldalán nézd meg a szakítószilárdságokat! Mind1 mi a fantázia neve, az alapján, hogy erősített, meg extra erősített és hány Le -ig javasolják nem tudsz hasonlítani!
3. utána, ha minden árkategóriában megvan a legjobb ajánlat a márkásabb termékekből(jt, did, tsubaki, ek, rk, stb-sb-stb) akkor eldöntöd mi fér bele a keretbe. Pl. felírod egy táblázatba 30kN 35kN 40kN meg mellé az árakat és márkát, hogy abból a szakítószilárdság tartományban mi a legolcsóbb...
4. Hogyha elfér szélesebb lánc és lánckerék az adott tipuson érdemes utcára azt venni, még, ha nehezebb és drágább is, de tartósabb! Nekem 525 helyett 530 van fent( zxr750 lánckerékkel, ugye ott széria az 530, 7R nél már csak USA piacra volt 530). Lehet a hatosra már nem fér el nagyobb, és lehet lánckerék sincs 530ra....
Áttétel: én maradnék a gyárinál, mert ugye az egyes és hatodik "változik, hisz a többinél max 3helyett2 vagy 2helyet3 lesz. Ha rövidítesz vagy ha hosszítasz áttétel mindkettőnek van előnye és hátránya de pont ellenkezők az előnyök és hátrányok. A gyári az egy ideális univerzális kompromisszum. Persze ha kerózni akarsz a pizzéria előtt akkor elől -1 hátúl +2. Legtöbb mocin a -1+2 párost még elbírja a gyári lánchossz! Én maradnék gyári áttételen, de te dolgod.
O gyűrűst meg egy márkából se vennék, nagy a surlódása és azért, ha csak ez +0,2deci/100km -re benzin többlet fogyi, az is 50-60ekm alatt ugye pár liter.... Jó tudom fillérbaszás de inkább kiadok többet egy X gyűrűsre, ahol nem a láncot fogom fűteni, hanem a kereke hajtani.
Jah kérdezd meg Zöldi, nagyon sok helyről tud rendelni.
Még a www.nagyvas.hu is olcsó, meg pinkmotor Tatabányán, vagy a Shox.hu Pesten, Gyári lánc árára is rákérdezhetsz pl. Kawazsoltinál meg Zöldinél is. Utána meg eldöntöd melyik árú lánc legyen....
Láncom amúgy a nagyvasról való, mert épp ott volt akció páréve és a láckerekem meg shoxból, mert az ott volt akciós....
Most ezt ajánlották:
IRiS arany színű O gyűrűs erősített lánc 20.990 ft.
IRiS arany színű X gyűrűs erősített lánc 23.990 ft.
D.I.D 525ZVMX 108 szemű lánc 30890ft. (motoralkatresz.eu)
A 15-40-ről (gyári) mi változik,ha 15-43-ra módosítom?
A fent említett láncok mindegyike jó pl. a 15-43-as kerékhez?
Kawabiker_zxr
Ha hasonló árkategóriában tudsz valamit,akkor szívesen veszem a tanácsod! Kérdezzem meg Zöldit a Bandit topikból?
Miért DID -t javasolsz, mikor az EK és RK márkákból létezik azonos méretben(520, 525, 530, stb.) nagyobb szakítószilárdságú is!
Tény a did -nek is ott a zvm2 fantázia nevű terméke, de pár kN -nal többet tudnak a hasonló kategóriájú RK, EK termékek. Tény az áruk is drágább...
Meg a legtutibb megrendelni a gyári láncot, azok gondozva elfutnak 60-80ekm -t! Ennyi futásnál meg illik kiszedni a lengővillát és mindent lemérni, tisztítani, újra kenni, és ha szükséges cserélni.(porvédők, csapágyazások, stb.)
Alkatrészbeszerzésre eddig a legtutibb árakat Zöldi mondta Bandi topikból.(gyári és utángyártott terméket is tud hozni)
Szia!
Oldalt ajánlani sajnos nem tudok, mert nekem a láncszettem -ahogy nézem- gyakorlatilag új, ezért egy darabig szerencsére nem kell nézelődnöm, de azt hallottam, hogy a motoralkatresz.eu elég jó áron kínálja az alkatrészeket.
Láncból mindenképpen DID-et ajánlanék.
Az én gépemen az áttétel a gyári 15-40-ről 15-43-ra van módosítva. Viszonyítási alapom nincsen, mert nem tudom milyen volt gyári áttétellel, de azt mondja az uram, hogy elég jó így. Az első lánckerékkel szerintem ne variálj, mert akkor nem jól fog mutatni az órád.
Sziasztok!
Tudnátok mondani nekem pár oldalt,ahonnan lánc szettet lehet rendelni? Motoralkatrész.eu-n már találtam,de gondoltam megnézném máshol is. Ezen kívül kíváncsi lennék a véleményekre,hogy melyik láncot ajánlanátok,illetve érdemes e eltérni a gyári mérettől a lánckeréknél?
Ne szójjjá be... Lárom elöntötte az agyadat a zőőőd köd...
Befizettem a bírságot... eldurrant az agyam rendesen... szegény skodra kapott rendesen hazafelé...
Lenne egy pár csutka kormányom eladó ZXR-hez.2006-os motorról valók. Rajta vannak a végsúlyok, markolatok, kuplung kar és kapcsolója, ahogyan a fényképeken is. Megtalálható a hirdetéseim között is.
Hello,
Van két egyforma 16-os fogszámú 520-as Renthal Ultralight első lánckerekem.
Eladók. Természetesen újak. Érdeklődni:
info@euromotoracing.hu
+36205804474
1. minden lánchoz kell egy lánckerék pár! Tehát a legtovább tartó láncot vedd meg, ha van lové!
2. a lánc gyártója weboldalán nézd meg a szakítószilárdságokat! Mind1 mi a fantázia neve, az alapján, hogy erősített, meg extra erősített és hány Le -ig javasolják nem tudsz hasonlítani!
3. utána, ha minden árkategóriában megvan a legjobb ajánlat a márkásabb termékekből(jt, did, tsubaki, ek, rk, stb-sb-stb) akkor eldöntöd mi fér bele a keretbe. Pl. felírod egy táblázatba 30kN 35kN 40kN meg mellé az árakat és márkát, hogy abból a szakítószilárdság tartományban mi a legolcsóbb...
4. Hogyha elfér szélesebb lánc és lánckerék az adott tipuson érdemes utcára azt venni, még, ha nehezebb és drágább is, de tartósabb! Nekem 525 helyett 530 van fent( zxr750 lánckerékkel, ugye ott széria az 530, 7R nél már csak USA piacra volt 530). Lehet a hatosra már nem fér el nagyobb, és lehet lánckerék sincs 530ra....
Áttétel: én maradnék a gyárinál, mert ugye az egyes és hatodik "változik, hisz a többinél max 3helyett2 vagy 2helyet3 lesz. Ha rövidítesz vagy ha hosszítasz áttétel mindkettőnek van előnye és hátránya de pont ellenkezők az előnyök és hátrányok. A gyári az egy ideális univerzális kompromisszum. Persze ha kerózni akarsz a pizzéria előtt akkor elől -1 hátúl +2. Legtöbb mocin a -1+2 párost még elbírja a gyári lánchossz! Én maradnék gyári áttételen, de te dolgod.
O gyűrűst meg egy márkából se vennék, nagy a surlódása és azért, ha csak ez +0,2deci/100km -re benzin többlet fogyi, az is 50-60ekm alatt ugye pár liter.... Jó tudom fillérbaszás de inkább kiadok többet egy X gyűrűsre, ahol nem a láncot fogom fűteni, hanem a kereke hajtani.
Jah kérdezd meg Zöldi, nagyon sok helyről tud rendelni.
Még a www.nagyvas.hu is olcsó, meg pinkmotor Tatabányán, vagy a Shox.hu Pesten, Gyári lánc árára is rákérdezhetsz pl. Kawazsoltinál meg Zöldinél is. Utána meg eldöntöd melyik árú lánc legyen....
Láncom amúgy a nagyvasról való, mert épp ott volt akció páréve és a láckerekem meg shoxból, mert az ott volt akciós....
IRiS arany színű O gyűrűs erősített lánc 20.990 ft.
IRiS arany színű X gyűrűs erősített lánc 23.990 ft.
D.I.D 525ZVMX 108 szemű lánc 30890ft. (motoralkatresz.eu)
A 15-40-ről (gyári) mi változik,ha 15-43-ra módosítom?
A fent említett láncok mindegyike jó pl. a 15-43-as kerékhez?
Kawabiker_zxr
Ha hasonló árkategóriában tudsz valamit,akkor szívesen veszem a tanácsod! Kérdezzem meg Zöldit a Bandit topikból?
Tény a did -nek is ott a zvm2 fantázia nevű terméke, de pár kN -nal többet tudnak a hasonló kategóriájú RK, EK termékek. Tény az áruk is drágább...
Meg a legtutibb megrendelni a gyári láncot, azok gondozva elfutnak 60-80ekm -t! Ennyi futásnál meg illik kiszedni a lengővillát és mindent lemérni, tisztítani, újra kenni, és ha szükséges cserélni.(porvédők, csapágyazások, stb.)
Alkatrészbeszerzésre eddig a legtutibb árakat Zöldi mondta Bandi topikból.(gyári és utángyártott terméket is tud hozni)
Oldalt ajánlani sajnos nem tudok, mert nekem a láncszettem -ahogy nézem- gyakorlatilag új, ezért egy darabig szerencsére nem kell nézelődnöm, de azt hallottam, hogy a motoralkatresz.eu elég jó áron kínálja az alkatrészeket.
Láncból mindenképpen DID-et ajánlanék.
Az én gépemen az áttétel a gyári 15-40-ről 15-43-ra van módosítva. Viszonyítási alapom nincsen, mert nem tudom milyen volt gyári áttétellel, de azt mondja az uram, hogy elég jó így. Az első lánckerékkel szerintem ne variálj, mert akkor nem jól fog mutatni az órád.
Bal oldali kormánykiflit keresek egy 2002es zx636r -re. Szerinted paszolni fog a bontott motorodtől?
Elöre köszi.
http://olx.hu/hirdetes/kawasak...
Tudnátok mondani nekem pár oldalt,ahonnan lánc szettet lehet rendelni? Motoralkatrész.eu-n már találtam,de gondoltam megnézném máshol is. Ezen kívül kíváncsi lennék a véleményekre,hogy melyik láncot ajánlanátok,illetve érdemes e eltérni a gyári mérettől a lánckeréknél?
Egyezett a csavartávolság a dobbal,meg a csőátmérő?
Én most dobtam fel egy dobot,de kicsit "faragnom" kellett
Befizettem a bírságot... eldurrant az agyam rendesen... szegény skodra kapott rendesen hazafelé...
Lenne egy pár csutka kormányom eladó ZXR-hez.2006-os motorról valók. Rajta vannak a végsúlyok, markolatok, kuplung kar és kapcsolója, ahogyan a fényképeken is. Megtalálható a hirdetéseim között is.
Ár: 35 eft
tel: 70-278-3072
Van két egyforma 16-os fogszámú 520-as Renthal Ultralight első lánckerekem.
Eladók. Természetesen újak. Érdeklődni:
info@euromotoracing.hu
+36205804474
2005-öshöz és zöld akkor megveszem :D