Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

udv nektek,
2005-2006os 636hoz keresek hatso tengely tavtartoit illetve hatso feknyereg konzoljat. ha esetleg van valakinek elado....
Egyenlőre kösz az infókat . majd ha még komolyabbra fordul a dolog úgy is kérdezek ,mer pofátlan vagyok ,

csaó jó éjt
Úgy legyen.
Áááá az kizárt dolog motor az első minden más másodlagos kérdés nálam .
Kisgyerek korom óta motorral álmodok és mikor meglett amire vágytam nem adom semmi pénzért nélküle nem vagyok ennyi. Akkor nem veszek autót de motor lesz az olyan biztos mint ,hogy most neked írtam.
Ha autót veszel többé nem lesz motorod. Már ha tolódik tőle a motor.
A lényeg az ,hogy minden féle képpen lesz váltás 1000ccm-re. Csak még nem tudom mikor ,mert ha sikerül a "B"-s jogsi akkor kocsit veszek jövőre és a kettő egyszerre nem megy így a motor tolódik. vagy az autó még nem tudom
+ azt el is felejtettem,hogy nekem olyan bringa kll airől minimum annyira leér a lábam mint a mostani gépről.
Ezért mondjuk már mondták,hogy miért nem veszek sunyukit mert az alacsony jószág.
De az nem kell csak a zőőőd állat

Arra meg nem is gondoltam,hogy a 04-05 1000-s re előre nagyobb fogaskereket rakni
Ezért szeretek itt kérdezni,mert vannak nálam okosabbak pl: te is.
Nem kell attól félni. Ott kell húzni a gázt ahol van hely. Amikor megvettem az elsőt úgy voltam vele, hogy jé nem is olyan vészes. Aztán 6000-nél vett egy nagy levegőt és beszaratott.
De év végén a leáttételezett 195Le motoromat gyengének szoktam érezni a Hungaroringen. Olyan lassan forog le az 5-től.
Év elején meg nem értem, hogy tudok egy ilyen marha erős motorral motorozni. Szóval minden megszokás kérdése.
Volt szerencsém kipróbálni ár egy 1000 kawát és hát annyira nem féltem tőle lehet az is baj és hülye vagyok ezért de mondom nem féltem annyira ,
Értem mit mondasz. Bár tény, hogy hülyeség. Szóval a 06-os ZX-10R lesz a bevezető motor az ezresek világába? Mennyivel egyszerűbb venni egy 04-est rárakni előre 1 foggal nagyobb lánckereket és már is megszelídül.
Egyébként meg azt vedd meg amelyik tetszik. De a 04-06 közötti agressziókülönbség nem fog feltűnni mert a 636 után mind a kettőtől beszarsz majd.
Szeretem a mostani motorom ,mert hazudnák ha nem de valahogy azt érzem már nem ad annyi +-t lehet ha áttételt módosítanák akkor nem ezt mondanám .De most úgy érzem kell az 1000-s és nem felvágásból.
Én a nyugodt motorokat kedvelem, ami csak megy és teszi a dolgát.
Egyszer majd egy Dukira benevezek, abból is valami kisebbre, pl. 749
Nem az a baj,hogy elmebeteg hanem azt,hogy nagyon hamar semmi bevezetés
A csajoknál sem úgy van,hogy "gyere aztán megduglak oszt csá" hanem van egy kis előjáték meg minden tudod ahogy kell
Nekem kell egy kis rávezetés.
Most ezt mondom de lehet ha mennék egy 04-05-el meg a 06-07-el akkor azt mondanám kell a faszomnak a 06-07 mikor harmatos és nem szarok be annyira tőle.
Érted mit akarok kibökni ?
Nem a kilókon van a hangsúly. Az egész egy töltött zokni az ülés alatti dupla kipufogójával.
De ez milyen már? "Szeretnék egy ZX-10R-t venni de ne legyen elmebeteg."
Egyébként biztos jó motor.
Félre értesz nem a 300km/h vonz hanem az erő .. na jó egy kicsit az is de nagyon nem az a mérvadó.
Inkább hogy 180 kg körül legyen 1000ccm sok paci ,könnyű irányíthatóság és,hogy ne kelljen 14 e-ig forgatnom,hogy menjen +előzés kor visszaváltogatni hanem nyomatékból tudjak haladni.
Hát hallod nem tudom de elenyésző a súly különbség a 04-05 és a 06-07 között. A blokk ugyan az 174le ram air-el 184le a 06-07 sztem a 04-05-s sem több .
A látszat meg csal az igaz,hogy a te fajtád filigránabb mint a 06-07-s
inkább zzr1100 az olyan klasszikus és megy 300 -t.
Egy tehén. Az összes többi ZX-10R-hez képest egy túramotor. Ha meg az kell vegyél ZX-12R-t.
Azért kíváncsi lennék az ellen érvekre főleg olyantól akinek van vagy használta sokáig.
igen hallottam én is,hogy pl: a fékek szarok rajta de nem értem miért mondják hisz olvastam róla sok tesztet eléggé dicsérték.
Emberközpontúbb mint a 05-s , lejjebb rakták a súlypontot ezért könnyebb kezelni, lineárisabb a gázreakció stb stb stb.
Egyszóval nem értem az ellenszenvet talán ,mert nem olyan robbanékony alul mint a 05 és ezért vagy a fasz tudja
Nem nagyon ajánlja senki akit ismerek. Ez a legrosszabb Tizedes. Már ha lehet ezt mondani.
Egem most ő hoz lázba , ,
A 05-s tizedes nem nekem való nem akarom én egyből eldobni indulás után ezért gondoltam erre az évjáratra hisz ez már emberbarátabb 1 picikét
Hopp most olvastam amit ddt500 linkelt
Akkor nem megy simán a ccm növekedés miatt keress 600 blokkot ami gondolom nem igen elterjedt sajna .
Én is sok helyen kérdezgettem mire találtam ,mert a stuntosok hamar lenyúlták a 636-s blokkokat .. komolyan így a szerelőm egy ismerőse által fellelt olasz blokkot integrált a gépbe ami eddig tökéletes
Szeva Zizazzu

Nos én cseréltem blokkot sajna 2012 ben szintén főtengő miatt.
Nálam az eljárás a köv. volt.
1- blokk keresés ( találtam )
2- szerelő kicserélte
3- elvittem műszakiztatni ahol adtak egy papírt amin az új motorszám szerepelt már.
4-vizsga előtt elvittem egy emberkéhez az össz. papírt (nekem 2 nyelvű adásvételi a blokkról,engedély a izing cégtől mivel lizinges ,régi forgalmi,rendszám) aki 12e Ft-ért elrendezte az okmány irodában a papírokat.
Nekem nagyon simán ment az egész sztem neked sem fog semmi akadály az utadba állni még akkor sem ha 600-ról 636-ra nő a ccm.
Pedig mihamarabb tegyél fől és ez nem fenyegetés . ,