Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még van 1 kérdésed


hátha arra tudok válaszolni , ,
Akkor újabban miért van németországi barcode a csomagoláson?
DENSO már ne is haragudj de nem mémet hanem japán
Én már csak tudom,hisz ott melózom ja meg Bocy is .
Érzékelőszenzor.
Gázkarállás - pillangószelep pozició érzékelésére van....
De azzal ne foglalkozz, ha szar nem egy henger fog néha-néha sztrájkolni.

Remélem nem ngk gyertyát vettél!
Múltkor megint találkoztam 4ből 2 szarral! Szép arány....
Francia szutyok ngk...
Denso legalább német, de jó...
Az nekem kurva messze van sajnos... a gyertyák ki vannak cserélve cr9e, az a gyárija. Gyertya csere előtt szinte egyáltalán nem ment az 1-es henger,majd kicseréltem mind a 4 gyertyát, jelentősen javult! csak még mindig nem az igazi, mert csak nagy fordulaton megy tökéletesen! a karburátort kitisztitom, hátha...
ezt már kérdeztem itt fórumon, szóval a karburátoron mi az a kis elektronika, a jobb oldalon?... csatlakozik rá egy csatlakozó...
Nem lepődnék meg, ha csak egy karbi pucolás,szinkron, új benya szűrő, meg 4normális Denso gyertya után gond nélkül működne.
Ha az 1elektrodás való bele akkor Denso u27esr-n a cr9e megfelelője.
Ha kettő elektrodás akkor u27etr a megfelelője a cr9ek -nak
Emlékeim szerint 27es(9es) hőérték megy a 2001 hatosba de este fél11kor nem esküszök meg egy v. két elektrodás....

Ha bátor vagy te is kipucolhatod a karburátort :D
Távgyógyításban senki nem mondja meg sikerülni fog vagy sem....
Igazából nem nagy munka, ha van jó szerszám....
Szolnok-Jászberény között ami ismertebb város.
az is volt már, csak azzal meg megtörtént a baj... odalett, majdnem velem együtt, így babonából nem is gondolkoztam olyanon...
Hová valósi vagy?
oké, igazából csak ideges lettem/vagyok mert tényleg ezt a motort úgy vettem, hogy előtte másfél évig olvastam az infókat erről a tipusról,nézegettem a teszteket, beszámolókat , kérdezősködtem fórumon, nézegettem a hirdetéseket, mindennap, és nem a legolcsóbb ár alapján.. értitek mire gondolok,jót akartam venni , mert a hulladékokból, küszködésből már volt elég! erre meg egyik napról a másikra megadja magát! semmi előzménye nem volt! Még jó, hogy itthon történt, nem az ország másik végén ... bár, olyan nagy túrákra lehetőségem nem nagyon van ... na mindegy a lényeg, igazatok van , valóban, mikor megvettem akkor kellett volna A tól Z ig átnézetni ... és akkor most talán nem lenne probléma! széleset!
Vegyél egy suzukit.
pár darab T betű lemaradt, kontaktos a keyboard.....
Szerelem már 2001 es zx6r -t és bátran mondhatom egyik legjobb hatos.Pedig, ha már én megdicsérek valamit, ott komolyan nem találok kifogást benne, hisz aki ismer mindenbe beletudok kötni.
2001, 2007, 2014 a kedvencek a 6r,6rr,636 mizériából!

Szóval hidd el fasza motorod van, csak ki kell pofozni egy hozzáértőnek!És ezt most nem reklámnak írtam, mert 150-200km re vagyok tőled, tuti van feléd is olyan aki ért hozzá....
A motor karbantartása nem az olaj, meg gyertyacserében nyilvánul csak meg. Karburátorral, vezérléssel, szelephézagolással is illik foglalkozni. Az általad említett 20eft pedig minden szezon elején alap tétel. A motorozás drága sport, az hogy te egy lepukkant példányt vettél nem a Kawasakit minősíti...
Jól van, semmi gond, csak kicsit megijedtem. Természetesen megfelel a szerda, várom az ímélt. Köszi.
Az, hogy ebben a motorban csalódtál nem a ZX-6R hibája. A hiba nem konstrukciós jellegű hanem karbantartási hiányosság. Ellenben az FZR(Yamahák) olajzabálása az. Azt nem tudod megjavítani.
Szaal nagyot csalódtam a zx6r-ben,pedig eleinte tetszett ... vagy 2000 km-ert mentem vele , ráköltöttem egy 20ast (olaj,gyertya) és így hálálja meg ... szaggat ,dadog nem megy , megint sikerült egy szart vennem! még a 20 éves olajzabáló foshalmaz fzr-em is kibírt egy szezont szerelés nélkül, pedig az ránézésre is egy köpedelem volt.
Szia!
Bocsi csak egy kicsit elfelejtettem... Szerdán leszek otthon, akkor tudok képet küldeni, ha még az úgy megfelel!
Kicseréltem most a gyertyasort, javult a helyzet, de sajnos nem az igazi:( mostmár ha húzom neki akkor megy tökéletesen ... 80-90 km/h felett! de alatta szaggat, kihagy ... játszadoztam vele, ha alacsony fordulaton járok vele és ráhuzom a szivatót akkor nem szaggat! úgyhogy most a karburátoron elmélkedek.... inkább elviszem szerelőhöz :(
Szeva!
Ugyan ezzel a problémával szenvedtem én is (2004-es z750), hogy csak egy bizonyos fordulaton ment az egyik henger. Gyertyasor csere nálam segített. Ajánlani tudom az iridium gyertyákat. Nem olcsó, de legalább jó!
Hali!
2005 zx-6rr-hez keresek főtengely, hajtókart, illetve kormány lengéscsillapítót.Ha úgy van komplett blokk is érdekelne. Előre is kösz...
Sziasztok, sikerült levennem a pipát, csak ki kellett húzni! de a probléma nem oldódott meg az 1-es henger nem megy! hébe-hóba be-be kapcsol, főleg ha egy bizonyos fordulaton tartom (kb 3000) akkor megy, de ha egy picit elveszem a gázt, vagy húzok neki akkor elszáll ismételten... igaz gyertyát nem cseréltem , mert nincs itthon, kéznél , de átcseréltem a 3-as hengerével, de nem változott semmi! a gyertya barna szinű,nem koszos szerintem olyan amilyen lennie kell, de a tövénél ahol a porcelán kezdődik ott sárgás-barnás színüek, mintha meg lenne égetve! valakinek volt már hasonló problémája? :( holnap veszek 4 új gyertyát , kicserélem, de ha nem lesz jó akkor mit csináljak vele :( szétb@asz az ideg :(
Nyugodtan hùzd erõsen. Nehéz kiszedni, nem fogod eltörni. Szorosnak kell lennie, mert szigetelnie kell.
sziasztok, kérlek segítsetek, elkezdett 3 hengerezni a gép:( gondoltam meglesem a gyertyákat, nade ez nekem nem egy egyszerű feladat! ilyen gyertyapipát életembe nem láttam, hogy kell ezt leszedni ? mennek hozzá csatlakozók, azokat szét tudom csusztatni, de maga a pipát hogy veszem le? simán erővel húzzam kifelé? félek , hogy eltörök valamit! köszi előre is....
Nem kaptam ímélt. Mégsem akarsz megválni tõlük?