nemrégiben voltunk gyorsuláson volt van egy ismerösnek egy k5 e gyári teljesen csak a kipu nem és az összes 636-végigverte ugy h esélye nemvolt eggyiknek se ez hogy van akkor?
Ssmoke hali. Ugyan így jártam én is a hatossal. Egyszerűen lett meg oldva, de be jött. Az olaj betöltő nyílásra rátettem egy kúpos locsoló véget és kompresszorral ,meg nyomtam kb 7-8 bar ra járás közben . Rögtön lett nyomás és utána is normálisan működött.
Fent van már a videó is. Nagyon rövidke lett...majd legközelebb. A telefon mikrofonja nem hozza vissza az akusztikai élményt:-). Meg én sem szeretem álltában szabályoztatni szegényt. Jobb azt kettesben 150 körül :-D.
Sziasztok . Abban kernek segitseget , hogy olajat , szurot csereltem es vilagit az olaj lampa . Castrol power 1 racing 4t 3,7 L es Mann szuro kerult bele . 2002 zx6r 636 . A szuron 6 nagyobb lyuk van , az elozo championon 8 kisebb. Egy par percig jarattam , leallitottam inditottam , de folyamatosan vilagit .
Nincs mit.
Eger felé nemigen járunk, sőt életemben én eddig még csak egyszer voltam, akkor is kocsival. Eger tőlünk több, mint 220 km, szóval oda maximum csak úgy lenne érdemes menni, hogy megszállunk valahol a környéken éjszakára, úgy viszont aránylag nehéz összeegyeztetni a programokat, meg a társaságot.
Ha kanyarogni vágyunk, akkor legtöbbször Dobogókő felé vesszük az irányt, az csak ~100 km Fehérvártól. Ilyenkor persze útba ejtjük az Üvegtigrist is. Szintén elég jó minőségű "Csesznek-ring", és az mindösszesen ~60-70 km tőlünk.
Persze úgy adom itt elő, mintha ezeken a helyeken én is motoroztam volna, pedig nem. Én maximum csak utasként "szerpentineztem" eddig.
Egyelőre összeszokó fázisban vagyunk még a motorral, mert ha már a motorjaim hengerűrtartalmainak a megválasztásánál nem tartottam a fokozatosságot (ötvenes után haccázas'), akkor kénytelen vagyok az összeszokásra több időt szánni. Így nekem egy darabig maradnak a jó minőségű, és kevésbé technikás útvonalak. Például ma ebéd után, ha addig nem romlik el az idő, akkor leruccanunk egyet a Balatonra.
Köszönöm, a gyors reagálást, nagyon rendesek vagytok:) 7 végén mindenképp nekiállok , ha időm engedi , féknyereg oké, de a főfékhengerhez sztem nem fogok hozzá nyúlni, nem igazán értek hozzá, első fékkel meg elég necces játszadozni :)
Ahogy előttem brumi7r is írta, én is mindenképpen egy alapos takarítással kezdeném. Féknyergeket kitakarítani, dugattyúkat, csekkolni, hogy szépen, finoman, egyszerre járnak-e. A fékfolyadék csere is megoldhatja a problémát, ezt is említette brumi7r.
Ha ezeket megcsinálod, és nem javul a helyzet, akkor biztos, hogy a főfékhenger lesz a ludas. Rossz hír, hogy én éppen 2 hete cseréltem főfékhengert. Ugyanezek voltak a tünetek. Nehéz volt húzni a fékkart, aztán egy bizonyos pont után meg beesett, és hirtelen megjött a fékhatás - egyszerre. Semmi fokozatosság.
Ha a főfékhenger okozza a problémát, akkor sem kell megijedni, nem feltétlenül kell kicserélni az egész alkatrészt, lehet hozzá venni felújító szettet is. Én csak azért cseréltem az egészet, mert az uram a 7R-jén Brembo főfékhengert használ, és a gyári szépen el volt csomagolva a garázsban. Szerencsére kompatibilis a kettő. Majd ha lesz rá érkezésem, szépen felújítjuk az enyémet, és visszacseréljük.
Majd azért megírhatnád a tapasztalatokat, ha sikerült helyrehozni a hibát.
Szia! Első körön egy féknyereg takarítással kezdeném, a dugattyúk hajlamosak külön életet élni. Enyémen mikor megvettem melegedett az egyik tárcsa mert nem engedett vissza teljesen. Takarítás óta 1 újjas . Galériámban van kép és leírtam, ahogy én csináltam. A 9-es fórumon Motorskiller teljesen szétkapta: http://www.sportmotor.hu/motor... előtte, utána pár oldalt még vannak fotók a munkájáról. Fékfolyadékot is illik két évente cserélni és van aki betétcserénél is csak visszanyomja a dugattyúkat és beteszi az új betétet és csodálkozik, hogy akad a dugattyú meg tönkremegy a tömítőgyűrű mert a dugattyúra rásült dzsuva szétcseszi.
Sziasztok, tanácsra lenne szükségem!:S Az első fékkel nem vagyok megelégedve, jól fog, de hogy is mondjam... nem pontosan adagolható, olyan "darabos", nem lehet finoman megállni vele... tárcsa, fékbetét szemmel nézve semmi hibát nem találok benne, tudom ez kevés ... de szerintetek mit csináljak vele így első körben? ! levegős lenne? álló helyzetben sem lehet egyenletesen behúzni, érződik,hogy akadozik... valami tipp? köszi előre is
Nekem az eddig megtett ~100km alapján tökéletesen megfelel. Nincs viszonyítási alapom, de nálunk a társaságban szinte mindenki MOL-t használ és elégedett vele. Biztos jó a Motul is, de arról én nem tudok nyilatjozni.
Szép bringa
Nekem a 04-es blokkja olasz és én nagyon remélem,hogy jól bántak vele .
A 01-es be mindig Motul 7100 v. 5100 -t raktam 10w40-t amitől olyan volt a váltó mint a vaj emellett egy cseppet sem fogyasztott belőle és nagyon csendes is volt a blokk .
A sound-ot egy IXIL dobocska biztosította http://www.sportmotor.hu/motor...
Aztán lecsíptem belőle 110 mm-t ,hogy jobban zenéljen nekem hát azt is tette de arról felvétel nincs sajna
Nekem micron van E jelöléses, furulya nélkül nagyon szép az orgánuma. Most műszakira lecseréltem a gyárira, borzasztó . Mint egy négyetűrmű segédmotor, ráadásul a gázreakciója is rosszabb.
Hétvégén csinálok egy rövid videót a micronnal, ha érdekel.
Természetesen, ezek fontosabbak, mint a kipufogó...
Olajat én MOL-t használok, egészen pontosan ilyet. Tudom ajánlani.
Ha pedig eljutsz a kipufogó vásárlásig, akkor nézz körül a MIVV-ek között is, az enyémen az van, és elég szép hangja van.
Az enyém is olasz volt. Decemberben vettem, még friss,ropogós a forgalmi. Az enyémnek ugyan több gazdája volt, sõt vagy 5 éve mûszaki sem volt rajta, de ezt meg nem mondanád róla. Minden gyári a motoron, egyedül a kipufogó nem.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r_nin
ja-7611084
vagy:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_g
sx-r_600_relentless-7748955
Ha minden igaz én is raktam fel a galériába végre pár képet a gépről.
Micron dobról is lett egy nagyon rövid videó!
Eger felé nemigen járunk, sőt életemben én eddig még csak egyszer voltam, akkor is kocsival. Eger tőlünk több, mint 220 km, szóval oda maximum csak úgy lenne érdemes menni, hogy megszállunk valahol a környéken éjszakára, úgy viszont aránylag nehéz összeegyeztetni a programokat, meg a társaságot.
Ha kanyarogni vágyunk, akkor legtöbbször Dobogókő felé vesszük az irányt, az csak ~100 km Fehérvártól. Ilyenkor persze útba ejtjük az Üvegtigrist is. Szintén elég jó minőségű "Csesznek-ring", és az mindösszesen ~60-70 km tőlünk.
Persze úgy adom itt elő, mintha ezeken a helyeken én is motoroztam volna, pedig nem. Én maximum csak utasként "szerpentineztem" eddig.
Egyelőre összeszokó fázisban vagyunk még a motorral, mert ha már a motorjaim hengerűrtartalmainak a megválasztásánál nem tartottam a fokozatosságot (ötvenes után haccázas'), akkor kénytelen vagyok az összeszokásra több időt szánni. Így nekem egy darabig maradnak a jó minőségű, és kevésbé technikás útvonalak. Például ma ebéd után, ha addig nem romlik el az idő, akkor leruccanunk egyet a Balatonra.
Ahogy előttem brumi7r is írta, én is mindenképpen egy alapos takarítással kezdeném. Féknyergeket kitakarítani, dugattyúkat, csekkolni, hogy szépen, finoman, egyszerre járnak-e. A fékfolyadék csere is megoldhatja a problémát, ezt is említette brumi7r.
Ha ezeket megcsinálod, és nem javul a helyzet, akkor biztos, hogy a főfékhenger lesz a ludas. Rossz hír, hogy én éppen 2 hete cseréltem főfékhengert. Ugyanezek voltak a tünetek. Nehéz volt húzni a fékkart, aztán egy bizonyos pont után meg beesett, és hirtelen megjött a fékhatás - egyszerre. Semmi fokozatosság.
Ha a főfékhenger okozza a problémát, akkor sem kell megijedni, nem feltétlenül kell kicserélni az egész alkatrészt, lehet hozzá venni felújító szettet is. Én csak azért cseréltem az egészet, mert az uram a 7R-jén Brembo főfékhengert használ, és a gyári szépen el volt csomagolva a garázsban. Szerencsére kompatibilis a kettő. Majd ha lesz rá érkezésem, szépen felújítjuk az enyémet, és visszacseréljük.
Majd azért megírhatnád a tapasztalatokat, ha sikerült helyrehozni a hibát.
Nekem a 04-es blokkja olasz és én nagyon remélem,hogy jól bántak vele .
A 01-es be mindig Motul 7100 v. 5100 -t raktam 10w40-t amitől olyan volt a váltó mint a vaj emellett egy cseppet sem fogyasztott belőle és nagyon csendes is volt a blokk .
A sound-ot egy IXIL dobocska biztosította
http://www.sportmotor.hu/motor...
Aztán lecsíptem belőle 110 mm-t ,hogy jobban zenéljen nekem hát azt is tette de arról felvétel nincs sajna
Nekem micron van E jelöléses, furulya nélkül nagyon szép az orgánuma. Most műszakira lecseréltem a gyárira, borzasztó . Mint egy négyetűrmű segédmotor, ráadásul a gázreakciója is rosszabb.
Hétvégén csinálok egy rövid videót a micronnal, ha érdekel.
Olajat én MOL-t használok, egészen pontosan ilyet. Tudom ajánlani.
Ha pedig eljutsz a kipufogó vásárlásig, akkor nézz körül a MIVV-ek között is, az enyémen az van, és elég szép hangja van.