Ezen godolkozz el picikét....
Nem kortól függ a kihajtás, és a tartósság se...
Van ami hamarabb szétesik van ami később, azonos használatnál.
Meg van az eltérő használat....
Aztán ami szétesik fel lehet újítani szakszerűen is meg lehet kókányolni is.....
Nevek, emberek, motor tipusok nélkül röviden ennyi....
nyilván azért irtam ezt a 2 fajta motort mert ez a 2 tetszik.... fogyasztása már sz tem legalábbis nekem már mindeggy lenne h ez eszik 4 litert az eszik 6 ot csak irtam valamit.....a többiben igazad van :D
Ez pontosan így van. Van akinek csak a számok a mérvadók, mert azzal lehet a kávézó meg a konditerem előtt felvágni. Ismerek olyat, aki azért vett ZX9R-t, mert egy 600-assal tré lett volna felparkolni a konditerem elé. Azonos évjáraton és lökkettérfogaton belül tényleg nem az a pár lóerő lesz a döntő, utcára bőven sok. Ha meg gyorsulni használja, inkább tanuljon meg indulni, meg szarjon egyet indulás előtt, többet fog számítani
Nem nem érted. Semmi bajom nincs a 8-10 éves motorokkal.
A gond ott kezdődik, hogy te gyerekes módon a motorok teljesítményét meg végsebességét állítod fel mércének. Megbízhatóság, alkatrész ellátottság, fogyasztás, kényelem, vagy hogy egyáltalán neked melyik tetszik elő sem kerül.
Arra próbáltam rávilágítani, hogy ha 10 évvel ezelőtt valamelyik motor erősebb is volt a másiknál az ma már nem lényeg. Eleve új korukban sem volt nagy a különbség nem még most. Ha kifogsz egy kifogástalan darabot az nyilván erősebb lesz mint a széthajtott de mivel nem látsz bele a blokkba ezt nem fogod tudni.
Viszont az elmúlt 20 év 600-as motorjai mind bőven elég erősek utcára szóval megint csak tök mindegy.
De nem ragozom mert felesleges.
Az, hogy az egyik 5Le erősebb mint a másik? Arról nem is beszélve, hogy 8-10 éves motorokról beszélünk amik már kaptak hideget meleget. Örülj ha olyat találsz aminek nincs ki a bele.
Amúgy meg az RS-hez képest mind a kettő űrhajó.
Világos. Szerintem az ilyen kaliberű motoroknál már teljesen mindegy a végsebesség, hiszen szinte soha nem fogsz majd annyival menni. Persze csak ha közúti közlekedésre használnád a motort. Ha gyorsulásra járnál vele, akkor lehet jelentősége az erőnek meg a végsebességnek, de mint lentebb említették, ott a technika a legfontosabb.
Egy Kawasaki ZX-6R topicban, ahol legtöbbünknek hatosa van, ugye nem várod azt, hogy bárki azt mondja, hogy jobb a Suzuki?
És tényleg csak az a mérvadó vásárlásnál, hogy melyik gép az erősebb?
Ezen godolkozz el picikét....
Nem kortól függ a kihajtás, és a tartósság se...
Van ami hamarabb szétesik van ami később, azonos használatnál.
Meg van az eltérő használat....
Aztán ami szétesik fel lehet újítani szakszerűen is meg lehet kókányolni is.....
Nevek, emberek, motor tipusok nélkül röviden ennyi....
A gond ott kezdődik, hogy te gyerekes módon a motorok teljesítményét meg végsebességét állítod fel mércének. Megbízhatóság, alkatrész ellátottság, fogyasztás, kényelem, vagy hogy egyáltalán neked melyik tetszik elő sem kerül.
Arra próbáltam rávilágítani, hogy ha 10 évvel ezelőtt valamelyik motor erősebb is volt a másiknál az ma már nem lényeg. Eleve új korukban sem volt nagy a különbség nem még most. Ha kifogsz egy kifogástalan darabot az nyilván erősebb lesz mint a széthajtott de mivel nem látsz bele a blokkba ezt nem fogod tudni.
Viszont az elmúlt 20 év 600-as motorjai mind bőven elég erősek utcára szóval megint csak tök mindegy.
De nem ragozom mert felesleges.
Ugyis trollkodok.
Amúgy meg az RS-hez képest mind a kettő űrhajó.
És tényleg csak az a mérvadó vásárlásnál, hogy melyik gép az erősebb?