Köszi szépen igen hál istennek sikerült kifogni egy jó állapotút! Olaszból lett hozva ott is egy gazdás motor volt. Remélem vigyázunk majd egymásra :) Viszont a tiéd is nagyon gyönyörű állapotban van!
Ez a fékpados mérés is elég furcsa, ugyanis 6 km/h-ra gyorsítja a kerekeket. Mikor fékezik 6 km/h-ról ilyen intenzíven az ember?
Attó lfüggetlenül nagyon idegesít a probléma . Első körben megpróbálkozom minőségi szinter betét cserével. Utána tán jövőre, ha még az új betéttel is fennáll a probléma megyek tovább.
Lehet tényleg gsx-r-t kellett volna mégis vennem? Mindenkinek az van.........
Még szerencse hogy nem a padon szoktál fékezni!
Egész biztos nem a tárcsa lesz a ludas, de sok minden lehet akár még kormánycsapágy is, villabefogók, kerkcsapágy, nyereg, fasztudja de tuti hogy olyan amire eddig még nem is gondoltál. Ha rájössz akkor azért írd meg, addig meg járjál vele úgy és vigyázz hogy padon ne keljen fékezned kettőhetvenről.
Üdv.
Félreértés van. A bontott tárcsa meg lett méretve esztergályossal. A gyárija lett levétel előtt szemrevételezve, amin láthatò ütés nincs. Az egészben az a félelmetes, hogy a padon alig bìrják megtartani a motort. Menet köznen pedig nincs baja.
Hát milyen szeme van annak a szerelőnek te tized mikronokat meg lát Jézus miért nem a NASA-nal van már .
Hülye az.
Így ahogy mondja Kawabiker_zxr
0,01 mikronos órám van
Én szoktam mérni de én is a gyári értéket mérem 0,18 viszont nekem fékpadon tökéletest mértek pedig én is szoktam érezni mikor fékezek,hogy egy kicsit mintha rotálna de még is jó ezért leszarom
Vidd máshová ahol nem mérik oszt ennyi
Megemelve az elejét, szemre a régi tárcsával sem ütött.
A felni felfogatási pontokkal nem volt baj a szerelő elmondása alapján.
A következő lépésnek a betétcserével egybekötött nyeregtisztításnak kell lennie.
Nem lennék biztos benne, hogy a tárcsa miatt ingadozott a fékerő...
A tárcsát mikor felszereltétek megnéztétek, hogy úgy mit csinál?
(féknyergek nélkül akár a saját kerékcsapágyán, tengelyén, villában, hogyha letudjátok rögzíteni a villát és az indikátor órát fikszre.
Ha így is üt megnézném a felfogatásokat(akár szerelési hiba, pl. koszra fekszik fel, stb....)
Hogyha így nem üt és ingadozik a fékerő akkor a féknyeregre lesnék rá, nagy eséllyel csinálhat ilyet, hogyha a dugatyúk és tömitések meg porvédők állapota nem egyforma mindegyiknél.
Ekkor érdemes alaposan atomjaira szedni a nyerget, kipucolni és ha jók a régi tömitések porvédők mehet vissza, ha nem akkor csak gyári új!
Az, hogy ti komplett motornál fékerőingadozást észleltek és a csupasz tárcsa üt, közte ugye ezer dolog van. Ezt lépésről lépésre kikel mérni, ahogy írtam. Egy nullás tárcsát is, ha ferdén fogsz fel vagy a felfogató felület már "üt" a felnin...
Tanácsotokat, javaslatotokat kérem a 2004 es ZX-6R-em kapcsán.
Hibátlan állapot végett elvittem a szokásos időszakos műszaki vizsgára múlt héten a motort, ahol meglepődésemre kiderült a fékpadon, hogy az első fék üt (a pad hibaszázalékán bőven felül volt, alig bírta a padon tartani a motort első fékezéskor - annál a feladatnál, amikor tartani kell a fékerőt a monitor alapján -.
A hiba után vettem bontott gyári féktárcsákat, elvittem esztergályoshoz megvizsgáltatni, hogy mennyire ütnek. Elmondása alapján százados hiba van bennük, a gyári hibahatár pedig tized 0,15-0,3.
Felrakattam a tárcsákat, kicseréltettem a fékfolyadékot, a betétek a szerelő elmondása szerint még bőven jók és elvittem megint műszakira.
Ismételt meglepetésre megint ütött az első fék, igaz kisebb mértékben, mert pont átment.
A szerelő és a műszakis viszgabiztos sem tudott mit mondani a fék eme hibájára, mivel a motoron ülve fékezéskor csak 10 km/h alatt érződik, hogy darabos, 10 felett semmi gond nincs.
Az első villa teljesen párhuzamos, azzal sem lehet gond, a munkahengerek dolgoznak, nem folynak. Tárcsa nem vállas egyenletesen kopott, betét még bőven van, nem levegős a rendszer.
Azt javasolja a szerelő, hogy próbáljak meg jó minőségű szinter betétet venni, hátha az majd helyére koptatja a tárcsát.
Más 2003-2004 évjáratú ZX-6R-jével is fordult elő az a gond a fékpadon? Lehet, hogy gyári hibásak a 280 as tárcsák? (4 ből 4 rossz?)
Két hét múlva lejár a műszaki, kéne vinni vizsgára...
Letört végű kuplungkar és vágottslickért nagyon csúnyán néznének?
Kuplung mely évjáratokkal és/vagy más típusokkal kompatibilis egy 2001-es 600-ason? ebayről rendelni sajna túl lassú lenne, aprón most nem látok. Tudom, végső esetben még ott van Ricsi.
Cserélt már valaki közületek főfékhengert a hatoson?
Én már igen.
Gondos tulajként természetesen a fékolajat is lecseréltük, és az előző igencsak csúnya volt már. Narancssárgás jód színű volt. Nem tudom mikor cserélték utoljára, de nem mostanában, az tuti. Biztosan ez csinálta ki a főfékhengert.
"-kényelem . csak is a 01 a 04-es kényelmetlen ..nekem."
Na ja... a 00-02-es jóféle sporttúra gép.
Tavaly egy hosszúra nyúlt délután alatt (~16-~24 Dél-Horvátból haza) mentem vele 800 km-t, s nem voltam kikészülve tőle (a hideg, sötétség és ótópálya egyhangúsága jobban zavart).
Amúgy a csukló lehet futómű-beállítás is. Amikor nekem pályához keményre volt állítva az első, eléggé nyírta a keménysége és a rezgés a csuklómat, tankolások között már be kellett iktatni egy kisebb pihenőt. Kicsit túrásabb-puhábbra véve már simán bírtam.
Áááá lenne már kész a lábtartó-váltó konzolom, úgy gurulnék már...
Sajnos a DH bringámat nemrég eladtam,most már csak egy túra van.
De kíváncsi vagyok a pályákra,mert venni szeretnék hamarosan egyet!
Amúgy a haver jól nyomta
Mind a kettőnek megvan a szépsége :) nemtudok dönteni a kettő közül :)
50-06os 636 lesz valószínű. Ezresen gondolkoztam de az már nagy utcára meg a kicsit sem tudom pályán kimotorozni nem h azt.... Igy marad a kicsi :)
Attó lfüggetlenül nagyon idegesít a probléma . Első körben megpróbálkozom minőségi szinter betét cserével. Utána tán jövőre, ha még az új betéttel is fennáll a probléma megyek tovább.
Lehet tényleg gsx-r-t kellett volna mégis vennem? Mindenkinek az van.........
Egész biztos nem a tárcsa lesz a ludas, de sok minden lehet akár még kormánycsapágy is, villabefogók, kerkcsapágy, nyereg, fasztudja de tuti hogy olyan amire eddig még nem is gondoltál. Ha rájössz akkor azért írd meg, addig meg járjál vele úgy és vigyázz hogy padon ne keljen fékezned kettőhetvenről.
Gratula a géphez, nagyon szép, gyárinak tûnik!
Félreértés van. A bontott tárcsa meg lett méretve esztergályossal. A gyárija lett levétel előtt szemrevételezve, amin láthatò ütés nincs. Az egészben az a félelmetes, hogy a padon alig bìrják megtartani a motort. Menet köznen pedig nincs baja.
Hülye az.
Így ahogy mondja Kawabiker_zxr
0,01 mikronos órám van
Én szoktam mérni de én is a gyári értéket mérem 0,18 viszont nekem fékpadon tökéletest mértek pedig én is szoktam érezni mikor fékezek,hogy egy kicsit mintha rotálna de még is jó ezért leszarom
Vidd máshová ahol nem mérik oszt ennyi
tulaj_szervizkonyv-7541165
nem ismeri valaki ennek a gepnek a tulajat?
Megvennek par dolgot töle
07-eshez keresek kipufogodobot esetleg rendszert,Pc-t,illetve minden hasznos dolog érdekelhet.
Nyereg lekap, felbakol és 0,01mm pontos órával lemér...
Megemelve az elejét, szemre a régi tárcsával sem ütött.
A felni felfogatási pontokkal nem volt baj a szerelő elmondása alapján.
A következő lépésnek a betétcserével egybekötött nyeregtisztításnak kell lennie.
A tárcsát mikor felszereltétek megnéztétek, hogy úgy mit csinál?
(féknyergek nélkül akár a saját kerékcsapágyán, tengelyén, villában, hogyha letudjátok rögzíteni a villát és az indikátor órát fikszre.
Ha így is üt megnézném a felfogatásokat(akár szerelési hiba, pl. koszra fekszik fel, stb....)
Hogyha így nem üt és ingadozik a fékerő akkor a féknyeregre lesnék rá, nagy eséllyel csinálhat ilyet, hogyha a dugatyúk és tömitések meg porvédők állapota nem egyforma mindegyiknél.
Ekkor érdemes alaposan atomjaira szedni a nyerget, kipucolni és ha jók a régi tömitések porvédők mehet vissza, ha nem akkor csak gyári új!
Az, hogy ti komplett motornál fékerőingadozást észleltek és a csupasz tárcsa üt, közte ugye ezer dolog van. Ezt lépésről lépésre kikel mérni, ahogy írtam. Egy nullás tárcsát is, ha ferdén fogsz fel vagy a felfogató felület már "üt" a felnin...
Kipróbáltam, másik padon is üt.
Tanácsotokat, javaslatotokat kérem a 2004 es ZX-6R-em kapcsán.
Hibátlan állapot végett elvittem a szokásos időszakos műszaki vizsgára múlt héten a motort, ahol meglepődésemre kiderült a fékpadon, hogy az első fék üt (a pad hibaszázalékán bőven felül volt, alig bírta a padon tartani a motort első fékezéskor - annál a feladatnál, amikor tartani kell a fékerőt a monitor alapján -.
A hiba után vettem bontott gyári féktárcsákat, elvittem esztergályoshoz megvizsgáltatni, hogy mennyire ütnek. Elmondása alapján százados hiba van bennük, a gyári hibahatár pedig tized 0,15-0,3.
Felrakattam a tárcsákat, kicseréltettem a fékfolyadékot, a betétek a szerelő elmondása szerint még bőven jók és elvittem megint műszakira.
Ismételt meglepetésre megint ütött az első fék, igaz kisebb mértékben, mert pont átment.
A szerelő és a műszakis viszgabiztos sem tudott mit mondani a fék eme hibájára, mivel a motoron ülve fékezéskor csak 10 km/h alatt érződik, hogy darabos, 10 felett semmi gond nincs.
Az első villa teljesen párhuzamos, azzal sem lehet gond, a munkahengerek dolgoznak, nem folynak. Tárcsa nem vállas egyenletesen kopott, betét még bőven van, nem levegős a rendszer.
Azt javasolja a szerelő, hogy próbáljak meg jó minőségű szinter betétet venni, hátha az majd helyére koptatja a tárcsát.
Más 2003-2004 évjáratú ZX-6R-jével is fordult elő az a gond a fékpadon? Lehet, hogy gyári hibásak a 280 as tárcsák? (4 ből 4 rossz?)
Tanácstalan vagyok.
Köszönettel, Viktor.
Letört végű kuplungkar és vágottslickért nagyon csúnyán néznének?
Kuplung mely évjáratokkal és/vagy más típusokkal kompatibilis egy 2001-es 600-ason? ebayről rendelni sajna túl lassú lenne, aprón most nem látok. Tudom, végső esetben még ott van Ricsi.
Keresek 04-es 636-ra jobb oldali hasidomot, meg első sárvédőt!Az sem baj ha repedt vagy sérült! Úgyiss szétvágom..
Én már igen.
Gondos tulajként természetesen a fékolajat is lecseréltük, és az előző igencsak csúnya volt már. Narancssárgás jód színű volt. Nem tudom mikor cserélték utoljára, de nem mostanában, az tuti. Biztosan ez csinálta ki a főfékhengert.
Na ja... a 00-02-es jóféle sporttúra gép.
Tavaly egy hosszúra nyúlt délután alatt (~16-~24 Dél-Horvátból haza) mentem vele 800 km-t, s nem voltam kikészülve tőle (a hideg, sötétség és ótópálya egyhangúsága jobban zavart).
Amúgy a csukló lehet futómű-beállítás is. Amikor nekem pályához keményre volt állítva az első, eléggé nyírta a keménysége és a rezgés a csuklómat, tankolások között már be kellett iktatni egy kisebb pihenőt. Kicsit túrásabb-puhábbra véve már simán bírtam.
Áááá lenne már kész a lábtartó-váltó konzolom, úgy gurulnék már...
De kíváncsi vagyok a pályákra,mert venni szeretnék hamarosan egyet!
Amúgy a haver jól nyomta
50-06os 636 lesz valószínű. Ezresen gondolkoztam de az már nagy utcára meg a kicsit sem tudom pályán kimotorozni nem h azt.... Igy marad a kicsi :)