Sziasztok! Nemrég jutottam hozzá egy Kawasaki zx-6R hez 1999 évjáratú. Azt szeretném kérdezni hogy mire figyeljek oda vele kapcsolatban? Tipikus Kawa hibákra gondolok amit meg lehet előzni egy kis odafigyeléssel!
Dobot is keresek rá ha lenne valakinek eladó? Mert a gyári nagyon halk :) 3 csavaros felfogatású érdekelne!
Hello
Csatlakozom az előttem szólóhoz olaj témában.Ezzel az olajal
hosszabb állás után az én váltom is ragadt.
Most Motult használok jó a váltó és a motor is halhatóan
csöndesebb.
Hát srácok én nem tudom de mikor vettem a castrolt és beleraktam a bringába utána olyan szar volt a váltóm mint állat.Ragadt is pontatlan is volt stb.. inkább maradtam a motulnál azt tudom,hogy jó a gépnek.
De ez is olyan ,hogy kinek mi.
Szia!
Láttam, írtál a galériánk alá, de gondoltam, hogy ha itt válaszolok, azt elõbb észreveszed. meg amùgy is behalt a topic.
Szóval, igen, mentem már a géppel, de még csak karikáztam egy parkolóban. gáz vagy nem gáz, hozzá kell szoknom a motorhoz, a sùlyához, és ezt nem lenne szerencsés rögtön a forgalomban próbálgatni. Most hétvègére tervezünk egy kis dinamikusabb gyalorlást, gyorsítgatást, fékezgezést, hogy tudjam mire számítsak. Ha minden jól megy, és magabiztosnak érzem magam, akkor lehet, hogy gurulunk is egy rövid, lájtos karikát. Nem akarom elkapkodni a dolgot, inkább gyakorlok, ha kell, minthogy baj legyen.
Néhány kép a paripáinkról. http://www.sportmotor.hu/motor...
Csalóka képek, valójában még nincs rendszámom, de kénytelenek voltunk okosítani kicsit a dolgokon, hogy tudjuk mozgatni a városban a gépet.
Igen, gyakorlatilag csak a szűrőt kellett meglazítani, és meg is oldódott a probléma. Bárcsak ezt mi is tudtuk volna...
Szerencsétek van, hogy én ingyen, bármiféle ellenszolgáltatás nélkül osztom meg Veletek a tapasztalataimat... Van itt a fórumon olyan, aki nem árulja el a titkot...
Köszi.
Igyekszem tisztában lenni a dolgokkal, mégiscsak az én motoromról van szó. Van még mit tanulnom, de valahol el kell kezdeni. Az olajkört viszont már nagyon jól ismerem.
Igen-igen, innentől olajcserét csak melegen...
Haali!
Tudok egy jó szerelőt...a Kondorosi útnál van Budán : Mihály Feri
Neten úgy találod meg hogy Mfmotors
Hivatalos kawa szerviz..én mióta megszűnt az m3nál cdak hozzá hordom a régi 6ost is..a mostani 10est...párom 6osát...
Illetve ami kimaradt és remélem Te azért nem írtad mert tökéletes állapotban vannak, szóval a gumid és a féked legyen patent, azaz fékfolyadék-fékbetét-gumi trijó legyen a toppon DE MINDIG.
Tyúúú aztán most nem akarsz viccelni DE van egy nagy igazság amihez érdemes tartani mi szerint amivel nincs baj azt ne buzeráld, nyilván hűtőfolyadékot meg gyertyát nem árt cserélni de váltó szétborítást meg vízpumpa basztatást ne erőltesd. 50k utcai km nem nagy szó ezeknek a gépeknek, amit a gyár "javasol" ennyi km-nél azt cseréld esetleg telóolajat is cserélhetsz ha az megnyugtat, a kuplungot is észreveszed egyből mikor kell cserélni. Szóval rákölthetsz sokat is, de ne szaggasd szét magad nem megy tönkre olyan könnyen a motojod.
A szerelő kérdés viszont jogos, én egyet se tudnék mondani, nem bízok senkiben.
Nézd meg ezt, ha tetszik a többit privátban megbeszélhetjük!
mivv
Dobot is keresek rá ha lenne valakinek eladó? Mert a gyári nagyon halk :) 3 csavaros felfogatású érdekelne!
Kösz
Csatlakozom az előttem szólóhoz olaj témában.Ezzel az olajal
hosszabb állás után az én váltom is ragadt.
Most Motult használok jó a váltó és a motor is halhatóan
csöndesebb.
De ez is olyan ,hogy kinek mi.
Árban nincs különbség.
Bocs h. két hozzászòlás lett.
Én is kovácsautoban szeretnék a jövő héten olajat vásárolni, de nem tom eldönteni, hogy repsol racing 4 t 10 w 40, vagy castrol
és ha minden igaz, holnap le is cserélem! előtte bemelegítve, úgy ahogy írtad/írtátok remélem lesz olajnyomás utána :D
Láttam, írtál a galériánk alá, de gondoltam, hogy ha itt válaszolok, azt elõbb észreveszed. meg amùgy is behalt a topic.
Szóval, igen, mentem már a géppel, de még csak karikáztam egy parkolóban. gáz vagy nem gáz, hozzá kell szoknom a motorhoz, a sùlyához, és ezt nem lenne szerencsés rögtön a forgalomban próbálgatni. Most hétvègére tervezünk egy kis dinamikusabb gyalorlást, gyorsítgatást, fékezgezést, hogy tudjam mire számítsak. Ha minden jól megy, és magabiztosnak érzem magam, akkor lehet, hogy gurulunk is egy rövid, lájtos karikát. Nem akarom elkapkodni a dolgot, inkább gyakorlok, ha kell, minthogy baj legyen.
Plusz van olyan, hogy egy kérdésre 2-3 nap alatt érkezik válasz, kinek van ideje és türelme ezt kivárni?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Csalóka képek, valójában még nincs rendszámom, de kénytelenek voltunk okosítani kicsit a dolgokon, hogy tudjuk mozgatni a városban a gépet.
Szerencsétek van, hogy én ingyen, bármiféle ellenszolgáltatás nélkül osztom meg Veletek a tapasztalataimat... Van itt a fórumon olyan, aki nem árulja el a titkot...
Igyekszem tisztában lenni a dolgokkal, mégiscsak az én motoromról van szó. Van még mit tanulnom, de valahol el kell kezdeni. Az olajkört viszont már nagyon jól ismerem.
Igen-igen, innentől olajcserét csak melegen...
Tudok egy jó szerelőt...a Kondorosi útnál van Budán : Mihály Feri
Neten úgy találod meg hogy Mfmotors
Hivatalos kawa szerviz..én mióta megszűnt az m3nál cdak hozzá hordom a régi 6ost is..a mostani 10est...párom 6osát...
A szerelő kérdés viszont jogos, én egyet se tudnék mondani, nem bízok senkiben.