Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, aki tud kafa infóval szolgálni kérem segítsen, biztos volt itt szó róla, de ennyit olvasni lusta vagyok :) :(
Szóval 50 rongyos lesz a gépben és szeretném egy nagyon nagy generálban részesíteni, amik úgy kb a következők:
Nem igazán értek hozzá, de kötelező olajcseréken kívül 30 nál volt 1 nagyobb generál rajta, azóta semmi nem volt cserélve benne (rajta)
- 7 éves gyári víz forog, azt cserélném mindenképp... Kell vízpumpa is, vagy ha eddig nem volt vele gondom fölösleges belepixkálni ?
- Vezérlés komplett cseréje... lánc, görgök, meg ami kell...
6 db kuplung rugón kívül soha semmi nem volt cserélve, és elég hosszú úton jár a váltókar, és néha "kis csattanás is van már"...
Lamellákat cserélném, mire érdemes: sima parafa, vagy kevlár ?
Vagy előx meg kell nézni, hogy nincs-e mélyebben kopás ? Remélem a váltóval nincs gond... Fokozatok egyébként rendben vannak...
- gyertyák (inkább sima DENSO mellett döntenék) + légszűrő
Még mindig nincs 636C-hez utángyárott légszűrő pl 5 rongyé' ?
- szelephézag állítás, injektorszinkron, teleszkóp (újra)olajzás
Más nem jut eszembe, de mit lenne még kötelező, vagy érdemes cserélni, megnézetni ?

Szóval a lényeg lehetőleg hivatalos KAWA szervízbe tolnám, és itt kérném a segítséget, hogy Pest és lehetőleg közelében (egyébként + ha nincs más a világ végére is elviszem) tudtok-e megbízható, árban normálisnak mondható konkrét kawa szervízt, ahová II. jára is szívesen vinnétek a gépeteket ?

Előre is Köszi !
Nagyon jó kis iromány volt! akkor gyakorlatilag csak meg kellet lazítani a szűrőt és már ment is! hasznos infó volt ! én is biztos kétségbe estem volna!:)
Minden tiszteletem...a végén esett le az állam, hogy ezt egy nő írta - kérlek inkább vedd bóknak, mintsem degradálásnak. :)

Btw olajcserét csak melegen, visszafolyik az úgy is a karterba pár perc alatt. ;)
Ma is tanultunk valamit!
Ez én voltam...
Szia!
Vissza, csak 5 óra sz*pás kellett hozzá. Leírom, hogy mi történt, hátha másnak is szüksége lesz rá valaha.
Tehát: Gyakorlatilag rutin művelet, olajcsere. Az olajat, ami benne volt nem melegítettük be, nem szoktuk, mert így legalább már a karterben van az összes olaj. Leengedtük a régit, kicseréltük a szűrőt, bele az új, és nem volt nyomás. Járattuk kb fél percig, hátha elkapja, semmi. 2000-es alapjáratra feltekertük, úgy is járattuk fél percig, semmi. Többször ismételük eredménytelenül.
Első körben az olajgombára, vagy valamilyen vezetékre gyanakodtunk, és azt reméltük, hogy "csak" annyi baj van. Aztán észrevettük, hogy az olajszint kémlelő nyílásában meg sem mozdul az olaj indítás közben sem, és utána sem. Kétezres alapjáraton max 30 másodpercig járattuk a motort, közben néztük a szintet, de nem mozdult.
Gyanús volt, hogy 204-es HifloFiltro szűrő volt a motoron, de mi 303-ast vettünk- és raktunk is rá-, mert utánanéztünk, és elvileg mindkettő jó a hatoshoz. Reménykedtünk, hogy csak ez a gáz, szóval leengedtük az új olajat, visszaraktuk a 204-est, vissza az olaj. (Érdekes volt, hogy a 303-as olajszűrőt mikor levettük, teljesen száraz volt belül. Gondolhattuk, hogy nem jó a szűrő, vagy valamiért már odáig sem jut el az olaj.) Na, indítás úgy, hogy a 204-es szűrő van fent, és így sem volt nyomás.
Tom-nak volt már olyan, hogy eldugult a durva-szűrője, ezért lebontottuk a fél motort, hogy eljussunk a karterhoz csekkolni a durva-szűrőt. (olaj újra le, új víz le, hűtő le, kipu rendszer le) Kiszedtük a durva-szűrőt, semmi. Tök tiszta. Kezdtünk megijedni, hogy az olajpumpa okozza a problémát, így kivettük azt is. Semmi szemmel látható sérülés, ami miatt nem működne.
Na, ilyenkorra az agyf*sz szélén voltunk mindannyian, több ötletünk nem volt. Telefonáltunk a szerelőnek, azt mondta, hogy ha nem melegítettük be a régi olajat, mielőtt leengedtük, akkor száraz az olajpumpa, és valószínűleg azért nem kapja fel az új olajat. Javaslat: töltsünk olajat közvetlen a pumpába, hogy majd szépen elkapja a fonalat. Kivitelezés: motor fullon jobbra döntve, olaj be a pumpánál, aztán fentről is, próba -- még mindig nincs nyomás. Az ablakban a szint még mindig nem mozdul.
Pumpánál töltés újra, hátha. Semmi.
Na, itt a teljes kétségbeesés elkapott, mire megszólalt a telefon. Matska barátunk (aki kb 3 órát asszisztált, de az éhhalál küszöbén hazament) sem bírta elviselni, hogy nem tudjuk mi a gáz, és egyéb fórumon utánanézett.
Valódi probléma: levegő van az új szűrőben, amit valamiért nem tud onnan kidolgozni az olajpumpa, el sem jut a szűrőbe az olaj, feljebb meg pláne nem. (ezért volt száraz az új 303-as)
Megoldás: le kell lazítani úgy a szűrőt, hogy kézzel tekerhető legyen, indítani a motort, a pumpa tudja tolni az olajat, az olaj ki tudja tolni így a résen a levegőt, bemegy a szűrőbe az olaj, mikor elkezd folyni a szűrőnél, akkor visszatekerni, és VOILÁ van nyomás.

Mindezt talán el tudod kerülni úgy, hogy bemelegíted a régi olajat, és úgy engeded le, mert akkor elméletileg nem marad száraz az olajpumpa.
Ennyi.

( A fogalmazásbeli problémákért elnézést, az esetleges műszaki pontatlanságért szintén elnézést, vegyétek figyelembe, hogy nő vagyok. )
Szia, és vissza jött már az olajnyomás? mi volt tehát a probléma? azért is érdekel nagyon, mert mi is csere előtt állunk:)
Jó.
Ezt nehéz lesz megmondani innen, nem hinném hogy típus specifikus lenne a jelenség oka. Lehet csak egy lelazult anya rezonál vagy blokk cserés. Na a két véglet között szinte bármi lehet.
Hi! Gyerekek segítség kellene! Nállam van egy barátom Z750-je és alapjáraton illetve olyan 5000-ig hallatszik valami csattogós zörgős hang! Nem szelep egészen a blokk aljából jön, hirtelen nagy gázadásnál állóhelyzetben lehet hallani! Ha valakinek van tapasztalat vagy hasonló kérem segítsen! Kösszi!
Sziasztok ninjak!
Bal oldali kormánykifli keresek egy 2002 zx636r ninjanak.
Tud valaki ségiteni ezzel?
Elöre köszönöm és jó motorozást kívánok mindenkinek.
Sziasztok, a fuchs motorolajról mi a véleményetek? használt már olyat valaki ? jó minőségű szerintetek?
Létezik, mert a kormányzár stiftje a villanyakon levő furatba megy be. Ez esetben levenném a fejidomot, és valahogy alulról prábálnám lefúrni. Nyilván levett híddal könnyebb lett volna egy állványos fúróval kifúrni a csavar csonkját.
nem forog el benne a kulcs, vagy csak nagyon néha de akkor teljesen körbe lehet tekerni, majd kattan egyet és megint megáll ugyanott. Az létezik, hogy a hídat nem tudom levenni, mert be van akadva a kormányzár?
Mit jelent az, hogy tönkrement? A kapcsoló olyan csavarral van gyárilag felszerelve,aminek letörik a feje, miután meghúzták, szóval azt max lefúrni lehet, miután levetted a felső villahidat.
Sziasztok, tönkrement '03-ason a gyújtáskapcsoló úgy, hogy rajta van a kormányzár. Hogy tudom leszedni a gyújtáskapcsolót így, és honnan tudnék szerezni másikat?
kawasaki zx636 03‘ feszültségszabályzó

http://www.kepesmotor.hu/elekt...

:)
Szia!

Az is van árat privátban! Adatlap!
Köszönöm az infókat.

Az adatlap kitöltése folyamatban :-). Az "új" motor megvétele óta nem fényképezgettem, fényképezés helyett inkább elmentem vele egy körre. A hétvégén pótlom.

Amúgy a moci túlnyomó részt autópályán volt használva az előző hölgy tulaj által, biztos h. nem túl poros. Ezek alapján ezt az olajcserét még ezzel a levegőszűrővel fogom kihúzni (majd kompresszorral kifújatom).

Láttam webshopon használt (újszerű) k&n levegőszűrőt 13.5 e ftért , BMC-t 13 e ftért. Nem tudom, hogy megérné e használtan.
Valakinek ?
Két fajtából egyik eladó!
06 30 635 9305
Ja és tölts ki az adatlapodat némi adattal meg képpel mert úgy illik.
Papírszűrő, gyári előírás szerint 18000km-enként cserélni vagy gyakrabban poros körülmények esetén. Vegyél bele K&N-t, azt csak egyszer kell kifizetni.

A gyári szűrő cikkszáma: 11013-1301
Hiflofiltro: HFA2605 - az is van vagy 8-9000Ft
K&N: KA-6003 Kb. 16-18000Ft + 4000 a tisztítószett ami évekig elég.

Nekem a ZZR-be 3000Ft volt a Hiflo szivacs-szűrő mégis beneveztem egy K&N-re mert egyszerűen könnyebb vele bánni és örök élet +1 nap.
Üdv, nemrég írtál, hogy feszszabályzó-ügyben lehet, hogy tudsz segíteni. Azóta elvittem beméretni, a tekercselésnek annyi. (1996-os zx6r Ninja) esetleg ebben is tudnál valami megoldást? :) előre is köszönöm : Tomi
Kedves Márkatársak!

Ki tudja, hogy a 2004 évj ZX-6R gyári légszűrője mosható -e, vagy papír és cseréledndő.

A gyári szűrő ára horror.

Mielőtt elmennék a szerelőhöz szeretném kinyomozni, hogy az olaj és olajszűrőn kívül kell e vennem légszűrőt is. (Vagy azt helyben meg tudja tisztítani a szerelő és "olajozni").

A karbantartási könyvben 18 ezer km-t láttam légszűrő cserénél, az én gépem 16 e-nél áll.

Köszi
Hello
Amikor megvettem a motorom(2002.ZX636r)A szerelő előttem cserélt olajat akkor azt mondta hogy van a motorban valami olaj akkumulátor vagy mi és a sokat futott motorok emiatt nehezebben forgatják körbe olajcserekor az új olajat.
Az enyémmel hála istennek nem volt gond.
Azóta is én cserélem 5 ezrenként és nincs vele gondom.Az mondta hogy ezeket a motorokat nem szabad sokáig alap járaton piros lámpával járatni mert elkeni a főtengely csapágyait.
Kicsit emelt fordulaton de akkor sem sokáig!
Nekem ezt mondták ha ez nem így van akkor sorry.