Nem mertük sokat járatni, míg égett a piros lámpa, a szerelő tanácsára kétezres alapjáratra állítva max 30 másodpercig járt a gép, ennyi idő alatt el kellett volna aludnia a visszajelzőnek, de ez nem történt meg. A gáz az volt, hogy a kis ablakon néztük a szintet, és az indítózás során sem, és amíg járt, addig sem mozdult a szint.
Na kedves hatos tulajok!
Ki járt már közületek úgy, hogy egy egyszerű olajcsere után nem jött vissza az olajnyomás?
Nekem a tegnapi rutinművelet után sikerült átélnem egy ilyen helyzetet. Természetesen úgy, hogy mielőtt leengedtük a régi olajat, még volt nyomás. 5 órába telt, mire megjött a nyomás, közben lebontottuk a fél motort. Új olaj+új szűrő le, új hűtővíz le, hűtőradiátor le, kipufogó rendszer le, karter le, olajpumpa ki...
Tudja valaki a rejtvény megfejtését?
Természetesen majd megosztom veletek a tapasztalatot, de kíváncsi vagyok, hogy Ti jártatok-e már így.
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem. Egy veszprémi kereskedésben (tatay) van egy 2005-ös 636-os a motor maga eredeti szürke - fekete, sárga lángnyelvekkel az orrán, slip on Akra. rendszer, kormánygátló stb...
Ismeri valaki a tulajt, szeretném felvenni vele a kapcsolatot. Köszönöm!
Nem fogod tudni csak úgy kihúzni a szimmeringet, ahhoz ki kell rántani a krómszárat a csizmából, ahhoz meg a villa alján egy csavart ki kell oldani. Szimmering cserekor szét szokás szedni az egész villát és elpucolni, mert általában az alá kerülő kosz miatt kezd el könnyezni a szimmering. Én javaslom, inkább bízd szakemberre. Ajánlom a gyári szimmeringet, sokkal jobb minőségű, mint az utángyártott.
Van egy 98 as zx6 om és teleszkóp szimeringet cserélnék ez még nem a fordított tellós. Még nem csináltam de ahogy néztem csak felülről lehúzom és visszatolom a másikat.....? persze előbb a porvédőt is leveszem. Vagy van valami más technikája ?
A másik hogy mennyi olaj kell bele ?... és mit ajánlotok milyet vegyek ?
Felhívtam, előző tulaj csúszott vele elvileg, akkor lett lefújva, meg elvileg a felni is, mert szebb a fénye mint a gyáriaknak.
Amúgy 6 éve nála van. Gyári dob is megvan neki.
Ha nem keresztbe, akkor csak nem lehet nagy a gáz :)
Helló!
A tárcsát ő cserélte le, a többi meg nekem fel se tűnt, így képen(nem nagyon jártam még ennyire utána a típusnak).
Elvileg ez 6R, mert 636-os. A segédváz lett cserélve/fújva?
Annyit tudok még róla hogy az órája "összefolyt" és ki kellett cserélni. 45 000Km van benne így kb.
Köszi!
Ha jól tudom az RR-es verzión az egész váz fekete, ezen meg csak a segédváz!Hullámos tárcsa van elől, ez enyémen meg sima !A kormánykifli meg lejeb van állítva, de azt lehet úgy jobbnak érezte?!
Hirtelen ezek tűntek fel!Vagy mind ő alakította át?!
Én már kb 25ezret mentem az enyémmel nagyobb gond nélkül!
O7-es hez keresnek original idomszettet kompletten!
ha esetleg van valakinek szoljon
Ui. az arat oszd 2vel
Ki járt már közületek úgy, hogy egy egyszerű olajcsere után nem jött vissza az olajnyomás?
Nekem a tegnapi rutinművelet után sikerült átélnem egy ilyen helyzetet. Természetesen úgy, hogy mielőtt leengedtük a régi olajat, még volt nyomás. 5 órába telt, mire megjött a nyomás, közben lebontottuk a fél motort. Új olaj+új szűrő le, új hűtővíz le, hűtőradiátor le, kipufogó rendszer le, karter le, olajpumpa ki...
Tudja valaki a rejtvény megfejtését?
Természetesen majd megosztom veletek a tapasztalatot, de kíváncsi vagyok, hogy Ti jártatok-e már így.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ő lenne az! ?
Ismeri valaki a tulajt, szeretném felvenni vele a kapcsolatot. Köszönöm!
MEgvan még a commander meg a szűrő ? érdekelne.
Kawasaki ZX 6 R 04 es évjáratúba valaki tud commandert eladót ?
Másik kérdés pedig a kuplungkar alatt található kis kapcsolónak tudja valaki milehet a szerepe ?
2002-es zx6r-em van. Segítsetek már nekem. A képen látható anya pontosan helyét keresem.
Előre is köszönöm.
Van egy 98 as zx6 om és teleszkóp szimeringet cserélnék ez még nem a fordított tellós. Még nem csináltam de ahogy néztem csak felülről lehúzom és visszatolom a másikat.....? persze előbb a porvédőt is leveszem. Vagy van valami más technikája ?
A másik hogy mennyi olaj kell bele ?... és mit ajánlotok milyet vegyek ?
Köszi
Gergő
Amúgy 6 éve nála van. Gyári dob is megvan neki.
Ha nem keresztbe, akkor csak nem lehet nagy a gáz :)
A tárcsát ő cserélte le, a többi meg nekem fel se tűnt, így képen(nem nagyon jártam még ennyire utána a típusnak).
Elvileg ez 6R, mert 636-os. A segédváz lett cserélve/fújva?
Annyit tudok még róla hogy az órája "összefolyt" és ki kellett cserélni. 45 000Km van benne így kb.
Köszi!
Ha jól tudom az RR-es verzión az egész váz fekete, ezen meg csak a segédváz!Hullámos tárcsa van elől, ez enyémen meg sima !A kormánykifli meg lejeb van állítva, de azt lehet úgy jobbnak érezte?!
Hirtelen ezek tűntek fel!Vagy mind ő alakította át?!
Én már kb 25ezret mentem az enyémmel nagyobb gond nélkül!
Holnap megyek megnézni egy 2004-es 636-ot, mire érdemes odafigyelnem, az "átlagoson" kívül jobban?
(Ő lenne az)
Gyöngyi Zsoltnak hívják 06 70 339-75-72
A 2007-es ninjámtól megválok, mivel idén sem lesz több időm, mint tavaly, túrázgatni. Ha érdekel valakit, az szóljon bátran...