Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra azért kíváncsi lenné, hogy hogyan kell pöszén nézni.
Biztos lenne rá okuk, hogy miért nem fogadják el, ezért inkább nem kockáztatok.
Egyébként ez egy kis plasztik kártya, olyan, mint a személyi. Ha nem felejtem el, megmutatom, egyelőre a "széfben" van az összes többi honosításhoz szükséges papírral együtt.
Képzeld kéne csináltatnom egy hivatalos magyar fordítást plasztik kártya formájában... kinézném belőlük... így sajnos marad a puncs a gyári dobért....
Már csak a gumi témát kéne megoldani...
Királyság!

A KF-en meg jól kitalálnák, hogy csak hivatalos magyar fordítást mellékelve fogadják el, mi?

A Devilemhez nincs műbizonylat. Mondtam már rendőrnek, hogy nézze, ott van az "e" betű, ne keresgélje tovább. Erre ő: - Hol?
- ott a "D" után a Devilben. Először pöszén nézett aztán röhögött.
Képzeld Matskusz, tegnap postán kaptam egy MIVV certifikációt a dobomról. elvileg már vihetném az NKH-hoz ezzel a dobbal. Más kérdés, hogy még így sem merem...
Szerintem is.
Nem próbáltam mert más a felfogatása, a nagy Z illetve utolsó 9-es Nissinjeihez meg csak 4db 0,5mm hézagoló kellett. Ráadás átalakítókonzolt ilyen tömeghez és sebességhez nem vállaltam be.

Ráadásul még csak egyszer b.sztam el és rendeltem FA158-at az FA347 helyett.
Szerintem is.
Sztem 280 mm-s tárcsák azok a 03-04 es 6R-en.
Matska a ZX12R fékeit nem próbáltad hátha az jobb lenne ? Ha jól tudom azon egy aranyos 6+6 dugattyús féknyereg virít + fémfékcső + egy felső radiális m.henger ki tudja hátha bejön

ja és bocs ,hogy beledumálok

Ja és amúgy jó a 03-04 636 féke én mondjuk a 05-06 -s tárcsákat jobban favorizálnám rajta vagy a 04-es 10. ét. De azért a gyári sem rossz annak ellenére ,hogy ha jól tudom 265-s tárcsa van rajta "csak" .
Igazából utcára elég volt az is. Nem életszerű, hogy 2-250-ről percenként többször satuzol hacsak nem az M7-esen tartasz a Balaton felé nyári péntek délután.
De amikor ezt tervezték még az M7 is csak Aligáig tartott négy sávval és döcögős betonlapokból volt így úgysem mentél volna rajt annyival a Skodák-Ladák-Zaporozsecek között.
Hát ez olyan mint ahogy a Hayabusára is olyan féket raktak ami egy 50kg-al könnyebb motorra is kevés lett volna.
Azok a gyári Tokico fékek megegyeztek az első 6R illetve a ZXR750 fékenyergeivel. A 6R súlyához elég volt (mentem sokat 95-ös 6R-rel) de a Mozdony tömegéhez és erejéhez édeskevés. Ahogy mondtad, fém fékcsővel és gondos karbantartással az első éles kör végéig tartott ki a Ringen. A Jelen konfigot még 10R-ről átülve is dicsérték.
1. Tehát egy 1990-ben megjelent túragőzös fékjét cserélted le 2003-5-ös alkatrészekkel. Látatlanban elhiszem a különbséget.
2. Nem tudom. Biztos jó fém fékcsővel meg megfelelő karbantartással. De majd a helyiek megmondják.
A ZZR 1,1-re, pontosabban a '03 Z1000-ről származó Nissin 4 dugós féknyergekre meg egy TRW 320-as öntöttvas úszótárcsákra. Most horgony a szerkezet becses neve.

Hogy ne legyek offtopic, a 03-04-es 636-on jó a fék gyári felállásban?
Amit mire raktál?
Most merjem mondani, hogy a Nissin radiál főfékhengerem egy K5 gixxerről származik?
Ha egy suzukis a fékről beszél az csak valami vicc lehet. Szóval nem leszek ideges.
Tibi, Tibi, de arra ez jó volt, hogy a vérnyomásod feljebb vigyem!
Hát először is a motor nem garanciális tehát nem. Másodszor a versenypályán történt dolgokra nem fizet senki semmit. Harmadszor ha nem gyári cucc van a fékben szintén nem fizetnek semmit. Arról nem beszélve, hogy nem szériahiba. Sok ZX-10R-ről nem hallani amin elment a fék.
És annak a pár tízezer embernek akik súlyos pénzeket költöttek a gixxer fékjének rendbehozatalára (komplett iparág épül az R1 fékjének átplántálásra) visszafizeti a Suzuki ezen összeget? Erősen kétlem.
Ha a fejed tetejére állsz akkor sem hozod azt ki ebből, hogy Suzukin jobb fék van mint a Kawasakin. De tetszik az elszántságod.
Majdnem olyan vicces mint amikor a Ducatisok a motorjuk megbízhatóságáról akarnak meggyőzni.
Kawasakin még nem láttam Yamaha féket. Suzukin már nem egyszer. Szerinted miért van ez?
Én is most vettem jan. 2-àn egy 2004 es zx6r-t .
Mindent amit bármelyik másik motoron megnéznél. Fusson egy nyomon, legyenek meg a kormányütközők, ne füstöljön kéken, ne dobálja a fokozatokat, ne húzzon semelyik irányba stb.
Így van, de legalább azokon kicserélik, neked kicseréli a Kawa importőr a féked?
Végre egy élő topik! Köszönöm a sok segítséget! Még annyi ha a hétvégén mennék egy 636-ost megnézni,mit nézzek meg a motoron mindenképp?
Egy suzukis ne beszéljen nekem a fékről pláne, hogy most hívtak vissza 10 évnyi gsx-r-t fékcserére.
Így van Tibi, mint pl. a 08-as 10-eseknél az elfogyó fék!