Biztos lenne rá okuk, hogy miért nem fogadják el, ezért inkább nem kockáztatok.
Egyébként ez egy kis plasztik kártya, olyan, mint a személyi. Ha nem felejtem el, megmutatom, egyelőre a "széfben" van az összes többi honosításhoz szükséges papírral együtt.
Képzeld kéne csináltatnom egy hivatalos magyar fordítást plasztik kártya formájában... kinézném belőlük... így sajnos marad a puncs a gyári dobért....
Már csak a gumi témát kéne megoldani...
A KF-en meg jól kitalálnák, hogy csak hivatalos magyar fordítást mellékelve fogadják el, mi?
A Devilemhez nincs műbizonylat. Mondtam már rendőrnek, hogy nézze, ott van az "e" betű, ne keresgélje tovább. Erre ő: - Hol?
- ott a "D" után a Devilben. Először pöszén nézett aztán röhögött.
Képzeld Matskusz, tegnap postán kaptam egy MIVV certifikációt a dobomról. elvileg már vihetném az NKH-hoz ezzel a dobbal. Más kérdés, hogy még így sem merem...
Nem próbáltam mert más a felfogatása, a nagy Z illetve utolsó 9-es Nissinjeihez meg csak 4db 0,5mm hézagoló kellett. Ráadás átalakítókonzolt ilyen tömeghez és sebességhez nem vállaltam be.
Ráadásul még csak egyszer b.sztam el és rendeltem FA158-at az FA347 helyett.
Matska a ZX12R fékeit nem próbáltad hátha az jobb lenne ? Ha jól tudom azon egy aranyos 6+6 dugattyús féknyereg virít + fémfékcső + egy felső radiális m.henger ki tudja hátha bejön
ja és bocs ,hogy beledumálok
Ja és amúgy jó a 03-04 636 féke én mondjuk a 05-06 -s tárcsákat jobban favorizálnám rajta vagy a 04-es 10. ét. De azért a gyári sem rossz annak ellenére ,hogy ha jól tudom 265-s tárcsa van rajta "csak" .
Igazából utcára elég volt az is. Nem életszerű, hogy 2-250-ről percenként többször satuzol hacsak nem az M7-esen tartasz a Balaton felé nyári péntek délután.
De amikor ezt tervezték még az M7 is csak Aligáig tartott négy sávval és döcögős betonlapokból volt így úgysem mentél volna rajt annyival a Skodák-Ladák-Zaporozsecek között.
Azok a gyári Tokico fékek megegyeztek az első 6R illetve a ZXR750 fékenyergeivel. A 6R súlyához elég volt (mentem sokat 95-ös 6R-rel) de a Mozdony tömegéhez és erejéhez édeskevés. Ahogy mondtad, fém fékcsővel és gondos karbantartással az első éles kör végéig tartott ki a Ringen. A Jelen konfigot még 10R-ről átülve is dicsérték.
1. Tehát egy 1990-ben megjelent túragőzös fékjét cserélted le 2003-5-ös alkatrészekkel. Látatlanban elhiszem a különbséget.
2. Nem tudom. Biztos jó fém fékcsővel meg megfelelő karbantartással. De majd a helyiek megmondják.
A ZZR 1,1-re, pontosabban a '03 Z1000-ről származó Nissin 4 dugós féknyergekre meg egy TRW 320-as öntöttvas úszótárcsákra. Most horgony a szerkezet becses neve.
Hogy ne legyek offtopic, a 03-04-es 636-on jó a fék gyári felállásban?
Hát először is a motor nem garanciális tehát nem. Másodszor a versenypályán történt dolgokra nem fizet senki semmit. Harmadszor ha nem gyári cucc van a fékben szintén nem fizetnek semmit. Arról nem beszélve, hogy nem szériahiba. Sok ZX-10R-ről nem hallani amin elment a fék.
És annak a pár tízezer embernek akik súlyos pénzeket költöttek a gixxer fékjének rendbehozatalára (komplett iparág épül az R1 fékjének átplántálásra) visszafizeti a Suzuki ezen összeget? Erősen kétlem.
Ha a fejed tetejére állsz akkor sem hozod azt ki ebből, hogy Suzukin jobb fék van mint a Kawasakin. De tetszik az elszántságod.
Majdnem olyan vicces mint amikor a Ducatisok a motorjuk megbízhatóságáról akarnak meggyőzni.
Kawasakin még nem láttam Yamaha féket. Suzukin már nem egyszer. Szerinted miért van ez?
Mindent amit bármelyik másik motoron megnéznél. Fusson egy nyomon, legyenek meg a kormányütközők, ne füstöljön kéken, ne dobálja a fokozatokat, ne húzzon semelyik irányba stb.
Egyébként ez egy kis plasztik kártya, olyan, mint a személyi. Ha nem felejtem el, megmutatom, egyelőre a "széfben" van az összes többi honosításhoz szükséges papírral együtt.
Képzeld kéne csináltatnom egy hivatalos magyar fordítást plasztik kártya formájában... kinézném belőlük... így sajnos marad a puncs a gyári dobért....
Már csak a gumi témát kéne megoldani...
A KF-en meg jól kitalálnák, hogy csak hivatalos magyar fordítást mellékelve fogadják el, mi?
A Devilemhez nincs műbizonylat. Mondtam már rendőrnek, hogy nézze, ott van az "e" betű, ne keresgélje tovább. Erre ő: - Hol?
- ott a "D" után a Devilben. Először pöszén nézett aztán röhögött.
Ráadásul még csak egyszer b.sztam el és rendeltem FA158-at az FA347 helyett.
ja és bocs ,hogy beledumálok
Ja és amúgy jó a 03-04 636 féke én mondjuk a 05-06 -s tárcsákat jobban favorizálnám rajta vagy a 04-es 10. ét. De azért a gyári sem rossz annak ellenére ,hogy ha jól tudom 265-s tárcsa van rajta "csak" .
De amikor ezt tervezték még az M7 is csak Aligáig tartott négy sávval és döcögős betonlapokból volt így úgysem mentél volna rajt annyival a Skodák-Ladák-Zaporozsecek között.
2. Nem tudom. Biztos jó fém fékcsővel meg megfelelő karbantartással. De majd a helyiek megmondják.
Hogy ne legyek offtopic, a 03-04-es 636-on jó a fék gyári felállásban?
És annak a pár tízezer embernek akik súlyos pénzeket költöttek a gixxer fékjének rendbehozatalára (komplett iparág épül az R1 fékjének átplántálásra) visszafizeti a Suzuki ezen összeget? Erősen kétlem.
Ha a fejed tetejére állsz akkor sem hozod azt ki ebből, hogy Suzukin jobb fék van mint a Kawasakin. De tetszik az elszántságod.
Majdnem olyan vicces mint amikor a Ducatisok a motorjuk megbízhatóságáról akarnak meggyőzni.
Kawasakin még nem láttam Yamaha féket. Suzukin már nem egyszer. Szerinted miért van ez?