Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nem tudom honnan veszed mert egy csomó gyárilag hibás váltójú motort ismerek.
A motorokat átlagembereknek gyártják. Mindet ugyan az a bázis veszi. Ergo ha az egyik váltója keresett a bontókban pl. első/második szériás R1/R6 akkor annak oka van.
A Ducati 1098 váltója annyira alul lett méretezve, hogy gariban már másikat raktak bele. Szóval a probléma létezik és nem csak a falábú motorosoknál.
Váltóhibát a nem megfelelő vagy nem megfelelő időben cserélt olaj és a falábú és fakezű motoros tud okozni bármilyen márkájú motoron. Ilyen típushiba nem csak a Kawánál, máshol sem létezik.
oké!köszönöm!
Halljuk melyek azok a típushibák amiket ismersz? Márkafüggetlenül.
Csak mert a 99%-ról nem írnak az tesztelők. 1998-tól nem igen tudsz mondani sportmotort aminek ne lenne típushibája. Ha más nem a fesszabályzót mindnél visszahívták.
Már olvastam ezt a cikket, nekem gyanús, hogy sok jót írnak róla, olyan mintha egy kicsit megkenték volna a cikk íróját. Nem írnak a több száz váltóhibás kawáról, és a típushibákról.
Hali!

Még egy kis infó:
link
Nem tudom mennyire hiteles, majd a tapasztaltabbak megmondják a tutit.
Igen beül van a felfogatásnál, de kívülről egyáltalán nem látszik, újjonan 35000-40000 ft. 15000-ért oda tudom adni ha mégis érdekelne.üdv
Köszi az infót!
Súlyosan félretájékoztattak ugyan is 2003-4 között volt oldalt a kipufogó és 2005-6-tól jött az ülés alatt. Egyébként itt volt mind a két szériából váltó és egyéb hibás. A gyári elektronikát meg hiába írogatod mert szart sem érsz vele.
Alapvetően mind a két motor megbízható. Én az újabbat venném. 2007-8-ast viszont ne vegyél mert az egy pénztemető.
Sziasztok! Segítséget kérnék hozzáértőktől. Nagyon tetszenek a Kawasaki 636-os Ninják, pénztárcámnak a 2004-2006-ig gyártottak felelnének meg, de különböző híreket hallottam róluk: A 2004 és 2005-ben gyártott Ninják aminek még oldalt jön a kipufogó azok még jók, a váltójuk nem dobálja a sebességet és az elektronika is még engedi a beavatkozást. Viszont az ez után kijött szériát nem szabad megvásárolni aminek már az ülés alatt jön a kipufogó mert már azok váltó hibásak, szinte mind dobálni fogja a sebességet és már nem engedi a elektronika állítását sem. Kérem olyan jelentkezését aki tényleg tisztában van ezen típusú motorokkal vagy esetleg ismer olyat aki keni-vágja őket. Előre is köszönöm segítségeteket!
Szasztok Arcok

Eladó a kupakom...ha valakit érdekel...még beszélgethetünk az árról is
Shoei X-Spirit

Köszönöm az információkat!

Kawazsolti, amennyiben szükségem lesz vezérműlánc javításra megkereslek, gondolom amennyiben lábon levinném, aznapra haza is tudnék jönni vele.

Egyelőre abban reménykedem, amit az 53618-ik hozzászóló írt és beáll magától a feszítő. (2 évet "állt" a motor ami alatt 1000 km-t sem ment). Tavasszal elkezdem hajtani rendesen :-).

Szoktak a ninjasok (kawasok) összejöveteleket szervezni?
de azt irta hogy belül a felfogatàsnàl van valami probléma!
Szerintem az hibátlan. Az a kis rész a bal felén gyárilag hiányzik.
Hello!
köszönöm szépen az ajànlatot de csak hibàtlan érdekelne!
Ők már bezártak vagy 4 éve!
Hali!
Találtam képet is.
Szia!
Vezérműláncnál szokott zörögni picit, de a feszítőpatron lehetséges hogy pont a 2 között van és még nem ugrott át, én kézzel beljebb szoktam nyomni egy picit és utána elhallgat megint egy jó ideig.
üdv.
Hali!
Nekem van egy üléspúpom ha érdekel, annyi baja van hogy a felfogatásánál beülről meg kell műanygozni, de ha kell megcsináltatom.Amugy teljesen hibátlan.20-596-8172
Szia!

Mindenem van hozzá ha kell!
De szterintem nem kell hozzá kevés a km!
ADATLAPOMON ELÉRSZ! STEELHORSE MOTOR!
De lehet, hogy csak én vagyok vájtfülű :-).
Üdv.

A Kawasaki Alba Motor Kft. (8000 Székesfehérvár, Kadocsa u. 3.)-nél van vezetve a szervízkönyv.

Mit gondoltok hidegen miért nem cicereg (lánc hőtágulása?)? Amikor megvettem, próbakör alatt nem melegedett meg ebben a hidegben, azonban mikor hazaértem vele (Pest-Szeged M5) már hallani lehetett, de akkor is csak alapjáraton (nem hajtottam csak 110-130 között ebben a hidegben).

Mennyibe fájhat a vezlánc és feszítő csere kb? Ennyi km alatt tönkremehetett ~ 15.000?

Először is lehet kezdek egy friss olajcserével, mert ami benne van már 1,5 éves igaz, hogy 1000 km sincs benne.
Szeva
Grat.a bringàhoz
Ha a Székesfehérvári Kawa Ivanicsnál volt szervizben mindig akkor ne aggódj jó kezekben volt tuti, hogy hiba mentes.
Mert enyémet is a Feri csinálgatja és semmi baja.
Hello! Yamaha Kalmár Szeged, Vásárhelyi úton, én oda hordom az enyémet és elég korrektek! Az enyémek is hangosabba blokja alapjáraton, ez nem úgy jár mint egy Honda! :) Ebbe vér van! De nézesd meg!
Szevasztok!

Szert tettem egy 2004 es (MO-i 2005 forg. helyezésű) zx-6r-re vezetett szervízkönyvvel 15.000 km-rel, ténylegesen hölgy tulajtól. Csodaszép állapot (eredetiségvizsgán is csak úgy csodálták). Olyan problémám van (nem tudom h. egyáltalán az e), hogy amint bemelegszik a gép, alapjáraton picit cicereg, hidegen nem hallatszik. Fordulaton semmi cicergés nincs.

Szépen indul hidegen-melegen.

Vez.lánc adhatja a hangot? Érdemes vele foglakozni? Mikor válhat csereéretté?

Szeged környékén van valami mester aki vállalná a feszítő + vezlánccserét? Szentesi kawasakinak van szervíze? Amúgy a Székesfehérvári kawa-nál volt a motor minden évben szervizelve.

Köszönettel:
Viktor