Vettem egy RSV Factroy-t " tele karbon alkatrészekkel, öhlins full futomű, OZ kovácsolt vas felnik stb stb ... teljesen gyári állapot az egész motor 185 kg " a 12-es után jó egy ilyen könnyű motorral motorozni.... amúgy teljesen más vezetni jó ez a V2 .... irható az eprom-ja nem kell PC-t venni, hogy finomitsd és nem kell tudnod egykerekezni, itt a motor tudja ezt Léptem mert még rám oltanak...
tudom, hogy senkit nem érdekel , de egy marha jót motoroztam a hétvégén. A motor hihetetlenül jól viselkedett minden körülmények között, érezhetően stabil lett az első futómű feljavítása (centírozás, kerék-és kormánycsapágy csere) után. Vegyes használat mellett 7,2 jött ki fogyasztásra. Igaz, hogy már kb. 44e km van benne, de hibátlan minden körülmények között, legyen szó hétvégi gurulásról, vagy Alpok kalandozásról. Imádom!
D
Pihenget ahhogy az enyém is, szerettem volna összerakni a lime partyra, de hát az kissebb csoda lenne ha össze birnám hozni
lemömló hengerfejtömités meg még pár apróság és inditható, nagyon kivácsi vagyok már hogy muzsikál
bocs hogy beleszólok de 2 napja beszéltem a Kornéllal és ő szívesen segít elméletben , de már kiszállt a buliból és nem tart fent kapcsolatot senkivel
nekem ezt mondta..
de kérdezzétek meg a Papplacit van még egy csomó cucca kawákhoz, nekem is ajánlott 4 tuning dugót a zx14-hez
Azért fű alatt egy pizza?
Vettem egy RSV Factroy-t " tele karbon alkatrészekkel, öhlins full futomű, OZ kovácsolt vas felnik stb stb ... teljesen gyári állapot az egész motor 185 kg " a 12-es után jó egy ilyen könnyű motorral motorozni.... amúgy teljesen más vezetni jó ez a V2 .... irható az eprom-ja nem kell PC-t venni, hogy finomitsd és nem kell tudnod egykerekezni, itt a motor tudja ezt Léptem mert még rám oltanak...
így se csapatni nem lehet se lime partyn huszárkodni
Egerben laknak a szülők, oda gyakran megyek motorral (majd onnan a Mátrába), illetve XVII.ker kiindulással bármerre
D
merrefelé szoktál tekeregni? hátha eccer elmehetünk együtt zxesek
tudom, hogy senkit nem érdekel , de egy marha jót motoroztam a hétvégén. A motor hihetetlenül jól viselkedett minden körülmények között, érezhetően stabil lett az első futómű feljavítása (centírozás, kerék-és kormánycsapágy csere) után. Vegyes használat mellett 7,2 jött ki fogyasztásra. Igaz, hogy már kb. 44e km van benne, de hibátlan minden körülmények között, legyen szó hétvégi gurulásról, vagy Alpok kalandozásról. Imádom!
D
lemömló hengerfejtömités meg még pár apróság és inditható, nagyon kivácsi vagyok már hogy muzsikál
nekem ezt mondta..
de kérdezzétek meg a Papplacit van még egy csomó cucca kawákhoz, nekem is ajánlott 4 tuning dugót a zx14-hez
elkezdek rá spórolgatni, az sosem árt és közben utána olvasok a témának. aztán majd meglátjuk...
Már 400KM-nél tartok Szegényt ma rendesen meghajtottam. Remélem nem lesz belőle trafi Azért elég bitang tud lenni
Hétvégén nyílt nap és nincs csizmám eddig.