Bocs, elirtam, a K&N honlapján 50.000 mile (mérföld), azaz 80.000 km-t ir, ami változhat különbözö vezetési kondicióknál, na de ekkora különbséget? 80.000 km vagy 1000-2000 km, nos ez fura nekem. Mindegy, ki fogom pucolni 1500km-ként, csak nagy macera.
Ez a helyes hozzáállás! amúgy sem hoz 5 lovat, 1 esetleg 2 max. de még abban se vagyok biztos. Aki meg nem pucolja rendszeresen, az majd cserélheti a hengert...
na igen, ez a kérdés vetödik fel bennem is, na meg a K&N honlapján 50.000 mile-onként irja, ami köbö 700km ! Akkor most mi van?
Kinek van igaza...?
2 hetente tank le, szétszerelés? Akkor inkább visszarakom a gyárit, azt ott rohadjon meg a sportlégszürö ahol van...az a 5 LE nem ér ennyit...
ez kicsit sürünek tünik nekem én ugy hallotam hogy 2 3 ezrenként, delehet hogy igazad van, az viszont biztos hogy nem fogom 1000 km-erenként leszedni a tankboritást, meg mindenszart, mert akkor kéthetente megtehetném. 2 havonta elég.
Srácok, valaki tudna felvilágositást adni, hogy a K&N légszűrőt mennyi km után kell tisztitani? Sokféle verziót hallottam már...
Marcipán, neked mi volt a gond a commanderrel? Nekem az tette rendbe a vasat, mondjuk full nyitott Muzzyt kapott a gyári kályhacső helyett a kicsike:) Az alapjáratom akkor sem, és most sincs ugyan rendben teljesen...
Azt nem értem a kutya mévárt annyit, ménem nyírt ki mingyáá az elején?
Kinek van igaza...?
2 hetente tank le, szétszerelés? Akkor inkább visszarakom a gyárit, azt ott rohadjon meg a sportlégszürö ahol van...az a 5 LE nem ér ennyit...
Marcipán, neked mi volt a gond a commanderrel? Nekem az tette rendbe a vasat, mondjuk full nyitott Muzzyt kapott a gyári kályhacső helyett a kicsike:) Az alapjáratom akkor sem, és most sincs ugyan rendben teljesen...
De ismerős a gépecske! Holnap hívlak, tudok egy érdeklődőt.