Sziasztok!
Köszönöm a légszűrőre adott válaszokat! ;)
Újabb segítség kérése. :D
Cserélt valaki saját kezüleg a 12-esbe gyertyát?
Vettem bele ócsón 4-et. :)
Mert az agyam eldobom hozzá,ha ki kell venni a motort ahhoz.
A szélső gyertyákat ki tudom cserélni,ahhoz van hely.De a 2-es és 3-asat hogyan? Mert ahogy néztem,ha ugyan olyan nagyságú a gyújtópipa mint a szélsőé,akkor a kevés hely miatt ki sem tudom venni,mert beakad a vázba!
iagazából egy kis cbr125-ös fejidomja került rá a zx10r lámpára, azon meg a gyári plexi nagyon kicsi, most átkerült a régi mocimrol a fejidom feketébe ezen már nagy a plexi, még nem probáltam a végsebességet, anno ezzel a fejidommal a cbr-el 220at tudtam menni, de nem a szélvédelem miatt hanem ennek a mocinak (az áttételezés miatt) ez volt a vége, a szélvédelme azon a gépen jó volt be tudtam bujni mögé
sajnos igan az összes bowdent hosszabitani kell, 20 ezerbe került, és nem kell 10 cm-ert, elég 8, a kuplungnál a 6 is bőven okés. a fékcsövek is cserések, gondolom nem kell mondanom.
Köszönöm. Ezen a megoldáson gondolkodtam én is. Az egyik verzió szerint alul behegesztették volna a villahíd alján a kikönnyített részt és utána fúrják ki a csavarok helyét. A másik az hasonló a tiédhez, hogy alul fém alátéttel erősítem meg.
A kományom 28-as vastagfalú, nagyon príma állítható felfogatással.
A bowdeneken és fékcsövön kellett e toldanod?
ja és igy emelt kormánnyal is mentem vele 280at ora szerint igaz a fejem majdnem leszakadt a kis plexi miatt, de már erre is van orvosság kapott egy uj fejidomot, amin nagy a plexi, de igazábol nem akarok vele száguldozni, "játszósnak" kiválló a vas, de ha kell akkor megkergetek vele bármit.
hát kergetek felsö villahidat, de elérhető áron még nem találtam, én megfurtam a gyárit, és alul "alátéttel" megerősitettem, stabil massziv igy is, én azért vagdosom rendesen kerekezés után, de amint lehet kicserélem egy mart alu felsö villahidra, borzasztó kényelmes lett igy, igazi nehézbombázó streetfigter, minden vágyam teljesült vele, oldalidomok vannak még hátra aztán tuti lessz a gép
igen igaz a régebbi keményebb mint a mienk, de, igazábol bánja a f@...szom, igy is rettenetes kemény ez a motor, én 1 modositást eszközöltem, vagyis 2-öt magaskormány -1es elsö lánckerék, kihqasználhatatlan a motor szerintem
Nekem is jobban bejön a ZX, mint a ZZR. Bárdi, kimondottan az első szériás 12-eseket isteníti, mert hogy nincsenek fojtva és szabályozva! Fülig ért a szája, amikor az enyémmel is ment.
szép ez a zzr is, de hát a 12es szebb, föleg az ujabb széria, majdnem vettem én is egy ilyen zzr1200-at de lebeszéltek róla, sok apro gond volt vele állitolag
Köszönöm a légszűrőre adott válaszokat! ;)
Újabb segítség kérése. :D
Cserélt valaki saját kezüleg a 12-esbe gyertyát?
Vettem bele ócsón 4-et. :)
Mert az agyam eldobom hozzá,ha ki kell venni a motort ahhoz.
A szélső gyertyákat ki tudom cserélni,ahhoz van hely.De a 2-es és 3-asat hogyan? Mert ahogy néztem,ha ugyan olyan nagyságú a gyújtópipa mint a szélsőé,akkor a kevés hely miatt ki sem tudom venni,mert beakad a vázba!
Köszi Urak!
http://fekezzrovidebbet.blog.h...
A következő kérdésemre választ is kaptam a képekről.
Nekem nagyon bejön a gyári idom és a harcsaszáj, ezért annak levételében nem is gondolkodom.
más:
A szomszéd faluban van Bárdi eladott 12-se, az a srác most egy leömlőt keres, ha tudtok eladót üzenjetek rám légyszíves.
A kományom 28-as vastagfalú, nagyon príma állítható felfogatással.
A bowdeneken és fékcsövön kellett e toldanod?
Voltam egy baráttal kerülni a Mátrában. Onnan a kép.