Kérdés csak srácok a10W40 -nel mi a baj már senki nem teszi bele pedig a gyár azt írta,tényleg a sok flancos olaj közül nem tudunk választani a lényeg szerintem hogy mindig friss legyen benne . Nekem tavaj Elf 10W50-volt benne nem rossz az sem,de az idén nem tudom mit tegyek bele,ugyan azt hallottam én is hogy nem jók azok a márkák amik benzint is árulnak,komolyan nem tudom!
igen, benzintemető, sajna , de hát tudjuk valamit valamiért, az erőt benzinből lehet nyerni, és mivel a gépbembe sok van belőle, ezért csipeget is, nem baj mi ezért szeretjük.
én is menni akartam, de még sajna nem száradt meg a fejidomom. Majd a jövö héten, ugyis sokkal jobb lessz az idö. A masinával nekem sincs bajom, és tényleg ennél jobb gép nem kell.
Az enyémben is 40 e van, de még eredeti mind a kormány, mind a kerékcsapágy. Ezen túl még a gyertyákhoz sem nyúltam, hiszek az iridium erejében . 36-nál ellenőrizték a szelephézagot, de nem kellett állítani.
Egyébként most jöttem haza egy lájtos kanyargásról: háááát, nem kell ennél jobb masina
Én ezt fogom az idén erőltetni,tuti csúcstechnológia,megbízható forrásból,6 hónap jótállással! Castrol és Repsol forrásom is most már 100%-os,szintén 6 hónapos jótállás,tehát ha a vásárlástól számított 6 hónap alatt az olaj miatt hullik össze a blokk,akkor fizetik a bulit! No de a lényeg:PUTOLINE Full Ester Tech Syntec 4+ 10W-50 szintetikus 4 ütemű verseny motorolaj, amely tartalmazza a Putoline forradalmi ``tiszta motorkerékpár`` ESTER TECH additív rendszerét 10W-50 4l
hát te hülye vagy szerinted egy olcsó magyar(ami mellesleg a legmagasabb minősítéseket kapta) olajat kinek éri meg hamisítani a népszerűbb drága márkákból van sok hamis.pl.: Motul,castrol,stb. de küldtem linket,és ha a mol-tól rendeled akkor az nem lesz hamis..... az meg,h mit kell átnézni?
mindent amit eddig nem néztél. benne van a gépkönyvben minden.
nekem a kerékcsapágyak már 40előtt szétmentek,kormánycsapágyak szintén.
a szelephézagot ellenőrizni kell,de állítani nem valószínű,h szükséges..
egyéb kérdés?
képzeljétek visszatettem a gyári dobot, és hihetetlen de ugyanolyan hangja van 40ezernél a gépnek mint 10-nél, kérdés urak, 40 környékén mit érdemes cserélni a kopóalkatrészekből, ha minden gyári, gondsolok itt a kerékcsapágyakra, kormánycsapágyazásra, ilyenekre, a gyertyát kicseréltem, de filozom egy szelep ellenörzésen is,
igen köszi irta hogy pro race 15w50 , erre cseréltük le azt a turaolajat ha minden igaz, egyenlöre maradós ez aztán a "nagy hajtásban" a nyár derekán megprobáljuk azt a MOL-ost, azért fosok kicsit mert magyar olaj, és mostanában elkezdték hamisitani is.
én nem önteném bele. már egyszer beszoptad vele nem emléxel?amikor a fux túraolajat megvetted bele. fuchsból csak a 10w50 racing-ot tenném bele. De ha jót akarsz olcsóbban akkor MOL!
szólj ha érdekel .
jajj gabikám ,én nem azt mondtam,h a tiéd szar. bazdmeg ha te mindent így értelmezel. nekem a másik megoldás jobban tetszik,mert stabilabb helyen van (nem hajlik be),és a tiéden amikor mentem nem tudtam a térdem betenni a helyére mert útban volt az a rák.Nekem nem jó az a megoldás,de ha neked jó akkor örülök,sose érjen többet aszfaltot azt kívánom neked.
Használt, vagy balos vagy jobbos...
Az első komoly ajánlat viheti..