Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a gyűrűk lennének szarok akkor fordulaton is füstölne a gép!Mivel csak akkor jelenik meg a füst mikor visszaengeded a gázt és nem akkor mikor fordulaton van!Jah és ez akkor kezdődött mikor elhoztam tavaly és lecseréltem olyan augusztus végén az olajat a 300V-re!Előtte semmi füstölés nemvolt neki!Én bízok benne hogy csak olaj gond van!Azt is elhiszem h kúrva jó ez a 300V de ha hamisítvány akkor egy trágya!1 szónak is 100 a vége lelesz cserélve és megírom mi lett!
Jah és bárdi a haverében volt 27ezer mikor szimeringezni kellett az enyémben 51600km van!Csak azért írom h nehogy üsszetűtések legyenek már az én gondomból másoknak!
Meg arra mondjon már valaki valamit,hogy van egy jó motor,nem füstöl,beleöntöm az új olajat,füstöl! Csak van valami összefüggés nem? Kb 2 hete volt nálam egy olajos cég üzletkötője,ő mondta,hogy több kamion hamisított Castrol,Repsol,Motul,stb van a magyar piacon,és csakis hivatalos forrásból szabad venni,NE INTERNETRŐL ! Én is beszállítót váltottam,mert Vitya panaszkodott,hogy nem jót küldtem neki,pedig ugyanabból kapott mint a többiek,másoknál nem volt panasz.
Én+Castrol hamisítványt is fogtam ki (power 1).Abból volt az ominózus(soxor leírt)blokk robbanásom . 3hajtókar belevert a hűtőbe most má röhögök 4év távlatából rajta.Nem az 1kerótol volt az . Így kiflit a pékségből olajat+a szaküzletből vásárolok.
Be is szarna a picsám ha egy 12-es 27000 km-nél elkopna ! Ha sok az üzemanyag,akkor feketét kormol,nem kéket!
én 2 éve motul 300v - vel járok, szerintem jelenleg a legjobb olaj a piacon ... ha füstöl a motor akkor másért, semmi köze az olajhoz.. nem az olaj rossz hanem esetleg kopottak a gyürük... " persze ha kék szinű füst jön " ha sötét színű akkor üzemanyag rendszerrel van valami...
Bízok benne hogy nem az mivel nem állandó a füstölés hanem mikor vissza engedem a gáz akkor füstöl meg mintha vékony lenne az olaj és átengedné a szimeringnél!Mivel lehet hogy hamisítvány így nincsennek meg az olajnak azok a tulajdonságai amik kellenének így olyan majdnem mintha étolajat tennék bele!Amint lecserélem az olajat, rögtön kifog derülni és megosztom veletek!
Ha marad a füstölés akkor szerintem gyűrűzés.
Beszéltem Bárdival nagyon segítőkész volt és ő is a castrol power 1 10W-50-et ajánlotta!És azt is elmondta hogy sajnos tavaly a motulnak meg még pár olajnak volt egy pár kamion hamisítványa és lehet én pont azt fogtam ki rohadjon meg!Most megyek keresek egy bárdi autó kereskedést és veszek olajat hozzá!Ha marad a füstölés akkor viszont felviszem pályára és széthajtom az tuti!
10w50 castrol! ez a tuti !Ásványit ? hmmmmmm
Hívd Bárdit sztem ő tudja a tuttit.!
Olajcsere előtt állok mivel a 300V motul nem igazán jó a 12-esnek!2500km van az olajban most lett cserélve szelepszárszimering stb... és erre kéket füstöl a gép!
Na most a szerelőmnek volt egy 2000-es 12-se neki is lett cserélve szimering és neki abba hagyta a füstölést, viszont ő soha nem rakott bele full syntetic olajat, hanem 20W50 ásványit rakott bele!
Na most bele merjem rakni a 20w50 ásványit?
Mert motul 5100 10w50-et akartam beletenni ami technoszintetikus olaj!
Na most tapasztalat vagy valmi?
Sürgős lenne mert rendelném az olajat csak tényleg azt szeretném ha már azért lett rádobva közel 100ezer hogy megszünnyön a füstölés akkor ne az olaj miatt szívjam a fogamat már bassza meg az élet!
Hát még 1rekesz sör a heverő mellett ami a hűtőben van .Nálam is volt ilyen
Kifli van, ződség van, mi kell még?
Van a garázsban egy heverő is, hogy az ember leülhessen a vadakkal szembe és csak merengjen
Sztem az első 12es túra a Bird garázsáig vezessen ,zöldség gyüjtő nem zöldséges lenne mire recskáznunk asszem és hátha még kiflit is kapunk
abban ígazat adok hogy elvesztette a 12es fillinget részben, de a 10r se csunya, és a lámpa kissebb könnyebb,kap oldalidomot meg pipaidomot is, de leirhatatlan a külömbség, ezt csak az érzi akinek van egy z meg egy 12es, kényelem 5ós szélvédelem 2es alá, vehemencia csillagos 5, irányithatoan vadállat, történetesen jobban megy mint bármikor, tényleg szagértök lehet attól hogy nincs ratja a ram air? Mert lett egy óblös szivóhangja , és kegyetlen idegbeteg. És ezért imádjuk.
De az má nem ugyan az ammá ZX-12RR
Egyetértek Lazával! Szerintem is úgy a király ahogy kijött a gyárból Na jó azért annyit lehet módosítani, hogy vezérműtengely, power commander, sportlégszűrő, hengerfej, gyorsváltó, leültetés, hajtókat + dugattyú a wiseco-tól meg stb.. de az idom marad
gyááááááááá, ma nagyon nagyot mentünk , ram air nélkül brutálisabb a gép rettenetesen megy.
Kész a mocim és még tudtam is menni vele egyet!Annyira jó érzés volt hogy az nem kifejezés!Jövő7en megjön hozzá az undertail felszerkeztem aztán már csak egy yoshimura kipszit kap és készen állunk a szezonra!
Ma lemostam ezt a zongorát +azé kerültem 1et
sajna a saját lámpája egy nagy tülhő, és mehhéz ez a 10es szerintem fele olyan sülyü és a foncsormérete se sokkal kissebb, remélehetőleg jól fog világitani, oldalidomot is kap meg alulra is de az folyamatban, ez félkész állapot
Nekem nem jönbe sorry drága játék ez nakedbikenak .A Bestia +1mitosz ,úgy ahogy kijött a gyárból.
üdv mindenkinek, Jelenleg itt tartok. épülget lassan. elég agressziv lett a gép.
Hm a sitkó hamarabb letelik