Jah és 18km alatt megevett 3 liter benyát normál használatban!Új légszűrőt is kapott eredetit!
Holnap viszem vissza a szerelőmhöz hogy basszon neki valamit me szarabb lett mielőtt "meglett csinálva"!
Na lecseréltem az olajat Castrol Power 4t 10w-50 et raktam bele!Na most sajnos már beesteledett mire készlettem de ahogy néztem még mindig van füst csak nem tudom hogy most az a pára lett volna mert azért hűlt már lefele az idő rendesen vagy még mindig ugyan az mint eddig!Beleöntöttem 3 litert szűrővel együtt és a maximum felett lett benne az olaj!Remélem nem lesz baja attól!Holnap megpróbálom megcsekkolni nappal amikor normálisan látok valamit is!Ha maradt a füst akkor nem tudom mi lesz a gond!
Kurva élet! De az emlékvideóban a kis srác az ugye nem az Ő fia? Mert ha igen,akkor még nagyobb tragédia. Nem ismertem a srácot,de nagyon sajnálom,mint MINDEN motorost,akit baleset ér. Részvétem a családnak !
Mr Ninja alias Viktor tegnap elment közüllünk Nagyon jó srác volt és hiányozni fog. A Kawasaki csapatban együtt jártunk gyorsulási versenyekre, együtt bohóckodtunk és ugrattuk egymást a sátor alatt. Sajna most már csak az emlékek maradnak. Tegnap délután felébredve az alvásból olvasom a neten, hogy meghalt egy motoros a Tétényi úton. Hívtam egyből Robi barátomat, hogy ugye nem közüllünk valaki? Robi, Bodri és Viktor egy csapatban mozogtak mindíg és mivel a Tétényi út közel van hozzájuk aggódtam. Sajna Robi mondta, hogy de igen: Viktor volt. Áááá teljesen kibuktam Még csak 28 éves volt! Megnéztem a képeket és szörnyű látni az ember barátját letakarva az úttesten. Szégyen, nem szégyen én sírtam.
Nyugodj békében Viktor!
én is azt olvasgatom éppen. ,nem ismertem sajnos,de Nyugodjon Békében.
szörnyű látni,h ilyen fiatalon elment.és motorozni is tudott rendesen.
néha eszembe jut ha ilyet látok,h szerencsés vagyok,h még élek .....
de azé ha pesten jársz csörgess meg és iszunk egy üdítőt .
Na csak azé,me majd nem má elindultam a nagy faluba nyakonbaszkodni téged (tudom sámlit vittem vólna )Más most olvasom,h +halt a Mr.Ninja(erre nincs smile)olvastam régebben hozzászólásait,pld blokkcseréje volt neki is még beszéltem is vele asszem ez ügyben,szimpi srác volt(olyan igazi motoros) Nyugodjon Békében!
szerintem nem fogsz csalódni. gumit meg ajánlom a lopós dánoktól a D211 GP-t fog mint a slick melegen de mégis legál uccára.
na a nagy terv,h idén nem motorozom a 12essel arra módosult (miután tegnap este láttam egy busát kerekezni),h idén májusig nem motorozom a 12essel utána hadrendbe állítom a gépet,meg magam is .
Én ilyet nem írtam egy szóval sem.
én már láttam egy pár gyűrűs motort,és elmondom,h a meggyűrűzés szart sem ér,semmilyen járműnél. mitől lenne szar a motorod? valószínűbb,h az olaj szar benne,de az nem megoldás,h beleteszel egy sűrű ásványi szart.
tegyél bele rendes 10-50es full szint olajat,és oszd meg,h mi az eredmény. Itt olajban mindenki másra esküszik,én is csak a saját tapasztalataimat mondtam el.
Akkor szar a motorom és ennyi!Nem tom miért kell a legrosszabbra gondolni a faszomba!Ilyenkor már felbaszom magam amikor majdnem mindenki azt írja h ez tuti gyúrűs!Miért lenne gyűrűs?Láttatok már olyan motort amit már gyűrűzni kellett?Én igen!Olyan volt mintha egy 2 ütemű motort láttam volna!Ennyi!Mondtam lecserélem az olajat aztán mondom h mi van!
Én már 5fajta olajat próbáltam 12esbe. egyikkel sem füstölt soha,de hála F2Tomnak kipróbáltam a MOL 5w-60ast és nekem magasan az jött be az összes márka közül.lágyabb a váltó könnyebben pörög fel a motor.a melegen leengedett motulhoz(5100) képest 300-zal lett magasabb az alapjáratom.És 8000km után sem éreztem,h elfáradt volna az olaj.a többinél amik benne voltak(fuchs ,Motul ,repsol ,kásztroll, ) már 5ezer után érezhető volt,h gyengült az olaj...
de mindenki azt önt bele amit akar.Én csak MOL-t
Egyébként magasabb szabványt teljesít a mol, mint a power1. Nyilván nem feltétlen jobb ettől, de nekem a mollal a legfinomabb a váltóm és nem is eszi, motult jobban csipegette...
Csúfos lenne, ha 50ezernél már gyűrű kuka lenne. Igaz nem 12-esem van, de 85ezernél még nem eszi az olajat, 80ezernél lett hengerfej felújítva új szelepekkel, meg szimmeringekkel. Azért a 12-es sem egy hegyes motor, hogy 50 alatt elfogyjon. Meg amúgy is ...Kawasaki
+mijafaszttekintgethátra?Előrre nézzé vazze .De amit F2Tom mondott ,hát abban is van valami .De ha vastag oilt is átengedi,akkó nem kopott a gyűrű v szimering gond lehet? 50ezer má nem kevés már a hogy mi szoktuk a Bestiákat használni
MOl ! Nem rossz az. Szerintem írtam már,hogy 1 pár éve SB magazinban volt egy nagy laboros olaj teszt,6-7 oilt vetettek össze vagy 10 szempont alapján,10-es pontozással. Az egyik ebben volt jobb,a másik abban,mindnek volt gyengéje is,egyedül a castrol volt mindenben 6-7-es,nincs kiemelkedő erőssége,sem gyengéje!
Szerintem a 300V factory line versenyolaj, nem utcai használatra van. Úgy tudom sokkal hígabb olaj, csak nagy terheléshez, pályára. Hallottam már olyat, aki ilyennel járt utcán, és a kipufogóból folyott neki az olaj... 5100-es Motul szerintem bőven jó bele, én 7100-est használtam, az utcára a Motulok közül szerintem a legjobb. Erről a hamisítós storyról én is hallottam. Röhögjetek ki, de én Mol-t használok...
Holnap viszem vissza a szerelőmhöz hogy basszon neki valamit me szarabb lett mielőtt "meglett csinálva"!
Nyugodj békében Viktor!
szörnyű látni,h ilyen fiatalon elment.és motorozni is tudott rendesen.
néha eszembe jut ha ilyet látok,h szerencsés vagyok,h még élek .....
de azé ha pesten jársz csörgess meg és iszunk egy üdítőt .
na a nagy terv,h idén nem motorozom a 12essel arra módosult (miután tegnap este láttam egy busát kerekezni),h idén májusig nem motorozom a 12essel utána hadrendbe állítom a gépet,meg magam is .
én már láttam egy pár gyűrűs motort,és elmondom,h a meggyűrűzés szart sem ér,semmilyen járműnél. mitől lenne szar a motorod? valószínűbb,h az olaj szar benne,de az nem megoldás,h beleteszel egy sűrű ásványi szart.
tegyél bele rendes 10-50es full szint olajat,és oszd meg,h mi az eredmény. Itt olajban mindenki másra esküszik,én is csak a saját tapasztalataimat mondtam el.
de mindenki azt önt bele amit akar.Én csak MOL-t