az ijedség azért van mert kicsit sokba került a gép és eddig elmondhattam hogy törésmentes (csuszásmentes) sajnos mostmár nem az mivel a KAWASAKI nem adja ki a gyári szinkodokat, nehhéz dolgom lessz az idomok ujrafényeztetésénél, persze van egy másik megoldás is, amit az elözö tulaj is csinált megvehetem a gyári 2006-os idomszettet is, de le se merem irni mennyibe kerül, 114 ezer az oldalidom, és akkor a fejidomrol nem is beszéltem. nem azért vagyok elkeseredve mert karcos hanem azért mert egyántalán sérüét a cucc, és ki tudja igy nem vesz észre az ember
jah kb 100ezerböl talpon is lessz annyira nem elenyésző az összeg, ja és már nem törésmentes, igy már a szarnál is kevesebbet ér, egyébként iugen ettöl voltam ugy oda, mert nem csak festék problémám van hanem valoszinüleg a kuplungoldali deklit is cserélhetem.
jó reggelt mindenkinek, a motor igazi kawasaki, szinte semmi baja, kiváncsi volnék ilyen csuszástol pl egy hondábol mennyi maradt volna, nem hiába mindják TANKGYÁRTÓNAK, massziv mint az állat, ezért szeretjük, idomok, motordekli motmár mind2 oldalt, meg a távtartók gyürödtek meg, szerintem nem jelentös, le akartam ruházni a gépet, de nem igy, most már biztos hogy Z1200 lessz belöle. :)
van fényező aki tudja a kódokat.
nekem vesys idomot fújt át. nem ütött el a többi idomtól.