Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vasárnap délután voltunk. Amikor a ZX9R-es skacok is mentek 1et.
Nembaj, megyek majd még Kutya Úrhoz, úgyhogy, talizunk majd...
Oszi:Mikór is voltatok ?nagyon bele vagyok mostanában merűlve a melóba,lehet ki sem látok belűle .Vitya:hét végén kéne a kormány stabi,várnálak téged.
Csütörtök az faja lenne délután Holnap csörizlek
Holnap dél után 15 órától 24 óráig jó. Vagy holnap után.
Adatlapon vet telcsi számcsi.
ZX 12 R teleszkóp szimeringem is van 1600 Ft-ért! Nem tudom milyen minőség KYOTO márkájú AR 4303 a cikkszáma,ha esetleg valaki utána akar nézni!
Hello. Ha kell tudok hozzá mindent,egy nagyon keveset futott törött 2001-es gépből,sőt a javítást is megcsináljuk! Nemrégen csináltunk egy 12-es váltójavítást,képeket találsz róla itt a fórumon is.
Vannak jó szakaszok, de az egész nem olyan nagy eresztés Kawával nem voltam még, de lehet a 7végén kinézünk terepszemlére haverral+Pécsre punci szemlére Majd szóljatok, ha érkeztek
azért van ott jó is,én azt halottam ,de majd ha megyünk arra ,nemtom még,h mikor akkor majd csatlakozol .
Önnek azt nem ajánlom Ótvar ganaj út az is
én is ültettem az elejét,meg kiemeltük a hátsóját ,változott a súlypontja,nagyon jó lett .már csak út kellene az országba ,van egy-két útszakasz ahová kijárok kanyarogni,de egyre kevesebb a jó kanyar közúton,főleg a nagyfalu mellett .
mérnem születtem Pécsre .
Ezért megyek majd Hringre Felénk is elég kevés van, legalább 35-40km-t kell menni mire kicsit kanyargósabbra veszi a témát. Viszont mindig belerondít valami kamion vagy kocsi a kanyarokba........gépre meg muszáj/meg alapból is vigyázok rá. Túl sok pénzen van benne, hogy összezúzzam Viszont ezzel az ültetéssel sokkal biztonságosabban tudok borítani, körforgóba egyszer már le is raktam a bal koptatómat Nem tagadom, jól ki kellett hozzá ülnöm, de leért
nem is csak a keverék miatt jó,hanem a profilja miatt.maximális tapadás lapra döntve is .bár én még a corsat-sem tudom kimotorozni a széléig,mindig marad 2mm ,de itt a könyéken nincs egy normális kanyar sem .
Na igen. Bár szerintem kib@szott jó vásárt csináltam azzal a Diablo Rosso-val Másfél éves gumipár 48000. Megnéztem a hátsóm 2007 évjárat, az első 2005
Bizti jó lehet az a gumi, van 3 féle keverékben is
azt mondják,h a D211 valami nagyon jó, tapadós gumi ,én nem adok 20nál többet soha egy gumiért ,és nem is sajnálom,ha kopik .
Gondolkoztam már, hogy szólok neki ez ügyben Bár először azért vetnék pár pillantást azokra a gumikra
Az a Bridgestone nagyon baba lehet
Lehet akkor beköszönök a következő garnitúránál a D211-re
Jimy áll még a kormánygátló konzolos ajánlat? Ha igen, akkor a héten kéne rája vetni egy pillantást+árajánlat, mert vissza kéne mán szolgáltatnom Szöllőmesternek a cuccot
ennyi is van ,Briantől lehet venni olcsón,aminek a széle le van pályázva,de a közepe szinte ép.utcára tökéletes .
Pont ezért a kawa gyári beszállítója ez a két gyártó.
Oszi de-ös Szőllö meg ki tudja
Oszi Szölómester elfoglalt VÁLLALKOZÓ, nem ér rá a földi halandókkal foglalkozni.
Sehol sem találtam motorra Y indexes utcai gumit mindenhol csak W..........200/55-ből csak 2 típust találtam, a Dunlop D211 meg a Bridgestone BT01R (egy új hátsó 70000 ) Pont a legjobb gumikból felejtik ki a 200-as méretet
" Természetesen az autósokhoz hasonlóan itt is több kategóriában vetélkednek a csapatok egymással, de az abszolút eredmény a legfontosabb, dobogóra állni ezen a versenyen nem kis teljesítmény. A Kawasaki csapata mellett ez a bravúr a Yamaha Austria (Jerman / Martin / Giabbani) és a City Bike Suzuki (Black / Depoorter / Junod) gárdának sikerült, ők futottak be a második és a harmadik helyre tizenegy és tizenöt kör hátránnyal. Az ötvenöt induló egységből 33-an tudták teljesíteni a verseny 75%-át (621), ez szükséges ahhoz, hogy ne a kiesettek közé kvalifikálja magát egy csapat. "
én ugy tudom hogya suzuki lett a harmadik!
Szöllő, ott voltunk a faludba, te meg nem vótá otthon...
én néztem a versenyt szombaton meg menek kunmadárra