Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na halilalipapi!
Én Kmadárra 30-án pénteken délután megyek le és elvileg vasárnapig maradok. Jah és autóval
Jani!

Információd határozottan pontatlan.
Azt hiszem a hátsó ülésen mégiscsak egy kamera nézne ki jobban....
Meg persze egy elöl.

Rakd össze addigra a vasat és mehetünk immáron ketten,
ha már a többi bandita nem tart velünk.

Bocsi fiúk, de nekem madár túl messze van, idén kihagyom sajna.
Sziasztok! Találtam egy ukrán szépséget , gondoltam megmutatom. 2005-ös, 2007-es forgalombahelyezésű, és elvileg 650 km van benne. 13 000 USD-t kérnek érte (alkuképes)
Hi,kawagéza,aki Attila!Én megyek,ha kész lesz a motorom addigra,szóval talán nem kell egyedül menned!
Különben is,ha pontosak az imformációim,neked már van utasod is,bikerina személyében!
Hali!

Miértis kell neked olyan?

Senki nem jön Komáromba 24-én?
ár megint egyedül kell mennem....

Ezt el kell olvasnotok:

http://sportmotor.hu/motoros_f...

DRZ07 hozzászólását..... hosszú, de el lehet rajta gondolkodni.....
nem téved el csak elszédült a kanyarban .
Amikor mentünk kanyarogni mi? Már azthittem a Teve eltévedt...
A teveszar az a CAMEL.
igen,mert előttük mentem 13kilométerrel ,és mégis láttam őket .7körül érkezünk teve szarjaiért .
Varázs tükröd van?
én is láttam a tükörből
Nem, mert én tudok menni odabaszósan te meg ott kódorogtál 2km-vel mögöttem....
Na igen, bizots az... Ki is kente el a szádat? Jah ééén...
van ott pár cimbi. egy nagyszáju 1000-es tulaj is de menni még nem mentünk1üt ugy hogy tényleg odabaszósan nyomjuk
Ok! Akkó írjátok meg ezt a gsx-r topikba.
Szereztek pár barátot.
ergya az mindenhogy akármit csinálsz vele
Heje.... huja.... haya......

Hülye.......
a szuzukisok sem különbek ,mert az ő gépük gyárilag is ergya ,az a Haya azért odatesz .A világ egyetlen hayája ami tettszik .
Aztán majd tunyingolhatja, mint itt mindenki aki azt hitte vett egy motort. De csak egy alap gépet vett, amire ráköltheti a vételárát még egyszer, hogy menjen valahogy.
kellett neked cuzuki , . addelvegyélkawát .
itt a cég honlapja, akitől a szelepet, meg a rugókat vásároltam: http://www.blackdiamondvalves.... Ott vannak a szeren, komoly referenciáik vannak.
Nem lett volna semmi baj a szelepekkel, de a Busában gyárilag olyan gyengék a szeleprugók, hogy a gyári vezérműtengely is csak visítva jó neki, egy élesebb, magasabb emelésű tengely pedig elég hamar hazavágja, főképp, ha már egy 45000 kilométert lefutott rugóról van szó, ami magas fordulaton már nem tudta kontrollálni a szelepeket, belebegtek, és az meg olyan erőhatásokat okozott, mintha kalapáccsal vernék a szelepet az ülékhez.
Az a baj az ilyen tuninggal, ha belenyúl az ember, és az egyik alkatrész cserélve lesz, ugye ami joval erősebb mint az eredeti, fokozatossan teszi majd tönkre a gyári paraméterrel elátott dolgokat.. reméljűk az új szelepek jobban fogják birni