Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak neki 2 tank benzin egy nyár,akkora motoros mostanság a csávó!
én azt hittem az a béjemvéé
megvaaaaan kerti kis gépet belőle szántanék vagy százzza
gondolom két tank benzin egy gumi .olyan lehet mint a turbós 12es.
Fullon lévő buzigyerekeknek faszhosszabbításra!
Hello,
a gyári szimmering 8.000 HUF, nem az ára a gáz, csak 1-2 hét, amire nálam van. Nem akarok addig várni! :-)
Kunmadár lehet, hogy játszik, ha a család elenged. Előtte feltétlenül jelentkezem.
Üdv,
D
ako ez most mire jó ez a veszedelem
Sehogy,már levetette róla a kompresszort is,mert utcára nem való!
megnézném esőben,hogy mennek vele .
link

Ismerősé,motorozhatatlan,csak villogásra jó,motorozásra "alkalmatlan".
Szia Domi ,én azt javaslom,h a porvédőt is cseréld a szimmeringgel együtt ,mert különben hamarabb szétmegy az új.
nem kell gyári,a Tourmax az kiváló minőség(de lehet a gyári is az),már láttam olyat.készletben van 11190ftért.olajból semmi speckó nem kell bele ,a fuchs katalógus pl.a medium-ot irja hozzá ami 10es.
Kunmadarasra jössz ? mert mennék együtt Pestről páran .
kompresszoros vagy turbós V-rodot elfogadnék
na igen engem ezek a fordulatok már tényleg aggasztanak, pedig az r6 ott érzi jól magát, hála istennek az enyém 6 7 ezernél vigéckedik a legjobban, lehet hogy valami choppert kellet volna vennem ami max 4 et forog csak vicc volt
Amióta kicseréltem az első villarugót+olajat azóta még városban is úgy tudok kanyarogni mint az R6-tal Sokkal könnyebbnek tűnik az egész.
Na igen......nekem sem volt szívem szétpörgetni az R6-ot. Bár amikor Szöllőmesterrel kellett tartani a tempót, akkor megtapasztaltam milyen az a 15500/percenkénti fordulat
jó a géped ha megnyugtat a tudat oszi mester ezerszer könnyebb motor, csak én a magas fordulatot hogyismondjam kinzásnak veszem tudat alatt, pedig tudom hogy nem gáz, azért örülök neki hogy azenyém alul is nyomatékosabb mind2-nél, mondjuk ennyi pénzért legyen is az "rohadjon meg"
Hello,
kérdés: megadta magát az első telószimmeringem. Érdemes gyárit venni, vagy teljesen felesleges?
Illetve milyen olajat tetessek bele? Azt látom a neten, hogy van kifejezetten fordított telóhoz gyártott. Motul, Repsol, Castrol?
A user manuel szerint 490+-4 ml a szárankénti érték, de viszkozitásban kayaba KHL 15-10 (SAE 0W)-t adott meg. Ilyet (SAE0W-t) viszont nem találok. Elnéztem, vagy ennyere speckó az olaj?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv,
Domi
De amikor forgattad nem is értelek utol...
ha elviszik vigyék, ha nem akkor megmarad, ma 2 vasat is kiprobáltam, jimy 9esét és oszi gixerét, rá kwellet jönnöm mind2 nagyon fasza, csak az zavar hogy forgatni kell
Teve ez bizti?
Add el azt a bordó szörnyet, kicsit raksz hozzá és vehecc egy zsigulit.
Nemtom Jimy Régen a zsigulinál sokáig én is azt hittem az az R betű a váltón rakéta fokozat, de a negyedik után amikor betettem, mindíg összeszeakadt a váltó, Harmadszorra már nem cserélték gariba...
Nos az érzékelőt tegnap kivettem belőle, átpucolgattam, aztán a fokozatkijelző csatlakozót is átnéztem, de a fenti csatlakozást eddig békén hagytam. Egyenlőre szépen működik, de a hétvégén akkor rákukkantok a fenti csatlakozóra is.

Volt más haszna is, hogy lent szétbontottam, legalább kipucoltam minden szutyoktól.
Az én gépemen csak egy fokozat van, R A K É T A azt meg nem kell kijelezni.
Hali!

Egy kábelköteg megy a váltóhoz 8 vezetékkel, de ne szedd ott szét, az ülés alatt van csatlakozó, esetleg ott nézd meg....
De ha jól tudom fokozatkijelzőt kötöttél be....
Nézd meg annak a csatlakozásait is.....
Jelentem ilyen lett a gép, hogy wááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááá mintha kicserélték volna! Veszett könnyű ide-oda dobálni, viszont mégis stabil nagy sebességnél (kormánygátlót simán fel lehetett szerelni az átalakítástól független) a gátlónak köszönhetően.