Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na nem mint ha nem ezt mondtam volna ,h drágább legyártatni,mint megvenni .hesszeld az e-bayt,vagy a külföldi 12es oldalakat,ott szoktak kínálni konzolt nem drágán.
ha találok tolok linket .mert nekem is kell valami ,de én a cuzuki gyári felfogatását is jónak és kivitelezhetőnek tartom .
Bazze 2,3 centivel alapból megvolt ültetve az eleje.
Szöllőmester nem tudtuk kivitelezni a konzol legyártását
CNC program megírása 1 hét lenne (min.) + anyag......kibaszott drága.
Vadászhatok konzolt.
Amint kész a gép, visszaszolgáltatom.
jimy, te a kocsikhoz is értesz? problémám van a gallantommal, hidegen az istennek se akar elindulni, egyik pillanatról a másikra csinálta, nem lett meghajtva nem lett gyilkolva, csak ugy hajlandó nagynehezen elindulni hogy tekeri az öninditó és gáz nélkül el el kapja, de amint abbahagyom az inditást 2 3 fordulat után leáll, ha a gázra lépek azonnal befullad inditozáskor is. ha ezt eljátszom jópárszor és elkezd bemelegedni a motor akkor hajlandó nagy kin keservesen felörögni, amint sikerült stabilizálnom bemelegedés után hibátlan a kocsi , nem szaggat semmi baja, és ha megállitom pöccre el is indul, de ha kihül akkor kezdődik minden elöröl. probáltam behuzatni is, mert ugye lemerült az akku 2dikba 3dikba sem hajlandó beröffenni, gondolom azért mert a fordulat kb 2 ezres húzáskor, csak a fent emlitett mödon hajlandó a beindulásra, feltéve ha nem merül le az akku. ha van ötlet akkor megköszöném. üdv
Szép napot (vagy szebbet) mindenkinek!
Pakson hideg van és esik az eső........de tegnap akkor is levittem a szerelőhöz verdát és elméletileg a héten már meglészen az végleges forma és tegnap történt meg, hogy nem első pöccintésre, hanem másodikra röffent be a gép 2 kezemen megtudom számolni hányszor indult elsőre a Yamaha 4 év alatt
Jó reggelt!
Az elsőt Ő lövette be, de asszem a hátsóhoz nem nyúlt.
Azé nézz rá a nyomásra, egy próbát meg ér.
hát nem nehhéz, ez a topic ujjaban kicsit halott, mondjuk valahol megértem csak az ül a gép elött aki vagy nem dolgozik, vagy éppen nem motorozik, és hát tudjuk a 12es topicban fanatikusok ülnek
itt sem nehéz 1.-nek lenni , , , ,
eksön állitotta be a gu8minyomást, talán még akkor amikor nálad volt vele
én itt vagyok papa
Mindenki motorozik, vagy ázik?
Pumpálj a kerekedbe, lapos gumival nem megy úgy!
Oda se neki Teve bá! Az enyém 210-et megy koppon! Ráadásul vettem bel új akksit (13.000.),új gyertyákat (5000.),új olaj + szűrő (11.000.)biztosítás+új forgalmi (17.000.) új hátsó gumi (10.000.),na mosmán motorozhatunk felkiáltással nyomom a gombot,krrrrrrr,krrrrrrrrrrr,krrrrrrrrrr. Önindító behalt
Itt úgy látom, hogy te vagy, aki ezt a dolgot mellre szívta. A másik dolog meg, hogy lettlégyen egy motorban bármilyen "túra" olaj, az nem hiszem, hogy a végsebességét ilyen szinten csökkenti, a fogyasztását meg ilyen szinten növeli. Ott valami más, keverékképzéssel kapcsolatos gondnak kell lenni. (vagy esetleg valami hozzáértő hajtóműolajat rakott a blokkba?)
üdv nem fogom megmagyarázni neked, szar turaolaj volt benne és fogta a motort, gondolom azt is elolvastad, bocs ha fikázni mertem a motorodat, innentöl kezdve senki motorja nem érdekel, mert a faszom már ki van, poénból ÉGI HÁBORU" kreálodik, nos ennyi felejtsetek el
. .
és itt is 1-ső , ,
"..., és a vége is gyatra 270ig tudtam huzni..."
Egy másik témával kapcsolatos fórumon találtam...
Háááááát, nem is vagyok úr ,
csak egy jó munkásember.
Aha és mocival köszi infót!
Na ugyanmá... NEM ÚR AKI NEM HERDÁL
Félnek, h egy Suzukis belerondítana...
Szöllő úr mész csápolni ?
Nekem oda-vissza min. 600 km az út, min. 16.000 pénz csak
a benya. De lehet 2-vel szorozni az egyéb költségek miatt.
30 ropit nem ér meg nekem.

Komárom nem egy nagy durranás, de legalább közel van.
Szóval már látom nem lesz komáromi 12-es tali.....
Cseszneki szerpentin-mustra cserjanin kívül érdekel valakit mostanában?
messze egy ekkora gyors motorral .