Látod? Ezért nem kötekszek ZX-10R-el...
Nekem is nyikorog. Már olajoztam láncspray-ztem, de nem lett jobb...
Jah, csak akkor minden kanyarból 1keréken jönnél ki...
Merszelni voltál most?
Agó szerint 181Le. Szaros slip-on van rajta és elkevesel mindenhol. Ja és állandóan FI-zik az exup miatt ami nyikorog mint egy rozsdás vas ajtó. Ki kéne szedni. A pályaidom meg a dob biztos levesz róla 5kg-ot. De most a -1,+2-vel olyan mint ha 210 lenne. Bár a Hring elbírna hátra +3-at is.
Nem is csodálkozok. A Hringen is célegyenesben 200 felett csak a 10-es tudott elmenni. De azt elég csúnyán... Azt hittem üreset váltottam...
Amúgy mi is csináltunk, csak Busával, meg a Gixxeremmel 100-ról.
6.ban, 5.ben, 4.ben, mármint a GSXR...
Amikor én 4.ben voltam, akkor tudtam ottmaradni a Busa mellett, amúgy elment mindig...
Aztán jót röhögtünk rajta és kész...
Amúgy a 10-esed most mennyi súly/lóerő arányú?
Hát mink csináltunk nyomatékrugalmasságit a haverral. K2 1000-je volt neki yoshi+pc az enyim akkor még csont széria.
Ő ment elöl 6-ban nyélgáz az M5-ön 100-120-ról. Úgy 200-ig tartotta a lépést de aztán lemaradt mint a borravaló. 3 menet után csak széttárta a karját, hogy nincs mit tenni.
Nekem is nyikorog. Már olajoztam láncspray-ztem, de nem lett jobb...
Jah, csak akkor minden kanyarból 1keréken jönnél ki...
Merszelni voltál most?
Amúgy mi is csináltunk, csak Busával, meg a Gixxeremmel 100-ról.
6.ban, 5.ben, 4.ben, mármint a GSXR...
Amikor én 4.ben voltam, akkor tudtam ottmaradni a Busa mellett, amúgy elment mindig...
Aztán jót röhögtünk rajta és kész...
Amúgy a 10-esed most mennyi súly/lóerő arányú?
Ő ment elöl 6-ban nyélgáz az M5-ön 100-120-ról. Úgy 200-ig tartotta a lépést de aztán lemaradt mint a borravaló. 3 menet után csak széttárta a karját, hogy nincs mit tenni.
Még a végén elvisznek...