Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már fáradt voltam addigra. Meg 7-kor sötétedett szóval inkább hazatéptem. Majd legközelebb.
Látod? Ezért nem kötekszek ZX-10R-el...
Nekem is nyikorog. Már olajoztam láncspray-ztem, de nem lett jobb...
Jah, csak akkor minden kanyarból 1keréken jönnél ki...
Merszelni voltál most?
Agó szerint 181Le. Szaros slip-on van rajta és elkevesel mindenhol. Ja és állandóan FI-zik az exup miatt ami nyikorog mint egy rozsdás vas ajtó. Ki kéne szedni. A pályaidom meg a dob biztos levesz róla 5kg-ot. De most a -1,+2-vel olyan mint ha 210 lenne. Bár a Hring elbírna hátra +3-at is.
De a tiéd erősebb pár lóval nem?
Nem is csodálkozok. A Hringen is célegyenesben 200 felett csak a 10-es tudott elmenni. De azt elég csúnyán... Azt hittem üreset váltottam...
Amúgy mi is csináltunk, csak Busával, meg a Gixxeremmel 100-ról.
6.ban, 5.ben, 4.ben, mármint a GSXR...
Amikor én 4.ben voltam, akkor tudtam ottmaradni a Busa mellett, amúgy elment mindig...
Aztán jót röhögtünk rajta és kész...
Amúgy a 10-esed most mennyi súly/lóerő arányú?
Jóéjt... Addig vigyázok a fórumra...
sajnos . na jóéjt .
Hát mink csináltunk nyomatékrugalmasságit a haverral. K2 1000-je volt neki yoshi+pc az enyim akkor még csont széria.
Ő ment elöl 6-ban nyélgáz az M5-ön 100-120-ról. Úgy 200-ig tartotta a lépést de aztán lemaradt mint a borravaló. 3 menet után csak széttárta a karját, hogy nincs mit tenni.
Ezekszerint tudod miről beszélek...
megint a 12es volt a szar .még véletlenül sem a tudás hiánya .
Ha hallottad volna a Tevét amikor megálltunk a garázsom elött, kitagadnátok...
köszi ,már kiváncsian várom,h mit racingoltatok .
Reggel lekonvertálom, aztán tolom is fel...
Mert olyan ártatlan vagyok...
de el ám
Ne aggódj! 10perc és visszahoznak...
lássuk , .
Szerencséd...
Még a végén elvisznek...
Nem, csak Teve megint japperkodik, de majd jól feltöltöm a hogyan alázzunk Tevét Gixxerrel vidit...
Ááá, én nem láttam és nem hallottam semmit...
mifolyikitt ,nem vagyok itt és cincognak a cuzukik . .
Pssszt, ne áruljuk el, h te vagy a szemtanúúúú
Nnnna kezdődik...
Ez így már hihetőbb, h 200 ló körül van...
A turbót elfelejtetted említeni...