Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia BIRD mester, kérdés, itt olyan időket irtál kunmadarasra, amit már 3 éve egy 12essel übereltek, (zöld) eddig azt hittem te voltál, nemhallotam hanem láttam 400 méteren toronymagasan leigázott mindenkit 273 ra gyorsult 7. 3 másodperc alatt. Ha nem te voltál azzal a kipufogotlan 12essel akkor ki, a nevet nem figyeletem csak az eredményt. (én akkor döntöttem el hogy 12esem lessz ha belegebedek is. ja augusztus 20-án volt 3 áve én akkor kint dolgoztam madarason Örként (asszem akkor volt a nagy vihar is pesten mi ott hála megsusztuk.
angyalföld-ujpalota-millenáris-angyalföld,világitás
elment,jogsi személyi otthon maradt-be voltam ittasodva-és 90nel haladtam segédmotorkerékpárral .de megint szerencsém volt .
Jó messze lax.
hazaértem báttya fél 2re ,de finom volt az a pályinka .
Action13 haza értél már?
Nah megjöttek aaa zindexeim, köszi Basi! Délután fel is dobtam a helyükre a kicsikéket.
Nem hittem volna, hogy ennyire szét kell berhelni. A másoikkal már negyed óra alatt végeztem, az elsőnél viszont szétbontottam a féll elejét.
naná egy bő fél óra és ott vagyok,de előtte hivlak .
Szia Papppa most hogy mondod,de az biztos,h jól kiboxoltad magad,meg össze vagy szakadva,hát nem eszel? gyurjál vazze, ne igyál annyit .
Gyere! Pályinkát bírod-é? Me víz az nincs.
Köszi
Bocsika 158-160LE!
Elkúrtam
De ha mindent kicserélsz: a titán szeleprugótól a kovácsolt dugattyúkon át a komplett vezérlésig sem lehet 200LE-nél több keréken!
De lehet, hogy csak én vagyok hitetlen
hát érte mehetek még ma is , .
Nem neked szántam . Akinek feltettem a képeket az meg érti
Mikó vigyem a pízt?
Mi van Eksön,nem ismerté fő ?Más:Garga bácsinak igaza vót, jó ez a Pályinka!
Szia Feket663!
Hát nem akarok "bele vau" de az emerek sajna nagyon nagy tévhitben élnek. Nem tudnak külömbséget tenni lóerő és lóerő között!
Egy széria ZX12R FŐTENGELYEN 178LE! Ergo KERÉKEN (teljesítményveszteségből adódóan, ami kb 20LE ha jól tudom)
ez kb.148-150LE-t jelent!
Ami KURV@ JÓ! monduk ki őszintén!
Sok apró okossággal valóban előcsalható még egy jópár lóerő (kb 12-15Le) de akkor már naon nem gyári beállítássokkal dolgozik a motor és nem is lesz hosszú életű!
Ha jól számolok akkor is csak 160-165LE-nél járunk!KERÉKEN!
Ha valaki bemutat nekem egy 1literes vasat(fennt említett gixxer pl)
ami 245LE-t ad le keréken,...akkor neki adom az éves fizumat b@zmeg!
Action,
Szarjad le az ilyen "NEMTUDOKMOTOROZNIDENAGYARCOMVANHOZZÁ" gyerekeket, akik imádnak mindíg nagyobbat mondani mint ami sokszor fizikálisan is lehetetlen!
Szeretne ő úgy vasalni ahogy te tudsz...
,ez nem túramotor .hát hogy néz ez ki? doboz meg sissy bar nem kéne rá . .
Kapaszkodó
Jimy!
Nagyon köszi a segítséget!
Lehet a Dyno mérőpadon van cigó funkció is bemérték neki a géesixer matricás svarblit
Hencs híjáfő légyszi.
Köszönöm a választ Bird mester .Tökölt majd megnézzük magunknak . ezen a 3.2-n elájultam .
más: a chiptuningról jut eszembe,pont amikor teve katalizátorját berheltük odajött egy arra járó (nemcigányozomle de az)gyerek,és közölte,h van egy géesikszere-e ezres én 245lóerős most,de még kap egy csiptuningot,meg egy kis turbót,és természetesen keréken mérve tudja ezt a brutál erőt. ,de amikor kérdezem,h K-hányas akkor mondta,h tavalyi mert attól már nem fognak erősebbet gyártani .erre már nem tudtunk mit mondani .utána beült egy 25éves vectrába amibe oldalról be lehetett látni két rozsda közt. . .azt hittem,h elvégzek egy harakirit . . , .hát ha tudom,h ilyen gépek szaladgálnak az utakon akkor . .
Végre valaki, aki tényleg jól látja a dolgokat. Engem is sok ember kioktatott már, hogy hány lóerős is az ő motorja egy kisipari dobbal meg "csiptuniggal". Én meg szinte csak szégyenkezek a magas sűrítésű Wiseco dugókkal, Yoshi vezérműtengellyel, megmunkált hengerfejjel +komoly elektronika-kipufogórendszer kombóval kb 185-190 keréken jelentkező lóerővel mellettük. "paraszttuning" ez nagyon tetszik.
Action!
Tegyük gyorsan hozzá, hogy nem én vagyok az etalon a gyorsulásban és nem kell rám hallgatni. Én idén Metzeler racetrak illetve Pirelli Diablo Corsa gumit használtam. Különbséget nem vettem észre a két gumi között. Guminyomás érdekes kérdés, mert van aki többet nyom bele és van aki kevesebbet. Én elöl nem piszkálom, ott 2,2 hátul meg 2,4. Egyik barátom szintén 12-essel 3,2 hátsóval ment nagyon jó időket. Szóval ez sem lehet fix mindenkinél. Inkább számít a jó reakció, a jó 60 láb és a jó áttétel. Kunmadarason nagyon nem tudtok meccselgetni, mert ahhoz nagyon kevés idő van. Ha ilyenben gondolkoztok, akkor inkább javaslom pl. Fertőszentmiklóst, mert ott nagyon jó versenyek voltak idáig, sok versenyidővel, de akár Tökölre is kigurulhattok, mert az meg Bp alatt van.
Ja az index rája ér. Kifizetem oszt hozod amikor tudod, nem sürgős.