, .mi kiszedtük a Tevééből,és hangosabb nem lett,csak könnyebben kijön a gáz,de a fojtás azért még igy is van rendesen,de annyi azért kell.Nekem is megvan a pár km-t futott gyári,és minden benne van,csak levágták a blokk alatt a közösítőnél,és a helyére ment fel a Raptor . de én azt vallom,h vagy gyári maradjon,vagy komplett rendszer cseréje,mert ez gyári könyök+nyitott dob nem valami híres .
Heló mindenkinek!
Baszta a csőröm, hogy mi van a dobban de Action-nek igaza van .
Szétszedtem az enyémet reggel és csak a csőben van katka a többi már csak perforált lemez a hangtompítás céljából
Úgy tűnik, ez akkor így gyári
a 1000rx nem egy szar gép ,gyorsulni azt tud,csak kanyarodni nem szeret.tulzás nélkül mondom,h a 12eshez képest alulról jobban tol,harap,rug vág .mondjuk a karbi az meg van piszkálva . .
az index mikor kellene ,mert nekem a pénz az minél hamarabb ,a videót megoldjuk,mondjuk egy zx9es sel ,utána legalább,nem kell leszerelni a régi indexeket . .csak összesepregetni .
garázsban jó vagyok kérdezd meg Tevét,csak megállni érdekesen szoktam . .
az indexnek 2ropi darabja .de ha legyorsulsz akkor 3 .
Van egy felesleges gpZezer RX-em,azt kéne kivinni kunmadárra ölni megültetni,lengővillát megnyújtani meg tenni rá nagy lánckereket,(meg turbót ,de azt már nehezebb lenne )és mehet a jöheta. . a 12est nem tuningolom,mert szeretnék vele kanyarban is menni . .
Jó napot az uraknak ,mától tavaszig robogózom . .
a gép pihenget,mert nem akarom lezúzni .
Köszönöm Bird mester a szaktanácsadást ,ezt próbáltam én is elmagyarázni,h 210ló keréken az már még egy motor ára .
Vitya: tavasszal gyakorolhatod ellenünk a gyorsulást ,mert kunmadáron mi is indulunk Tevével,de én először pupuval állok ki mert nagy az arca ,és csak baráti meccsekre gondoltam .
ma meg tegnap még robogóval is ott hagytam állva .
Mit szólnátok,ha oda szerveznénk meg a nagy 12es találkozót .
Szöllő papa: a teve gépében csak az az egy katalizátor volt,a dobban nincs,mert át lehet látni rajta,a az összekötőcsőben sincs már semmi .lehet más a rendszer a tiétekhez képest.
Vitya! A 70 kg már sok ebben a kategóriában Elhiheted, hogy 70 kg-osan húzhatod majd a motornak, mint az állat, de a lóerőt semmi más nem pótolja csak a lóerő
Kunmadárig gyakoroljál rajtokat, hogy frankó reakcióidőd legyen, meg 60 lábad és akkor meglátjuk, hogy mit tudsz kicsikarni a 12-esből. És közben ne égesd le a kuplungodat Sok okosságra meg hosszú évek alatt rá fogsz majd jönni.
Én már 7 évet lenyomtam, de nem a pénzért csináltam. A versenyzés, a siker, az adrenalin, a határok feszegetése stb..
De azért amikor hivatalos versenykiírásban az szerepel, hogy 80eFt értékű díjat kap az első helyezett és a díjátadón helyette kapsz 1 db S-es méretű pólót, akkor elönti a trutyi az ember agyát Biztos nagyon értékes volt az a gagyi reklámpóló.
Versenyzésért mennék én is. 12 éve kajakozom versenyszerűen, de a 78 érmen kívül (bár az egyesülettől kaptam hajót, lapátot az erőmű miatt) más hasznom nem származott belőle, viszont egy kegyetlen szép sport gondoltam a drag-ot is kipróbálom. Jövőre kipróbálok egy kunmadárt, aztán majd kiderül, hogy kell-e nekem. Az busák elleni fegyverem lehet 170cm/70 kila
Hmmm versenyzés? Jól meg kell gondolni. Amit először el kell döntened: napi vagy éves licenc. A napi bazi drága kb 4-5e FT az éves meg kb 16e. Ha évest váltasz, akkor ahhoz kell sportorvosi és a pontjaidat beleszámolják az országos bajnokságba. A napit a beeső utcai embereknek találták ki. Utána a helyszínen még fizetsz 660 ft biztosítást. Belépők: Kunmadarason a versenyző nem fizet, de Klacházán igen, ami 2e Ft. Jövőre Klacházán még lesz 2eFt nevezési díj is. Ergo: egy beeső embernek egy indulás Kunmadáron kb. 5-6 eft, Klacházán pedig kb. 10eFt. Évessel Kunmadár 660FT, Klacháza 4660 Ft, de ahhoz év elején le kell pengetni az éves díj zsozsóját is.
Ezek után versenyezhetsz ami Kunmadarason mondjuk 1 nap kb. 4-5 futamot jelent, Klacházán még lehet, hogy annyit se.
Lássuk, hogy mit nyerhetsz: idén Kmadarason összetett 2-ik lettem és kaptam 2 db láncsprayt . Klacházán összetett 1. lettem és kaptam egy falinaptárt meg egy kártyát .
Ezek után mindenki eldöntheti, hogy érdemes napi 5-10 e Ft-okat beleölni a versenybe ahol le se sz..ják az embert vagy sem. Én jövőre tuti nem megyek Klacházára mert ez egy iszonyat szembeköpés a versenyző szempontjából. Én az élvezetért, a versenyzés adrenalinjáért jártam, de azzal is tisztában voltam, hogy nem ebből fogok megélni. De, hogy egy éves bajnokság megnyerése után kapok egy falinaptárat meg egy kártyát, az nevetséges. Ilyen embernek én nem fogok belépőt fizetni. Pláne azok után, hogy vannak érdekes döntések verseny után és ide-oda tologatják a pontokat.
A 900+Top-ban fel kell kötni a gatyát, mert az új busák uralják 9,4-es időkkel és 250 fölötti km/h-val. Ennyit 12-esből szinte lehetetlen kihozni.
Hej cseresznye! Nekem nincs ZX-7RR gépem, csak ZXR750RR-em, csak hogy pontosítsunk .
Elvileg a jövő héten fényezik, a futóműve még az asztalon, de igérem amint elkészül lökök fel róla képeket. Adatai kb. 170 kg és 150 ló
Az a baj, hogy a hatalmi harc megöli itthon a dragsportot, pedig sok tehetséges versenyző van, nagyon komoly tudással és technikával. Én maradok Kunmadarason, mert az nekem bejött és jól érzem magam, de Klacháza
Én szeretem az építőjellegű kritikát Bird mester milyen okmányok/feltételek szükségesek a drag versenyzéshez ( ha jól emlékszem akkor UP 900+ Top)? Esetleg egy verseny költsége mennyi pl. egy lacházi rendezvényen?
Na halilalipapi!
Olvasgattam napok óta a sok hozzászólást, de 210 ló hátsó keréken soha a büdös életben nem lesz egy 12-es a rendszertől meg az elektronikától. Én már 3-4 éve versenyzem a 12-essel és minden évben megkapja a versenyszabályzatban megengedett tuningokat. Alapban 180 ló körül van tengelyen a 12-es ami 160 körül van hátsó keréken. Én az LKM-nél csináltattam a gépemet 4 éve és amikor kivittem akkor 163 ló volt keréken. Amikor versenyeztem vele, akkor jártunk 180 környékén szintén keréken. De tavaly az osztrák Fritze tuningnál átfaragtuk a 12-est, mert az LKM enyhén szólva is elég gyatra munkát végzett. Most 180 és 190 között vagyok keréken és a 210-et soha nem lehet elérni a hátsón! A 210 egy új busától is fantasztikus dolog lenne. Elhihetitek, hogy nem kis meló és pénz van a motorokban a versenysportban, de a hétköznapi életben megy ám a parasztvakítás! Nézzük a tényeket: egy rendszerrel, hengerfejmegmunkálással, Power Commanderrel, veztengellyel elérhető a 12-es esetében a 190 körüli érték hátsó keréken. Idén az új busák 203-205 kó körül voltak hátsón mérve. És az nagyon komoly lóerő, nem paraszttuning. Szóval lehet hirdetéseket nézni, meg benyelni hülyeségeket, de amit az utcán érzünk egy esetleges rendszer csere vagy Pc állítás után az nem lesz egyenlő 210 pacival! Lehet fékpadozni és kalibrálgatni, én ezt Ago-nál végzem és sokat lehet ezzel hozni a beállításokon és optimálisra hangolható a motor. Pl. az LKM tuning után a fogyasztásom kb. 11 liter volt 100 km-en, ami most kb. 7 liter körül van. Persze a jobbik benzinből Ja és mielőtt kérdeznétek az én motorom, ahogy már Tibi bácsi is megírta 2-3e alatt 6-ikban hörög, és rángat, de nem robogót vettem. Iszonyat jó gép és nagyon jó alap egy komoly draghoz, a nálunk versenyző osztrákok brutál nitrós és turbós gépeket építettek belőlük. A 210 lóerőt semmi mással nem fogjátok elérni csak köbcenti növeléssel. Muzzynál és Orientnél vásárolható különböző szett és a legnagyobb (majdnem 1400 köb) esetében várható 210 körüli érték. Más kérdés, hogy ilyenkor már nem beszélünk utcai használatról, csak kimondottan versenyszerű életről is garancia nélkül.
Bocs, kicsit hosszú lett de kikivánkozott belőlem.
Baszta a csőröm, hogy mi van a dobban de Action-nek igaza van .
Szétszedtem az enyémet reggel és csak a csőben van katka a többi már csak perforált lemez a hangtompítás céljából
Úgy tűnik, ez akkor így gyári
Aztatat a garázsos videót volt szerencsém látni, de ha meg ismételnéd felvenném HD-be.
az indexnek 2ropi darabja .de ha legyorsulsz akkor 3 .
Van egy felesleges gpZezer RX-em,azt kéne kivinni kunmadárra ölni megültetni,lengővillát megnyújtani meg tenni rá nagy lánckereket,(meg turbót ,de azt már nehezebb lenne )és mehet a jöheta. . a 12est nem tuningolom,mert szeretnék vele kanyarban is menni . .
Action13 majd gyakorlunk gyorsulni a teremgarázsban.
Az enyimé alú is nyomatékos.
a gép pihenget,mert nem akarom lezúzni .
Köszönöm Bird mester a szaktanácsadást ,ezt próbáltam én is elmagyarázni,h 210ló keréken az már még egy motor ára .
Vitya: tavasszal gyakorolhatod ellenünk a gyorsulást ,mert kunmadáron mi is indulunk Tevével,de én először pupuval állok ki mert nagy az arca ,és csak baráti meccsekre gondoltam .
ma meg tegnap még robogóval is ott hagytam állva .
Mit szólnátok,ha oda szerveznénk meg a nagy 12es találkozót .
Szöllő papa: a teve gépében csak az az egy katalizátor volt,a dobban nincs,mert át lehet látni rajta,a az összekötőcsőben sincs már semmi .lehet más a rendszer a tiétekhez képest.
Kunmadárig gyakoroljál rajtokat, hogy frankó reakcióidőd legyen, meg 60 lábad és akkor meglátjuk, hogy mit tudsz kicsikarni a 12-esből. És közben ne égesd le a kuplungodat Sok okosságra meg hosszú évek alatt rá fogsz majd jönni.
Én már 7 évet lenyomtam, de nem a pénzért csináltam. A versenyzés, a siker, az adrenalin, a határok feszegetése stb..
De azért amikor hivatalos versenykiírásban az szerepel, hogy 80eFt értékű díjat kap az első helyezett és a díjátadón helyette kapsz 1 db S-es méretű pólót, akkor elönti a trutyi az ember agyát Biztos nagyon értékes volt az a gagyi reklámpóló.
Ezek után versenyezhetsz ami Kunmadarason mondjuk 1 nap kb. 4-5 futamot jelent, Klacházán még lehet, hogy annyit se.
Lássuk, hogy mit nyerhetsz: idén Kmadarason összetett 2-ik lettem és kaptam 2 db láncsprayt . Klacházán összetett 1. lettem és kaptam egy falinaptárt meg egy kártyát .
Ezek után mindenki eldöntheti, hogy érdemes napi 5-10 e Ft-okat beleölni a versenybe ahol le se sz..ják az embert vagy sem. Én jövőre tuti nem megyek Klacházára mert ez egy iszonyat szembeköpés a versenyző szempontjából. Én az élvezetért, a versenyzés adrenalinjáért jártam, de azzal is tisztában voltam, hogy nem ebből fogok megélni. De, hogy egy éves bajnokság megnyerése után kapok egy falinaptárat meg egy kártyát, az nevetséges. Ilyen embernek én nem fogok belépőt fizetni. Pláne azok után, hogy vannak érdekes döntések verseny után és ide-oda tologatják a pontokat.
A 900+Top-ban fel kell kötni a gatyát, mert az új busák uralják 9,4-es időkkel és 250 fölötti km/h-val. Ennyit 12-esből szinte lehetetlen kihozni.
Hej cseresznye! Nekem nincs ZX-7RR gépem, csak ZXR750RR-em, csak hogy pontosítsunk .
Elvileg a jövő héten fényezik, a futóműve még az asztalon, de igérem amint elkészül lökök fel róla képeket. Adatai kb. 170 kg és 150 ló
Az a baj, hogy a hatalmi harc megöli itthon a dragsportot, pedig sok tehetséges versenyző van, nagyon komoly tudással és technikával. Én maradok Kunmadarason, mert az nekem bejött és jól érzem magam, de Klacháza
álmodni kell . Jövőre találkozunk ismét,addig is minden jót.
Olvasgattam napok óta a sok hozzászólást, de 210 ló hátsó keréken soha a büdös életben nem lesz egy 12-es a rendszertől meg az elektronikától. Én már 3-4 éve versenyzem a 12-essel és minden évben megkapja a versenyszabályzatban megengedett tuningokat. Alapban 180 ló körül van tengelyen a 12-es ami 160 körül van hátsó keréken. Én az LKM-nél csináltattam a gépemet 4 éve és amikor kivittem akkor 163 ló volt keréken. Amikor versenyeztem vele, akkor jártunk 180 környékén szintén keréken. De tavaly az osztrák Fritze tuningnál átfaragtuk a 12-est, mert az LKM enyhén szólva is elég gyatra munkát végzett. Most 180 és 190 között vagyok keréken és a 210-et soha nem lehet elérni a hátsón! A 210 egy új busától is fantasztikus dolog lenne. Elhihetitek, hogy nem kis meló és pénz van a motorokban a versenysportban, de a hétköznapi életben megy ám a parasztvakítás! Nézzük a tényeket: egy rendszerrel, hengerfejmegmunkálással, Power Commanderrel, veztengellyel elérhető a 12-es esetében a 190 körüli érték hátsó keréken. Idén az új busák 203-205 kó körül voltak hátsón mérve. És az nagyon komoly lóerő, nem paraszttuning. Szóval lehet hirdetéseket nézni, meg benyelni hülyeségeket, de amit az utcán érzünk egy esetleges rendszer csere vagy Pc állítás után az nem lesz egyenlő 210 pacival! Lehet fékpadozni és kalibrálgatni, én ezt Ago-nál végzem és sokat lehet ezzel hozni a beállításokon és optimálisra hangolható a motor. Pl. az LKM tuning után a fogyasztásom kb. 11 liter volt 100 km-en, ami most kb. 7 liter körül van. Persze a jobbik benzinből Ja és mielőtt kérdeznétek az én motorom, ahogy már Tibi bácsi is megírta 2-3e alatt 6-ikban hörög, és rángat, de nem robogót vettem. Iszonyat jó gép és nagyon jó alap egy komoly draghoz, a nálunk versenyző osztrákok brutál nitrós és turbós gépeket építettek belőlük. A 210 lóerőt semmi mással nem fogjátok elérni csak köbcenti növeléssel. Muzzynál és Orientnél vásárolható különböző szett és a legnagyobb (majdnem 1400 köb) esetében várható 210 körüli érték. Más kérdés, hogy ilyenkor már nem beszélünk utcai használatról, csak kimondottan versenyszerű életről is garancia nélkül.
Bocs, kicsit hosszú lett de kikivánkozott belőlem.