Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez első és egyetlen Busa ami tettszik nekem. .az a szín .
Hát nem. Közrejátszott az is, hogy egy ártatlan balesetből kifolyólag az akkori bnőm nem akart motorozni többet, egyszeri rákérdezés után már be is rendeltem ezt az idomot germániából (mivel nem szeretek amúgy sem utassal motorozni). Asszem nemigen van Magyarországon még egy ilyen felépítésű tamagocsi mint az enyém.
Kapu nyitva, műhelybe leszek.
egy óra múlva ott lakok .
Útálom ezé asztán pusztítom ahol csak lehet.
minden nap nem is szabad inni .sört szereted?
Jöjj, fúró van, pályinka efogyott, s még nam pótótam.
majd ezt tudja meg az asszony . .
Jimmy mester,van e néked 8as fúrószárad acélhoz .mert akkor leugranék 10percre,ha nem baj .
Te lucky ha egy gyári motor 7,3 mp alatt felgyorsul 273 km/h-ra bátran kimerem jelenteni akkor akár nagyobb tömeg előtt is kinyalom a p.csádat...
Hozd!
Akkó egy kicit olcóbbb!
És, ha az index nem is kell?
Az egy teljesen gyári motor volt. Én láttam. Ne is próbáljál velem vitába keveredni, mert véged lesz.
Azt a 7.3-a a Pap Laci dragja futotta. Valóban ZX-12R alapú a gép. Persze egy utcaihoz motorhoz semmi köze.
Az feláras!
Te basi2, olyan nénit is adol az indexekhez?
Sirály!
Pedig +tehetnénk Látom neked sem tetszett a Busa faridom.
Az enyém biztos nem. még sohasem próbáltam vele 402 métert megtenni állórajtból versenytempóban.
Bird! köszönöm a dicséretet!
Te Pupu :273ra 7.3 alatt az lehetetlen (legfeljebb nekifutásból )erre csak1 Drag képes,kizárt dolog mással ,még feket663 gépe sem!
vagy még sem az
az a rotti féle gép, egyszer szeretném már élőben is látni
Hali!
Már tényleg meguntam ezt a paraszttuning dolgot , de az a csnegeri busa jól néz ki
Teve! Nem tudom, hogy Te mit láttál 3 éve augusztusban, de kategória és kategória közt hatalmas különbségek vannak, hiába beszélünk mindkét esetben 12-esről. A 273 km/h és a 7 másodperces időt soha nem lesz képes szívó motoros 12-es megfutni. 2006-ban augusztusban 900+Top ban ezüst 12-essel Erik ment 9,83 mp-et (231,96km/h), superstreetben Rotti 8,78 mp-et szintén 12-essel 268,5 km/h. De a superstrretben már turbó ill. nitro szettes motorok mennek nyújtott villával. Papp Laci ment 7,77 mp-et a draggal és 291 km/h-t, de az már tényleg más világ. 2007-ben Papp Laci ment 7,76 mp 284 km/h körül. Lényeg a lényeg: a 900 + Top kategóriában nagyjából utcai motorokról beszélünk, de ott soha nem fogsz látni 7 mp körüli időt, Big Racerben + 115 kg felett 9 vége a legjobb idő és kb 235 körüli sebesség. Dragokat meg ne említsük egy lapon az utcai gépekkel, de a a 7,7 ott is nagyon nagy idő. Szóval én nem tudom, hogy mit láttál, de az nem utcai kategória volt. Én 10,2 körül megyek és 235 km/h környékén, de ez a 115 kg-al elég jó. Strret kategróiában pedig nem vehető le a kidörrenő, szóval Te mit láttál?
DragRace2000 NG Software 23.08.2009
Race results/Verseny adatlap
UP 900+Top
Kunmadaras

210
Gyulai Csongor
9.5529 sec 247.06 km/h

217
Sziklai Ferenc
0.1062 9.4439 sec 251.32 km/h

210
Gyulai Csongor
0.2535 9.6454 sec 246.34 km/h


Gavula Rm. István
0.2204 9.7571 sec 240.81 km/h

Katona Dániel
0.1951 9.6047 sec 245.06 km/h
A világért sem akarok belevau, de ha valaki 7,3 másodpercet tud egy szériaközeli motorral, annak én csontig benyalok (már bocs). ahhoz már nagyon komoly épített drag motor kell, turbóval, nitróval, hosszított villával, a földig ültetve. Borsay szabb motorja tud elvileg 7,6-ot egy 75 kilós pilótával és az már egy elég komolyan megépített kb 330 lóerős szörnyeteg.