Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi
Robis milyen csavarral raktad össze a tartót?
Innen nézve kapupánt csavar
Tegyél bele szebbet mert megérdemli!
Na meg a dőlésszögön is lehetne javítani 1 kicsit
Íme a fotó. Nekem rajta van a gyári rendszámvilágító és az index is.
Lőnél egy fotót . köszi
Köszike .
Már nem emlékszem, talán 4000 pénz volt.
Hívd fel: 06 30 297 8342
Így van fúúú az remek lenne és mennyiért csinálta
Az mindegy, max nem rakod fel az indexet. A rendszámtartóból semmi nem látszik.
Köszi nekem csak R.tábla tartó kéne mert sikerült egy integrált hátsólámpát szereznem elég jól
Hát az MT-01 elég harciasan toporzékol, hogy gyerünkmárgyerünkmárgyerünkmár...
És igaz milyen király nyugodtan krúzolni? Semmi vágy nincs a száguldásra. Ha öreg leszek, veszek egy nagy dögöt a Z mellé.
Én meg egy MT-01-gyel...

Hiába, az 1600 ccm odaver... a rohadt életbe...
Ma mentem egy karikát egy 1600ccm-es Indian Roadmaster-el . Hát adrenalin löket az van tőle. Kicsit furcsa volt az üléspozíció, de meg lehet szokni.
Úgy értem, hogy üresen hiába van 12,x... ha terhelésre leugrik 4-re akkor az kuka. Ha zárlat lenne, akkor lemerülne mondjuk reggelre.

Szerintem.
Akksi kuka.
Nem terheletlenül kell mérni feszültséget.
Köszi szépen!
Én szerintem lusta lennék 5e km-ként tisztogatni!
Még ha nem tart sokáig akkor is!
A szervízkönyv a 24e km után 36e km-s szervizet ír?
Mi ez a nagy ugrás? Szerintem maradok a 6e km intervallumnál!
szerintem csak aksi baja van!
Cseréld ki vagy bikázz rá és akkro indulni fog egyből....
Hi!
Én azért kipróbálnám egy másik aksival is!
Ami biztos indítózik egy másik motorban(én már jártam így a Ktm-nél,ott is indítózásnál leugrott a fesz 3-4voltra)
önindító bajod van
A hivatalos papírjain 10 000 Km van. Aki óvatos és túrára használja az 5000-ként pucol, aki veresenyez és pályázik azok 2-3000-nél. Én pucolás után 2000km-el ránéztem, még eléggé piros volt, szóval 5000-ig nem bolygatom többet
Gyapival beszélj. Már csinált néhányunknak. Nekem pl. a gyári index és a gyári rendszámvilágítás is megmaradt. Délután lefotózom.
Sziasztok!
Köszi szépen Sanciz!A Tiéd sem piskóta!
Igen 2004es!Szerintem még az első tulaj tette bele a szűrőt!
Mert akitől vettem egy szóval nem mondta h sportszűrő van benne!
Bituman!A szerelőt elég jól ismerem!Szerelésért nem kér jó formán semmit!A sportszűrőt már régebben beszéltem vele és mondta hogy Ő azt nem ajánlja!Mindenképp gyárit akartam bele venni!De így hogy ez volt benn lehet maradtam volna ennél!Lehet hogy 30e szerviznél vissza térek rá akkor lesz gyertya csere is!
FIGU!Gondolkodtam rajt hogy eladom!De egyenlőre megtartom!Lehet hogy még vissza kerül!
Bituman!Azt viszont szeretném megkérdezni hogy milyen km közönként kell tisztítani a szűrőt?
Jó éjszakát Mindenkinek!
Sziasztok!
Nem indul a gépem önindítóval! (z750 2004)
A kővetkezőket tapasztalom: gyújtást ráadom, ac felpumpál, indítóznék, semmi. Az indítórelé elkezd kattogni, a műszerfalam meg villogni. Az akkumulátor új 12.6v töltést mértem. A generátor tölt. Az indító relé jó. A biztosítékok is. Ha indítózáskor mérek rá az akksira, a töltése leugrik 4voltra és a műszerfalam is pislog. Az önindítóm meg se nyikkan.
Zárlatra tippelek, de hol?
Segítsetek, ha tudtok! Köszi!
Olajért, gyertyákért meg ilyesmikért keresd Kutyát a ZZR topikban . Az a 60 egy vicc
Én idén vinném az uccsó szervízre és úgy döntöttem, hogy marad a sporolas és majd en megcsinalom. nincs kidobando 60.000 forintom most sajnos... nagyon el vagyok uszva a penzel es ma 27000 lett benne...