Köszönöm a segítséget!
Akkor azt mondod, hogy nem kell ott lebontani semmit, max meglazítom a termosztát tartó csavarját?
Egyébként kinek mennyit ment egy garnitúra gyertya?
Mikortól kell cserélni gyárilag? Mert 36000-ig ahogy látom itt a szervízkönyvbe, csak ellenőrizgetni kéne a hézagot 6000-renként.
És ti miből tudjátok azt, hogy a gyertya ami a gépbe van, az nem az igazi már?
Én onnan sejtem, hogy gyertya gond van nálam, hogy szerintem a 26000 km-ből az utolsó 1000 km megtételekor olyan kapkodós lett a gép. Fordulaton tartva olyan 4000 körül be-be kapkod...
Vágom én hogy a tankot mindenképp le kell szedni, csak ezt nem, hogy a termosztát háztól én hogyan fogom kihúzni azt a bazi hosszú gyertyapipát?
A termosztátházat meg nem szívesen bolygatnám meg... mert fingom sincs mi lesz ha valahogy levarázsolom onnan.
Valaki aki már cserélte gyertyákat plz ötletet!
Szia Bitu! Remekül üzemel az óra amit vettem a sráctól! így a mocc ismét régi fényében pompázik és bazira örvendek!
Egyébként a műszeregységben csak a nyákok vannak forrasztva, a többi finoman szét szedhető és összerakható, akár egy lego
így a saját nyákomra rátéve az LCD-t minden adat valős maradt
Köszi a segítséget még egyszer!
Ui: tud valaki ezen a 127 lovon gyertyát cserélni? Ha igen monnya mán megfele, hogy hogyan ke a középső gyertyákat kiszedni?
És aztat' hogy ha a benzincsövet lehúzom a tank aljáról, akkor ömleni fpg e a benya vagy van esetleg valamiféle szelep ami alapból el zár ha nincs arOm?
Hello Panyo,
Hétvégén sajna nem jött össze a Hungaroring, de június 19én megyek természetesen, asszem kezdő csoportban botorkálok még egyet vagy kettőt.
Ez a 13án Siófok ez mi a manó?
Köszi a szíves fogadtatást ! Sajnos a közös motorozás kicsit macera, 15-én megyek forgalomból vizsgázni és csak utána jön a jogsi, de igyekszem valamit kitalálni.
köszi az infót!
én még nem voltam ringen ose . de alapból megyek állatul mert már jópár éve tolom .meg idiota vagyok ...... akkor melyik csoport tanácsos ? A középsővel iztosan bírnám az iramot ... de érdekelne a versenyzők tanácsa hogy milyen íven kell motorozni ... mert mégis csak tőlük lehet tanulni .
most akkor mit válasszak ?
Nem kell csak ott személyesen 17:00-tól.
Három csoport lessz most.
1. Kezdő csoport
Ide csak azok jelentkezését fogadjuk el, akik vagy még csak 1-2 alkalommal vagy egyáltalán nem voltak a Ringen, illetve 500 ccm alatti motorjuk van. Számukra profi versenyzők fogják megmutatni a, az ideális íveket és hogy mire kell figyelni egy versenypályán.
2. Lassú csoport
Azoknak, akik már többször is voltak ringen, de nem a köridő számukra a legfontosabb. Naked, Sport, Túra motoruk van.
3. Gyors csoport
Akik szeretik a tempót és már 2.30 alatti köridőt mennek.
Ja, el is felejtettem bemutatni új fórumtagunkat, TrikX-et, aki a kollégám. Igaz keveset szól, de Z1000-e van. Ez a harmadik Z a cégünknél. Segítsetek neki. köszönet.
Akkor azt mondod, hogy nem kell ott lebontani semmit, max meglazítom a termosztát tartó csavarját?
Egyébként kinek mennyit ment egy garnitúra gyertya?
Mikortól kell cserélni gyárilag? Mert 36000-ig ahogy látom itt a szervízkönyvbe, csak ellenőrizgetni kéne a hézagot 6000-renként.
És ti miből tudjátok azt, hogy a gyertya ami a gépbe van, az nem az igazi már?
Én onnan sejtem, hogy gyertya gond van nálam, hogy szerintem a 26000 km-ből az utolsó 1000 km megtételekor olyan kapkodós lett a gép. Fordulaton tartva olyan 4000 körül be-be kapkod...
13.án Siófok a Kawa 250 ninjásokkal megyek túrázni
Aki akar jöhet
3-95 és 2-45 az idevágó fejezetek.
A termosztátházat meg nem szívesen bolygatnám meg... mert fingom sincs mi lesz ha valahogy levarázsolom onnan.
Valaki aki már cserélte gyertyákat plz ötletet!
...ha meg mégis, dugd be
Szia Bitu! Remekül üzemel az óra amit vettem a sráctól! így a mocc ismét régi fényében pompázik és bazira örvendek!
Egyébként a műszeregységben csak a nyákok vannak forrasztva, a többi finoman szét szedhető és összerakható, akár egy lego
így a saját nyákomra rátéve az LCD-t minden adat valős maradt
Köszi a segítséget még egyszer!
Ui: tud valaki ezen a 127 lovon gyertyát cserélni? Ha igen monnya mán megfele, hogy hogyan ke a középső gyertyákat kiszedni?
És aztat' hogy ha a benzincsövet lehúzom a tank aljáról, akkor ömleni fpg e a benya vagy van esetleg valamiféle szelep ami alapból el zár ha nincs arOm?
Hétvégén sajna nem jött össze a Hungaroring, de június 19én megyek természetesen, asszem kezdő csoportban botorkálok még egyet vagy kettőt.
Ez a 13án Siófok ez mi a manó?
Köszi a szíves fogadtatást ! Sajnos a közös motorozás kicsit macera, 15-én megyek forgalomból vizsgázni és csak utána jön a jogsi, de igyekszem valamit kitalálni.
Csoki
én még nem voltam ringen ose . de alapból megyek állatul mert már jópár éve tolom .meg idiota vagyok ...... akkor melyik csoport tanácsos ? A középsővel iztosan bírnám az iramot ... de érdekelne a versenyzők tanácsa hogy milyen íven kell motorozni ... mert mégis csak tőlük lehet tanulni .
most akkor mit válasszak ?
A lényeg a heppiend.
Én is kerestelek,de már megoldódott
Pár órája szabadultam meg egy egy hetes munkából. Holnaptól vagyok. Keressük egymást.
Három csoport lessz most.
1. Kezdő csoport
Ide csak azok jelentkezését fogadjuk el, akik vagy még csak 1-2 alkalommal vagy egyáltalán nem voltak a Ringen, illetve 500 ccm alatti motorjuk van. Számukra profi versenyzők fogják megmutatni a, az ideális íveket és hogy mire kell figyelni egy versenypályán.
2. Lassú csoport
Azoknak, akik már többször is voltak ringen, de nem a köridő számukra a legfontosabb. Naked, Sport, Túra motoruk van.
3. Gyors csoport
Akik szeretik a tempót és már 2.30 alatti köridőt mennek.
http://www.kawasaki.hu/news.as...
innen vannak az infók!
A legutóbb 2 csoport volt,de a három jobb lesz
Reméljük téged többet látunk mint a kolegádat
13.án Siófok az uticél 19.e Hungaroring Kawa esti motorozás!
Várunk