Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dettó. De olyannyira béna vagyok hozzá, hogy többet feküdnék a földön mint mennék kétkeréken... egykerékről nem is beszélve...
Imádom a terepet, sokat nyomtam az erdőben
örök szerelem marad
de a szupermotyót amikor keresztbe vágják kanyar előtt és érzed az égett gumi szagát, aztán 1 keréken kigyorsítás félig döntve HÚÚÚÚÚÚÚÚ bakker na akkor forr a vérem
FIGU
Én egyszer voltam nézőként asszem 3 éve. Hát hajmeresztően ügyesek azok a srácok és lányok... Eszem megáll, komolyan. Érdekelne is, de szerintem ehhez fogynom kellene vagy 20 kilót és persze motort is kellene cserélni...
Nem lett volna hideg, csak a reggeli ragyogó napsütést túlértékeltem, és a sima ( új ) Icon dzsekit vettem fel egy pólóval, meg egy sima farmert. Csak a térdvédőt vettem alá. Miután mentem 15 kilómétert az új 0-áson már tudtam, hogy ezt elkúrtam. Nem kicsit, nagyon. De már addigra is késésben voltam a rutinpályáról...
Én is szeretem
A legeslegjobb még is a szupermotyó verseny
Szia
minden szuper, tegnap voltam életem első motocross versenyén, és borzalmasan élveztem egészen más hangulata van, mint egy pályanapnak annyira jó idő volt, hogy egy ideig rövid ujjú polóban is lehetett mászkálni
a saját motoromat egy ideig még nem használom assszem, de majd bepótolom
Szia régen nem hallottam rólad mizu pl én hát nem pálltam bele a ruhába nem is mentem túl sokat bár itt nagyon szép napsütéses idő volt egész nap hűvös szellővel
jaja, azt olvastam, hogy végül inkább megfagytál, mint kiengedtél
hideg van még vagy csak én vagyok nyafka , de én még kibírom egy kicsit. vizsgáztatás úgyis csak jövő héten lesz, akkor meg végig ilyen szuper időt jósolnak . inkább folytatom itthon a tavaszi nagytakarítást a szomszédok nagy örömére
A gixeres is láthatóan meglepődött amikor már a második gyorsításnál is inkább voltam gyorsabb nála mint lassabb... az R1-es gazdája is lesegetett meg erőlködött. Ő azért ott hagyott, na azért nem nagyon...
Így igaz
én is a dinamikus haladásra esküszöm
na meg arra, hogy 1-2 sportmotorosnak letörlöm a vigyort a szájáról
FIGU
"nyalihooo"
Én délelőtt kacérkodtam a gondolattal, miközben lepuceváltam a láncot meg beolajoztam. De aztán elkezdett cseperegni az eső, úgyhogy dobtam a témát. Meg tegnap többet is mentem mint elég lett volna...
Hát igen én nem városban lakom,hála a jó égnek türhető,kanyargós
utak vesznek körül! Én sem hajtok mindig,többször megpróbálok felmenni pályára de mindig az a véde hogy összeverem a gépet.
De én is inkább már túrázni megyek ausztriába mivel 5-percre van!
Hello
nem tudom, ki volt közületek olyan bátor, hogy ma elindult motorozni, de nem irigylem én Nagymaroson voltam kocsival, de visszafelé már olyan vízfüggöny volt, hogy fél óra helyett egy óra lett az Árpád hídig
hogy lesz így ma tüntetés
Nem tudom, nem szoktam próbálgatni. Jellemzően rövid utakat megyek, javarészt városban. A 8-9 % eltérés az 270-nél több mint 20 kmh. Ha ehhez még hozzávesszük a gyári "csalását" az órának akkor máris ott vagyunk 240 környékén. De azt hiszem ez nem is lényeges. Engem soha sem mozgatott meg egy-egy motor végsebessége. Ahogy autónál sem. A teljes élettartam ideje alatt pár alkalommal megközelíted. Tartósan úgysem használod. Ostobaság is lenne. Meg öngyilkosság. 150-nél se sok esélyed van ha valami történik. Én a gyors manőverezésben látok inkább fantáziát. Nekem 150-nél ér véget az élet, nem ott kezdődik.
üdv! Nekem mér egy éve van 14-es lánckerék,és sokkal jobb
rugalmasabb és 6. seb... is lepörgi! o240 k/h felett már nagy az eltérés nekem 274 mutatott nem tom milehetett a valós talán 250 körül,neked mit mutat?
15 helyett 14 fog. Nagyjából 8 % a különbség. Ez nem olyan vészes. Néztem telepített sebességmérőnél, 55-öt mutat az óra és 50-et ír ki a gép. Úgyhogy nem annyira drasztikus a változás, viszont érezhetően jobban emelgeti az elejét és fürgébben szedi a lábát.
Mekkora lánckerék van elöl most? Eggyel nagyobb a gyárinál?Hátul a gyári méret?Így nem lettek tul rövidek a sebességek, ugy értem hogy viszonylag kevés sebesség párosul a fordulathoz.Mentem sv650-el aminek kisebb volt elöl , abbol az 1-es szinte teljesen eltünt, indultál és már váltanod is kellett, bár az v-kettes.
Mennék én terepen, de ahhoz végképp béna vagyok. Pedig azt már több helyről is hallottam, hogy csak ott lehet megtanulni igazán motorozni. De én most nem is csinálnék csak esnék-kelnék...
Te beszélsz örült spanyol ,
a haverod is csak lámpától lámpáig ismeri az utat
FIGU
Lázadó genya banda vagytok. Mindig ez a lámpától lámpáig mánia fujj
Igen előfordulhat hogy kicsit megnyúlt a lánckerék,
vagy a lánc és kicsit kattog.
Emeld meg a hátulját és forgasd meg a kereket kézzel,
rögtön kiderül ha lánc gond
FIGU
Mondtam én
Jaaaa akartam mesélni. Tegnap ( gondolom a motorkiállítás miatt ) volt egy csomó motros a városban. Leteszteltem a kisebb lánckereket elöl. Új R1, lámpától lámpáig alig-alig tudott elhagyni. Gixer 750 pedig egyáltalán nem bírt elhagyni. Harmadik közepéig ami így mittomén olyan 160 lehet. Úgyhogy fickósabb így a talicska...
Én is mentem 300 km-t... jó szénné fagytam. 9-re mentem rutinpályára, kinéztem reggel gyönyörű vakító napsütés. Na mondom fasza. Vékony dzseki, nyári kesztyű, sima framer... pffuuu mire este hazaértem szabályosan fájtak a tagjaim, a kesztyűt asszony feszegette le rólam mert nem mozogtak az ujjaim... 2 órát ültem a forró vízben...