Ha leveszed az utas ülést a kulccsal és belenézel a csomagtartó első ülés felöli részébe látni fogsz pont középen egy csavarfejet, azt kikapod és már lent is van az első ülés
akkor evidens
en probaltam masokat is, de a repsollal a legcssendesebb, es a kapcsoloszekereny is vele mukodik a legjobban(a Zebe R. tettem, a tobbit a masik motorjaimon probaltam)
Lefekudtem
Bakfitty mindenkinek
Felesleges, egy használt szűrőt ha félnapig csiszatolnak se lesz olyan mint a vadi új
Másrészt, ez nem kívánság műsor baszki, én bárhol azt mondtam szeretnék ott lenni, nem ellenkeztek.
Hát nekem a Szombathelyi szervíz (itt vettem a motort is) van legközelebb. A többi kurva messze van!
Szóval vagy beengednek(remélem) vagy nem. De az olajszűrőre mindenképp rakok egy kis pöttyöt, így tudom hogy ha át akarnának baszni....
Különbenmeg nincs gond a motor szerelésével apu szakmája autószerelő, én rendszeresen segítek neki...
Amíg garis, addig érdemes vinni, olyan helyre vidd, ahol ott lehetsz a szervíznél, és közben ki is tanulod mit kell és hogyan, és később már Te is meg tudod csinálni.
Szóval úgy van, hogy 6000-ként kötezelő a szervíz (tehát be kell vinni, és átnézetni), de csak 12e-ként kötelező az olajcsere, szóval ha nem akarod, nem kell kicseréltetni az olajat, és akkor sem bukhat a gari, akármit is mondanak. Az más kérdés, hogy bár ez tényleg használat-függő is, de meghálálja a 6e-kénti olajcserét. Illetve évente ugye mindenképp kell, már akinek nem kell egy évben háromszor...
Nekem 2004-es van a hátsó ülés sluszkulcsal az első pedig 10-es crova vagy csőkulccsal a szerszám készletet kiveszed és előtte van egy csavar azt kitekered
Akkor beviszem szervízbe....mondjuk én is így gondoltam hogy érdemes még bevinni, de ha lejár a gari akk nemtudom beviszem-e.
Csutka! Azt én is néztem hogy 12 ezrenként írja az User Manual az olajcserét, de itt a szervíz aztmondja hogy 6 ezrenként ezt mondjuk én sem értem. Bár ha jól láttam ugy van írva pontosan hogy 12 ezer vagy 1 év. Sztem olajon nem szabad spórolni, évente csere ha nem megy bele 6 ezer akk is. Az ellenőrzőn is látni hogy már fekete az olaj...
Még egy kérdés : Ki milyen márkájú olajat tett bele?
Mert nekem ez az olaj ami benne van közbe csinál olyat melegen hogy akad egy csöppet a váltó!
ennek a repsolnak ami Z be való van valami típusjelzése vagy valami?
Köszi még1x!
Jó éjszakát!
en probaltam masokat is, de a repsollal a legcssendesebb, es a kapcsoloszekereny is vele mukodik a legjobban(a Zebe R. tettem, a tobbit a masik motorjaimon probaltam)
Lefekudtem
Bakfitty mindenkinek
Holnap viszem lehet olajcserére ha ráér a szakim!
Ő is a Repsolt ajánlja!Mellesleg azt is forgalmazza!
Felesleges, egy használt szűrőt ha félnapig csiszatolnak se lesz olyan mint a vadi új
Másrészt, ez nem kívánság műsor baszki, én bárhol azt mondtam szeretnék ott lenni, nem ellenkeztek.
FIGU
Egy 10-es csőkulccsal kicsavarod a rögzítő csavarját,
ami a szerszámos rekesznél az első ülés alatt van.
FIGU
És a többi hölgynek is akiről esetleg nem tudok!
Szóval vagy beengednek(remélem) vagy nem. De az olajszűrőre mindenképp rakok egy kis pöttyöt, így tudom hogy ha át akarnának baszni....
Különbenmeg nincs gond a motor szerelésével apu szakmája autószerelő, én rendszeresen segítek neki...
Köszi most már tudom
Akkor beviszem szervízbe....mondjuk én is így gondoltam hogy érdemes még bevinni, de ha lejár a gari akk nemtudom beviszem-e.
Csutka! Azt én is néztem hogy 12 ezrenként írja az User Manual az olajcserét, de itt a szervíz aztmondja hogy 6 ezrenként ezt mondjuk én sem értem. Bár ha jól láttam ugy van írva pontosan hogy 12 ezer vagy 1 év. Sztem olajon nem szabad spórolni, évente csere ha nem megy bele 6 ezer akk is. Az ellenőrzőn is látni hogy már fekete az olaj...
Még egy kérdés : Ki milyen márkájú olajat tett bele?
Mert nekem ez az olaj ami benne van közbe csinál olyat melegen hogy akad egy csöppet a váltó!
Az elv szerintem hasonló lehet egyébként.