Nem a száraz számszaki különbség érdekel, azt jómagam is ki tudom számolni ( bár ha már itt tartunk, 33 %-al nagyobb blokkból 25 %-al nagyobb nyomaték ), sokkal inkább az emocionális különbség érdekel. Nyilván egy jóval nagyobb blokk erősebb. Az összes többi érdekel igazán, illetve az, hogy gyakorlott motoros milyen vezetési élménybeli, kezelhetőségbeli különbséget érzékel, tud kimotorozni a nagyból.
jelenseg... koszi
azt hiszem inkabb csak arrol van szo, hogy egyszeruen eppeszu emberek, akik ismerik a sajat korlataikat a szoktunk kicsit tulzas, de volt egy eleg jol sikerult menet a Velencei tora, aztan voltunk parszor a kawa-napokon es sikerult nagyon jokat beszelgetni
hol heveresztek a motorod reszei? esetleg segitsunk bekurblizni a motorodat? es kulonbenis, miert van szetszedve?
Hja, olyan gyors vagyok, hogy nem is lehet látni... :)
Molyolok, most összeszedtem a motorom nagy részét és el-eltűnök a garázsban. Hátha lesz külön pályagépem (nagyon sokat állt a blokk, ha beröffen végül, összetehetem a kezem) :)
Amúgy meg tényleg ritka az ésszel menő társaság, de a Z-sek mintha benövesztették volna a fejük lágyát errefelé.. vagy ez a Borso jelenség? Merre szoktatok motorozni?
Hello
reg lattunk! Tehenke meg megvan, bar fut a hirdetes, de nem mondhatnam, hogy tolonganak a milliokat kinalo vasarlok most eppen nem is banom, mert ez vegre egy normalis, motorozni es nem vaganykodni meg bravuroskodni szereto tasasag, ugyhogy veluk szivesen mennek meg par kilometert.
te hogy vagy?
98/78=1,256, azaz 25% plusz nyomaték - többé kevésbé minden fordulaton. Ha nagyon tudóskodnánk, kiszámolnánk hány %-al csökken a nyomaték 1-1 felváltás után, de nem tesszük: ez a 25% kb olyan, mintha kettőt visszaraksz a 750-esen.
kozepiskolaban 4 evet vegigjatszottam es nem csak a magassag szamit... ott amugysem mindenki langaleta. akkori volt ellenfel lany most bankban dolgozik, olyan magas, mint en, es a mai napig masodosztalyban jatszik.
kulonben meg nem vagy sokkal magasabb vagy csak ki kene huznod magad
Most megnéztem a puszta tényadatokat. Az Ezres 125 Le és 98 Nm, a Kicsi 106 Le és 78 Nm. Ez olyan radikálisan nagy különbség? Amit Robis ír azt sokkal inkább el tudom fogadni. Persze ezekhez sem értek igazán, de el tudom fogadni. És most nézem, a Kicsi ára felfelé ment az Ezres pedig szinte változatlan, így már listaáron alig több mint 600ezer Ft a különbség.
Annak mindenképp, aki nem tudja beszerelni a használtan kapható fordított villát, zx6/10 felniket radiális fékkel, meg a 636 (?) rugóstagot.
Az ezresnél leginkább a blokk lehet észrevehető, a rugalmasság utolsó gangban lehengerlő lesz. (tapasztalat e téren R1 vs 636 , ugyanaz, amelyikhez képest anno a 7R-em nem volt fölényben)
Nemtoom!
De azert a nyomatek, es a loerok meselnek. Nem mind1, hogy mekkora cm3 tolja elore a motort.
Nekem mindenki mondta, hogy befecskendezos az szar, meg hogy nem huz ugy... Nekem tokeletesen megfelel(nekem van kitalalva), hogy gyonyoruen es egyenletesen gyorsit ki a kanyarbos mosojt csalva a vezeto arcara, de ha hagyjuk, hogy felporogjon az ora akkor mindjar rafagy a mosoly az ember arcara...BRUTALIS
Pilota legyen a talpan aki a mi hegyes tajainkon megkinozza .
azt hiszem inkabb csak arrol van szo, hogy egyszeruen eppeszu emberek, akik ismerik a sajat korlataikat a szoktunk kicsit tulzas, de volt egy eleg jol sikerult menet a Velencei tora, aztan voltunk parszor a kawa-napokon es sikerult nagyon jokat beszelgetni
hol heveresztek a motorod reszei? esetleg segitsunk bekurblizni a motorodat? es kulonbenis, miert van szetszedve?
Molyolok, most összeszedtem a motorom nagy részét és el-eltűnök a garázsban. Hátha lesz külön pályagépem (nagyon sokat állt a blokk, ha beröffen végül, összetehetem a kezem) :)
Amúgy meg tényleg ritka az ésszel menő társaság, de a Z-sek mintha benövesztették volna a fejük lágyát errefelé.. vagy ez a Borso jelenség? Merre szoktatok motorozni?
reg lattunk! Tehenke meg megvan, bar fut a hirdetes, de nem mondhatnam, hogy tolonganak a milliokat kinalo vasarlok most eppen nem is banom, mert ez vegre egy normalis, motorozni es nem vaganykodni meg bravuroskodni szereto tasasag, ugyhogy veluk szivesen mennek meg par kilometert.
te hogy vagy?
Mi a helyzet, marad tehénke? :)
Amúgy jórregglt nép. Főketem, kinéttem ablak, visszafekszem. Ilyen időben nincs kedvem motrozni. Inkább alszom még. Pápás
kulonben meg nem vagy sokkal magasabb vagy csak ki kene huznod magad
Ja amúgy most értem haza a világjárásból... megint egy fél könyvet tudnék írni, de már unalmasak a beszámolóim. Jóccakát.
Nem Téged láttalak ma délután az M1-en BP. felé Győr magasságában (kicsi zöld, német rendszámmal)?
HOLNAP viszont ha nem esik akkor délután tervezek mocizni.
Az ezresnél leginkább a blokk lehet észrevehető, a rugalmasság utolsó gangban lehengerlő lesz. (tapasztalat e téren R1 vs 636 , ugyanaz, amelyikhez képest anno a 7R-em nem volt fölényben)
De azert a nyomatek, es a loerok meselnek. Nem mind1, hogy mekkora cm3 tolja elore a motort.
Nekem mindenki mondta, hogy befecskendezos az szar, meg hogy nem huz ugy... Nekem tokeletesen megfelel(nekem van kitalalva), hogy gyonyoruen es egyenletesen gyorsit ki a kanyarbos mosojt csalva a vezeto arcara, de ha hagyjuk, hogy felporogjon az ora akkor mindjar rafagy a mosoly az ember arcara...BRUTALIS
Pilota legyen a talpan aki a mi hegyes tajainkon megkinozza .