Joestet
3 ora alatt 120 km nem egy villam teljesitmeny, de annyi csudaszepet es finomat es csodalatosat lattam, hogy ha nem lett volna ilyen huvos, meg mindig ott lennek
Elkezdtem takarítani a régi gépemen. Találtam régesrégi mobilos videókat, amiket készítettem. Abszolút fura érzés visszanézni, hogy ilyenek foglalkoztattak egy időben...
Ez nem ér, hát úgy látszik, nem tudok inkognítóban közlekedni... Vagy ilyen sok német rendszámú zöld Z mászkál errefele? Át is cserélem mondjuk belgára...
No, új motor esetében perszehogy. De sose vennék ilyen adóterhű (tolvaj, komcsi, stb.) országban újat. Használtan rögtön csak a fele a különbség. (ahogy az én motoromnál is nagyot nyelt az első tulaj mikor elmentünk együtt a bankba, hogy kifizesse a hitelét.. pont egy "Borsonyit" (Tehénke ára) bukott az R1-en, amely összeg az új listaár adótartalmának felel meg...)
Naa pontosan ilyen benyomásokra voltam kíváncsi. Amikor a kicsit vettem próbáltam nagyot is, mondván mégiscsak ezres. Mivel azonban nem vagyok profi motoros, nem érzékeltem hatalmas különbséget. Pontosabban akkorát nem ami a plusz ( akkor még ) közel egy millió forintot indokolta volna. Persze én kb 10 km-t mentem mindkettővel amikor eldöntöttem, hogy melyik legyen.
Azt a kawát tulajdonképpen tartalék alkatrésznek kéne neveznem, mert annak kaptam az ex7R-em mellé. Csakhogy az ex hiányában és a mennyiségénél fogva inkább szétszedett/még össze nem rakott motor, mint pár tartalék holmi...
Kurblizni tudom én egyedül is (de köszönöm ), mondjuk jelen esetben a villamosság rejtelmei miatt nem megy a dolog, közvetlen akksiról forog az önindító mint az óramű (csak most ezt gyújtás, benzinpumpa, stb. mellett a natúr kábelkorbácsról kell, pl. kormánykapcsolók nélkül), viszont gyújtás+vészleállító+indító mellett még nem (cirka 5 lehetőséget sorol erre az esetre a szerelési, végigveszem őket) .
Szlovákia felé nem szoktatok menni? Ez meg a ring a lehetséges útirány számomra.
Időnként jó megfigyelő vagyok, így szívesen máskor is az egyes tüneményeid észlelését..
No, dióhéj: cimborám eladta a 7R-t (nekem), hogy vegyen egy 636-ost (2003/4). 100-ról hol egyik ment el kicsit, hol a másik, tehát kb aki előbb tekerte rá egy picivel. Cseréltünk is, nem tudtam megállapítani, melyikünké az erősebb. Kawa tesztnapon 2005-ben mentem 636-al, z750-el, mindkettő egyértelműen szelídebb volt, hogy úgy mondjam, vigyorogtam hazáig a sajátomon (a 636 fékje állat volt). Most ismét cseréltünk a cimborával (636), ezúttal r1-ről. Mivel engem nem annyira érdekelt a dolog, felraktam 6-ba és mentem utána. Ő húzott egy valamekkorát, mire én is, majd hatás hiányában úgy 3-mat visszaraktam.
Magyarán: nem kell váltogatni, nem kell visíttatni, és nem eszik annyit. Ha mégis váltogatsz, a vigyorod is szélesedhet. De legegyszerűbb kipróbálni, nem nekem v. akárkinek hinni.
legkozelebb szolok, becsszo