Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma valamikor szinten jo?
Alapvetően napközben, 6tól elfoglaltságom van. De persze tudok igazodni ha kell.
tudom hat 6ig v 6 utan jo?
Holnap holnap van, ugye tudod?
neeeeem, teeeeeeeeee
megsult, kicsit kihult, ettem belole es elnyomott az alom
targyalnom kell oreganyammal, mert nem lett egy cukraszda-minoseg , de azert nagyon finom
Nem vagyok egy sztárszakács, de addig sült amíg aludt akkor kuka a süti mert rommá égett...
Jó lett a süti? Legalább egy fotót rakj fel ide róla.
Hát így könnyű sokáig fent lenni meg korán kelni...
Ja és azt is tedd hozzá, hogy ezen felül hetente kétszer mész verekedni 2 órában... vagy 3x? box megy még?
Aztat monnyad, hogy mi vót a dokinál? Más nem érdekel!

de joooooooot aluszkaltam
Szasz!

Én is focizgatok minden héten 2 órát a szomszédokkal,szal szívesen megyek ha tényleg összejön

üdv,
Peti
Én viszont általánosítottam, mert ezen a topikon kívül is olvastam hasonló hsz-okat, szóval így történt...
No problémó. Azért vettem magamra, mert jelen témában én hoztam szóba egyedül a hringet.
A hungaroring azért nem jöhet szóba, mert az a F1-ra van építve. Autóknak bukófal kell, motornak meg bukótér. Nem lehet átépíteni a pályát hogy megfeleljen mindkettőnek, nem éri meg és sok lehetőség se van rá..
Tee! Nem inged, akkor ne vedd magadra! ;)
Amúgy meg a huring nem egy igazán kanyargós pálya, ha a visszafordítókat nem soroljuk a kanyarok közé: teligáz, telifék. Ajánlom bárki figyelmébe a youtube-on rákeresni az "r1 spa" szavakra, persze nem az r1 miatt. Elmebeteg pálya.
Csak vicceltem. Szerintem túl van variálva a pályavonal. A célegyenes végi visszafordító az meg olyan klisé, mindenki azt gondolja, hogy ott majd lesznek jól előzések...
Félreértettél. Nem sírni akartam, sőt. Azzal kezdtem, hogy örülök az új pályának. Puszta kíváncsiságból kérdeztem, hogy a Hring miért esett ki a pixisből MotoGP szempontból. Erre meg is kaptam a választ, másoktól.
Szerintem Bajnai úr is érdekelt a buliban.
A "másrészt"-el nagyjából egyetértek, egyébiránt nem értem azokat, akik sírnak a huring miatt, ahelyett, hogy örülnének egy új lehetőségnek (amennyiben megvalósul, ill. megfizethető lesz). Jó volna sok, sportmotorozásra, autózásra alkalmas pálya, akkor nem egymást ölnék az emberek a közutakon (lásd Mátrás "csordák" - értsd: sportos hajlamokat ébresztő, ezért veszélyesebb útszakaszon koncentrált mennyiségű, saját tudásától, másik utánzásától függően potenciális veszélyforrást képező egyén)
Bár első indulatból nem gondoltam át
lehet h a pályára szánt hely adva van, és azon kell gazdálkodni
és utálom a cél egyenes végén a visszafordítókat , kivéve ha szupermotyó pálya ,
na az f@sza nyél gázról keresztbe vágni a motort
érdekes az endúrókon és szupermotyókon 3-4 ezret ha kibírt a gumim,
még egyenes úton a lámpához is keresztbe csúsztam be
FIGU
Úgy tudom h nem tudja a MotoGp biztonsági előírásait
a megfelelő kanyarokban nincs kellő hosszúságú és minőségű bukótér ,
illetve kicsi és kevés a depó
én voltam a ringen oldalkocsis Eb futamon,
abban a szerencsés helyzetben voltam h bemehettem mindenhova ,
hát még a füvön is gumiztak
FIGU