A hungaroring azért nem jöhet szóba, mert az a F1-ra van építve. Autóknak bukófal kell, motornak meg bukótér. Nem lehet átépíteni a pályát hogy megfeleljen mindkettőnek, nem éri meg és sok lehetőség se van rá..
Tee! Nem inged, akkor ne vedd magadra! ;)
Amúgy meg a huring nem egy igazán kanyargós pálya, ha a visszafordítókat nem soroljuk a kanyarok közé: teligáz, telifék. Ajánlom bárki figyelmébe a youtube-on rákeresni az "r1 spa" szavakra, persze nem az r1 miatt. Elmebeteg pálya.
Csak vicceltem. Szerintem túl van variálva a pályavonal. A célegyenes végi visszafordító az meg olyan klisé, mindenki azt gondolja, hogy ott majd lesznek jól előzések...
Félreértettél. Nem sírni akartam, sőt. Azzal kezdtem, hogy örülök az új pályának. Puszta kíváncsiságból kérdeztem, hogy a Hring miért esett ki a pixisből MotoGP szempontból. Erre meg is kaptam a választ, másoktól.
A "másrészt"-el nagyjából egyetértek, egyébiránt nem értem azokat, akik sírnak a huring miatt, ahelyett, hogy örülnének egy új lehetőségnek (amennyiben megvalósul, ill. megfizethető lesz). Jó volna sok, sportmotorozásra, autózásra alkalmas pálya, akkor nem egymást ölnék az emberek a közutakon (lásd Mátrás "csordák" - értsd: sportos hajlamokat ébresztő, ezért veszélyesebb útszakaszon koncentrált mennyiségű, saját tudásától, másik utánzásától függően potenciális veszélyforrást képező egyén)
Bár első indulatból nem gondoltam át
lehet h a pályára szánt hely adva van, és azon kell gazdálkodni
és utálom a cél egyenes végén a visszafordítókat , kivéve ha szupermotyó pálya ,
na az f@sza nyél gázról keresztbe vágni a motort
érdekes az endúrókon és szupermotyókon 3-4 ezret ha kibírt a gumim,
még egyenes úton a lámpához is keresztbe csúsztam be
FIGU
Úgy tudom h nem tudja a MotoGp biztonsági előírásait
a megfelelő kanyarokban nincs kellő hosszúságú és minőségű bukótér ,
illetve kicsi és kevés a depó
én voltam a ringen oldalkocsis Eb futamon,
abban a szerencsés helyzetben voltam h bemehettem mindenhova ,
hát még a füvön is gumiztak
FIGU
megsult, kicsit kihult, ettem belole es elnyomott az alom
de joooooooot aluszkaltam
Én is focizgatok minden héten 2 órát a szomszédokkal,szal szívesen megyek ha tényleg összejön
üdv,
Peti
Amúgy meg a huring nem egy igazán kanyargós pálya, ha a visszafordítókat nem soroljuk a kanyarok közé: teligáz, telifék. Ajánlom bárki figyelmébe a youtube-on rákeresni az "r1 spa" szavakra, persze nem az r1 miatt. Elmebeteg pálya.
lehet h a pályára szánt hely adva van, és azon kell gazdálkodni
és utálom a cél egyenes végén a visszafordítókat , kivéve ha szupermotyó pálya ,
na az f@sza nyél gázról keresztbe vágni a motort
érdekes az endúrókon és szupermotyókon 3-4 ezret ha kibírt a gumim,
még egyenes úton a lámpához is keresztbe csúsztam be
FIGU
a megfelelő kanyarokban nincs kellő hosszúságú és minőségű bukótér ,
illetve kicsi és kevés a depó
én voltam a ringen oldalkocsis Eb futamon,
abban a szerencsés helyzetben voltam h bemehettem mindenhova ,
hát még a füvön is gumiztak
FIGU