Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látod én eleve olyan motort vettem amin nem kell ilyeneket cserélgetni

ha a hátsó gátlot ki akarnám cserélni, akkor mire lehet? mivel "kompatibilis" a kis Zm?
2004es ZX10R hátsoja nem jo véletlenül? vagy zx6r?
na majd meglátom. le akarom fogyasztani a jelenlegi gumimat. az alföldi utakra jo, kockára koptatni.
Nekem is elöl M1 volta Horneten, az még majdnem inkább túrásabb gumi, hátul M3 volt, az nekm olyan 8-9000 km ment el, szerintem az M3 az ideális utcára, sportosabb, mint a Michelin Pilot Power, és viszonylag tartós is, csak kurrrva drága Hasonló még a Pirelli Diablo Corsa III , elvileg ugyanott készülnek, ugyanúgy 2 komponensűek, és elég népszerűek is.
Hegyes pályagumitól az alapból agresszív üléspozíció-kanyarodás még agresszívabb lesz, beesik gond nélkül kanyarba, betapad és kigyorsításkor az elejét zavarja össze inkább, hátulról csak pozitív visszajelzés jön, míg az eleje rángatja a kormányt picit, ahogy elkönnyül
Saját tapasztalat szerint: újat a jelelegihez képest
Én Metzeler Sportec M1 - szettet raktam fel. (2006 jún.) Akkor még a 3-as épp csak kezdett a piacon megjelenni. Azóta közel 10e km-t mentem velük. Nem gondoltam, hogy eddig bírják bár semmi komoly igénybevételnek nem voltak kitéve. Mostanra a hátsó már 'tűréshatáron' van és kezdenek bizonytalanul megcsúszni elöl és hátul is néha kanyarban...
Felénk szerencsére sok a kanyar, meg az út is viszonylag tűrhető, így van értelme feltenni jóféle gummát. Hátsó gátlóval haverén is volt az elején pumpálás, akkor még MZ után is feltűnt nekem is, viszont most, hogy beállította ahogy neki jó, így nem annyira vészes, a pályagumik miatt meg alapból máshogy áll a motor, az üléspozíciója elég előredőlős gyárilag is, talán ezért érzékenyebb, mi feszítettünk rajta, és jobb lett. Horneten nekem pl utolsó előtti állásban van majdnem fullra van feszítve, de szarabb úton így is vége van, a Kawa 30 kilóval nehezebb, az korrekt marad döcögős helyeken is Ha annyira nem találod a megfelelő beállítást, sztem is cseréld le, de addig nyugodtan tekerd végig, és próbáld ki minden állásban
jo, csak azt is tudni kéne hogy a jelenlegihez képest milyet kéne venni ahhoz, hogy a nekem megfelelö irányba változzanak a motor kanyarodási tulajdonságai.
Lehet, hogy a gumikon érdemes lenne elgondolkodni, mert nekem az 1000-essel kezdetben hasonló észrevételeim voltak. Majd vettem szűz új gumikat előre / hátra s egy csapásra új motorom lett!
az eleje már meg van csinálva olajügyileg, a gumik még a régik. a hátso gátlot belöni normálisan? na neeee könyörgöm gyere, és csináld! szenvedek vele, mert szeret alattam pumpálni a leggagyibb kanyarbol kifelé jövet is.
a gumival komoly dilemmában vagyok, ugyanis én az alföld kellös közepén lakok, errefelé nem létezik kanyar, legközelebb Örkényben van ami kissé "fizetös", Illetve Gomba és Úri között, ami meg enyhén szólva elbírna teljes hosszában egy 30as táblát. én egyenesen járok csak a motorral, pályát nemigazán látogatok, nem hiszem hogy jo megoldás egy gyorsan kopo hegyes profilu gumi.
majd meglátom még a Hringet, ha nem fáj korosan a fenekem, megyek
az hyosungot és a Z-t a kanyarodási képességeikben hasonlitottam csak össze. a motort nem tárgyaltam, de ott a Z javára megy a plusz pont, a Z blokkját a Hyosunggé (se) nem verheti. viszont tagadhatatlanul könnyebben fordul a 650es. Mondhatnám az FZ6S-t is, azzal is mentem már egyszer kétszer, hát az olyan mintha bicikliznék, vagy 125össel probálnék kanyarodni, gondolatra fordul. de érzésre jobb a hyosung, mert határozottabb fellépést igényel, de csak annyira hogy éppencsak fizikainak érezd az utasitást, ne pedig gondolatinak. (kinek mi jön be )
A Z-vel az a bajom hogy tul sok erö kell ahhoz hogy benoszogassam a kanyarba, de a sulyát mégse érezni. A kanyarban már beakar esni, tekeri ki a kormányt a kezemböl. Sok dolog ami nem függ össze. A gumim se kocka (csak hátul egy kicsit), a profiljárol nemtudok véleményt mondani, mert ezzel a gumoval vettem a motort. én se vagyok gyenge annyira hogy ne tudjak motorozni... akkor hol a hiba?
Hy! Havernak 3 éve van meg a Z voltunk pályázni is, meg elég nemnormális tempóban kanyarodunk mindketten, a megoldás Pirelli Diablo Supercorsa, vagy Metzeler Racetec K+, esetleg Bridgestone BT-002R, ill hasonló kategóriájú gummák. elöl érdemes sűrűbb olajat a villába tenni, hátsót egész jól be lehet lőni, fém fékcső nem hülyeség, érdemes azt is feldobni rá, és egy egész más motorod lesz kapásból.
Annyi a "hátránya" ezeknek a hegyes gummáknak, hogy az egyenesfutása más lesz picit, 200 körül is járni fog a kormány szarabb úton, de ez 2 perc után már nem zavaró. Érdemes használtan pályáról gummákat hozni, a széle utcán nem kopik olyan gyorsan, mint a ringen, olyan 2000 km-t el szoktak menni, és a szélük kopik le, nem a közepük. Egy próbát megér, bár szűkebb, technikásabb pályán nem tudja letagadnia 200 kilóüs súlyt a Z, de mondjuk Pannonia-ringen elég jól ment vele haver, és nem kevés komolyabb pályagépet hagyott le vele, úgyhogy ne temesd még a futóművét sztem.
Semmi gáz pszichológiából is jó voltam és nagyon szerettem !
Úgy tűnik, h az említett műintézményben a \"ha van rajta - ha nincs sapka\" szisztémát követeik
amiért már sok pofont kiosztottak az életben, és remélem meg is kapják az érintettek az élettől
Amit a pályáról írtál furi, bár nyilván nincs két egyforma motor
talán a guminyomás, rendben , és igen a gumi (tapadásán kívül) fontos tulajdonsága
a kanyarban fékezéskor mennyi felállítónyomatékot termel, hát ez némelyik guminál gyilkos
illetve az eringen a V2 javára írható h nem kell szarrá forgatni, a szűk kanyarok miatt ez kényelmesebb
de a problémáktól függetlenül, nézelődni dumálni az se utolsó
FIGU
Köszi Robis!
Tényleg jól néz ki a Z-vel,megnéztem a puig oldalán!Megérdeklődöm az Aquaman-nél van-e.
A főiskola nem szakmára, hanem az életre nevel. Ugyanebben a káoszban és szivatásban lesz részed mérnökként, megtanulsz nyalni, fénymásolni, ügyeskedni, gyanakodni, és nyelni a mérget.
Sok sikert
Hali hori, a puig gombát nézd meg. Az ára: 16800 pénz. Z betűvel
Sziasztok!
2008-as kicsi Z-re a gyári ku-ku-riku drága bukógomba helyett,kishazánkban hol érdemes keresgélni olyat ami esztétikusan is néz ki a gépen!?
Láttam a Csutka féle linket,de ugyi az németországban vala!
akkor te legalább megértessz. én most visszatérek TECHNIKUSI szintre, mert igen, többet ér 1-3 év technikusi képzés egy idegölö 4-6 éves diplomás képzésnél, figyelembevéve azt hogy a föiskolán NEM TANITANAK életszerü dolgokat. nem akarok véletlenül se általánositani, én csak a Bánkit ismerem. de volt pár dolog amin abszolutt lerökönyödtem.

pl: 2008ban HOGY LEHET 1994-BEN PROGRAMFORMÁBAN MEGIRT HÁZIT FELADNI, amit a mai gépek nagy százalékán futtatni képtelenség ? (nem magyarázom miért, legyen elég hogy a videokártya MINIMÁLIS felbontása nagyobb mint a program igénye, emiatt azonnal kifagy) hogy a turoba csináljam meg ha az itthoni 4 gép közül egyik se birkozik meg a 94-es kukutyin nyelven irt DOSos progival és a 640*480-as felbontással? ez az egyik... a másik

müszaki világban nem kell tárgyalnom a szabványok ismeretének fontosságát, legalábbis használni tudni kéne. Bánki: vegyél meg olyan könyveket, amik a kb 10-15éve érvényes szabványokkal dolgoznak. Használd a szabványokat ugy hogy nem mondják meg, hogyan indulj el, és hogyan válassz ki 90 oszlopbol és 6000 sorbol 1 megfelelőt. Ja és ha szováteszed hogy szar a szabvány, utasitanak hogy akkor nézzed másikbol, de persze vagy nem fogdják el, vagy mehetsz konzultálni és s*ggetnyalni, hogy na lécci.

Egy példa: a tankönyböl folyik az A60as acél, de már rég S60 van (vagy tudom is én micsoda, sajnos alig kevesebb mint 1 év alatt nem került birtokomba semmilyen ma aktuális tudás)... nemmindegy. elmegy a tanulo gépész felbuzdulva a friss tudásán, és venni akar A60as acélt, és kiröhögik.

Vagy egy másik példa: mondjuk 3 különbözö tanár 3 különbözö hegesztési jelölést fogad el. egyik a kökorszakit, a másik a 20 évvel ezelöttit, a harmadk meg azt, amit még a mai szabványalkotok se tudnak. a második félévben átkerülsz másik tanárhoz mert mondjuk már csak ott van hely, és a tanár lealegálja totál a rajzodat, mert hogymerészeled megforditani, mert az ilyenolyan szabvány már nem engedi; mért kukacozod be a hegesztést, mert nemkell, csak satirozott háromszöget rajzolj oda; mért ilyen nyilfejet huzol, stbstb. ahhoz hogy tisztázd, vagy elfogadtasd vele, járhatsz konzultáciora, és ott gyözködheted percekig, közben megutál mindenki aki ottvan (még 50 ember) mert nem kerül sorra a hülye kislány miatt, aki tök analfabéta.

ja érdekesség: az milyen hogy bizonyos orákon a létszám maximum 40 fö pl, és a konzultácion 60 jelenik meg? ez nem árul el valamit? az is betolakszik a csoport konzultáciojára aki nem is odatartozik mert más esélye nincs arra, hogy pl megkérdezzen valamit.

...szintén
Nyakam tettem volna rá, oda járt több barátom, s a leírtak oly kisértetiesen egyeztek a tőlük hallottal.
A vicc az, hogy nagyon kevesen maradtak közülük azon a klasszikus technikusi pályán, ahova mindezek kellenek.
Én magam is tanárként próbálkoztam anno, s csak igazolni tudom, tisztelet a néhány kivételnek , hogy aki igazán tudja a szakmáját az nem tanít...
Én a mai eszemmel a főiskola helyett inkább tanultam volna még egy, ma már sláger szakmát. Mondjuk bútorasztalos, vagy kovács. De most komolyan
BMF Bánki, nekem nem vált be. nem rémszar, de én ugyérzem jobb nekem nélküle. A vidéki iskolákban talán jobban a föld közelében járnak az emberek. az iskola neve annyira nem is izgat ezek után, inkább az hogy lelki defekt nélkül végigvigyem, és legyen egy "noname" diplomám. azis többet ér mint bármelyik amcsi papir...
szerintem ~70 kiloval már böven lehet parancsolni a vasnak (börruhástól, csimmástól, andykástol)
Szia!
Érdeklődve olvastam az iskolai tapasztalataid... Melyik 'jónevű' intézmény az érintett, ha megkérdezhetem?
Andyka, talán a kis súlyod az oka a dolognak.