meg nem tudom
sutit sutok, koromlakkozok, kutyazok, csupa halaszthatatlan elfoglaltsag majdnem mindegy, csak a szabad levegon legyek es setalhassak jooooo nagyot
hát ez az átépítés sokféleképpen történhet , attól függ mennyire mélyedsz a dologba...
az alap az hogy:
z1000 alsó+felső villahíd
zx6 (05-06) első telók+féknyergek+sárvédő
ha kicsit komolyabban akarod akkor megveszed hozzá:
zx6 (05-06) hullámos féktárcsák
zx10 (04pl.) első felni (azért zx10 mert az fekete)
z750 v z1000 (07-08) első radiális fékmunkahenger (béta-még nem néztem utánna)
és az überkirály befejezéshez
matris nitro állítható kormányteló
zx6 (05-06) hátsó lengővilla+hátsó kerék+hullámos féktárcsa
biztos lehet sokmindent másik évjáratból de én ezeket vettem meg , ezeket tudom biztosra
ha lesz valami kérdés kérdezz engem vagy kingmidas-t :)
Tárolás vicc volt, bár szavamon is lehetett volna fogni, lehetőleg kulcsátadással egybekötve. ;) (bár mivel relatíve alacsony, ill. kényelem szempontjából igénytelen vagyok, elmegyek 4-600 km-t 100-130-al a (nagyoknak) hasalós bringámon is zokszó nélkül,ha lehetne se használnám másét)
Anno nekem is sport-túrának nevezhető gép volt a kezdet, aztán továbbiak már sportgépek voltak (kezdetben ZZ-R1100-ban gondolkodtam).
Értettem a viccet. :) Ahogy általában minden mást és persze a környezetemet is próbálom érteni (kivéve mikor állítólag gonosz vagyok, meg ironikus ;) ). Ami döbbenetes, hogy az emberek döntő többsége panaszkodik ugyan, de semmi érdemlegeset nem hajlandó tenni a saját dolgában, mert nem hisz/fél a járatlan úttól.
Koszonom szepen, most is anyunal all a garazsban es halistennek nagyon apro autoja van (Fiat Panda), ugyhogy elfer. ahol lakom sajna nincsen tarolasi lehetoseg, igy aztan kimegyek hozza, ha motorozni tamad kedvem. ahhoz meg mostanaban egyre kevesebb van. a multkor egy kedves baratomnak odaadtam es o vitt, a sajat motoromon, mert hatul ulni sokkal jobban esett, mint vezetni jaja, nekem is furan hangzik, de ha majd ujra lesz kedvem, akkor szerzek egy ZX6-ot es azzal riogatom a kornyezetemet ugyis az a nagy szerelem
a politika vicc vót viszont az nagyon frappans par mondat volt, teljesen le voltam nyugozve. itt azert kevesen irnak ilyesmirol. nem partallasrol, arrol szo se volt, inkabb a kerek, egesz mondatos fogalmazas volt "meglepo"
Ha nagyon nem viszik, elvállalom a tárolását.. :)
Politika ma nem lesz, ha a pártoskodást nézzük, akkor meg tegnap(előtt?) se volt. Az egyéni megoldások híve vagyok, vagy mi.. :)
Nem annyira érthető a nem tolongás, mivel egy jó, motorozásra tökéletes gépről van szó (maga a kategória is az), gondolom utasként is kényelmes, vezetni könnyű, ugyanakkor sportos. Jobb alap mint a speedek a kezdéshez, mert sokoldalúbb. Én csak akkor adnám el a helyedben, ha tényleg lemondanék a motorozásról, vagy más jellegű bringával folytatnám (ahogy tettem is).
Ennyire nagy elvárásaid ne legyenek... :)
Ha megveszed, belepróbálhatod, ha nem, akkor gondolom megengedi a bontós/tulaj/eladó, hogy odavidd a motor mellé nézegetni, összemérni ("lábon" odamész a bringáddal). Némi műszaki érzék nem árt. Ellenkező esetben marad v. a régi, v. a drága, készen kapható megoldás.
Najó, lásd kivel van dolgod, egyet(!) gugliztam: "i just put a 2005 zx6r rear shock on my 2005 z750. (...) "i am really pleased with the mod. the only difference in length was 1/4 inch." másik: "I've just bought a rear shock off of an '03 ZX6R B1 for my '05 Z750."
Tehát a 2003-as zx6-é úgy tűnik, a 2005-ösé meg egész biztos jó a 2005-ös z750-be.
Nekem anno a GPZ500-ban elfosta magát a rugóstag, úgyhogy nem volt csillapítás. Ebből aztán gariba csere lett, de addig is szépen vettem bontóban egy zxr400 rugóstagot. Az alsó villás végből kellett 0,5-1 mm-eket levenni (oldalanként, belül), mit mondjak, nem tettem be a zsírúj gyári cseredarabot míg el nem adtam a gépet. (tömegre nagyjából egyforma volt a kettő, csak épp a zxr rugóstag egy fokkal korszerűbb) A rugó átmérője nagyobb volt a gyárinál, de elfért. Szóval kellő figyelem mellett össze lehet hozni.
ez csak ugy jo buli, ha az ember korlátlanul durkálhat olyan gátlok között amit ott akkor bele is probálhat a motorba... és nem csak beleprobálhatja de ki is probálhatja vele a motort. ennek csak igy lenne értelme ugyebár, de ezt ki tudja biztositani?
háááát.. ezt a mérőszalagos megközelítést nem javasolnám.. tapasztalat.. ezért van most egy eladó Hyperpro titán fullos gátlóm eladó.. mert ugye az a fránya 2 mm....
kérdés hogy miét akarod kicserélni.. egyébként pedig nagyon sok gátló lehet kompatibilis, csak lehet hogy kicsit faragni kell rajta.. ezt így nehéz megmondani.. bele kell próbálni, és akkor kiderül.. Az enyémbe pl egy CBR RR hátsó gátlóját raktuk bele.. csak "konzolt" kellett hozzá gyártani.. aztán kiderült hogy kb 2 mm hijján nem fér el.. mondjuk a kis Z-n valszeg sokkal több hely van, ezért sokkal több a variációs lehetőség is.. a lényeg hogy a geometria ne változzon, és legyen megfelelő rugó út.. mellesleg eladó az a hátsó gátló.. valszeg jó is lenne a tiédbe, de kicsit túlzásnak tartanám utcára...
Érdemibb (de csak kicsit) válasz: kellene vadászni szervizkönyvet, esetleg a buykawasaki.com-on megnézni az owner info / part diagrams részen a különféle típusok (nyilván a kiszemeltek) rugóstagjait ábrázoló képeket, hogy lásd, egyezik-e a felfogatás a meglévővel (ettől még a hossz-egyezés nem derül ki). Ha van kinézetre egyező, itten keresel egy segítőkész tulajt a típus fórumában, aki megrohanja gépét egy mérőszalaggal a kedvedért. Ha az is stimmel, nyert ügyed van.
sutit sutok, koromlakkozok, kutyazok, csupa halaszthatatlan elfoglaltsag majdnem mindegy, csak a szabad levegon legyek es setalhassak jooooo nagyot
az alap az hogy:
z1000 alsó+felső villahíd
zx6 (05-06) első telók+féknyergek+sárvédő
ha kicsit komolyabban akarod akkor megveszed hozzá:
zx6 (05-06) hullámos féktárcsák
zx10 (04pl.) első felni (azért zx10 mert az fekete)
z750 v z1000 (07-08) első radiális fékmunkahenger (béta-még nem néztem utánna)
és az überkirály befejezéshez
matris nitro állítható kormányteló
zx6 (05-06) hátsó lengővilla+hátsó kerék+hullámos féktárcsa
biztos lehet sokmindent másik évjáratból de én ezeket vettem meg , ezeket tudom biztosra
ha lesz valami kérdés kérdezz engem vagy kingmidas-t :)
naná, hogy nem. negyed óra alatt felraktam, még tegnap este. Holnap csinálok fotókat róla. Nekem nagyon tetszik.
Anno nekem is sport-túrának nevezhető gép volt a kezdet, aztán továbbiak már sportgépek voltak (kezdetben ZZ-R1100-ban gondolkodtam).
Értettem a viccet. :) Ahogy általában minden mást és persze a környezetemet is próbálom érteni (kivéve mikor állítólag gonosz vagyok, meg ironikus ;) ). Ami döbbenetes, hogy az emberek döntő többsége panaszkodik ugyan, de semmi érdemlegeset nem hajlandó tenni a saját dolgában, mert nem hisz/fél a járatlan úttól.
a politika vicc vót viszont az nagyon frappans par mondat volt, teljesen le voltam nyugozve. itt azert kevesen irnak ilyesmirol. nem partallasrol, arrol szo se volt, inkabb a kerek, egesz mondatos fogalmazas volt "meglepo"
Politika ma nem lesz, ha a pártoskodást nézzük, akkor meg tegnap(előtt?) se volt. Az egyéni megoldások híve vagyok, vagy mi.. :)
Nem annyira érthető a nem tolongás, mivel egy jó, motorozásra tökéletes gépről van szó (maga a kategória is az), gondolom utasként is kényelmes, vezetni könnyű, ugyanakkor sportos. Jobb alap mint a speedek a kezdéshez, mert sokoldalúbb. Én csak akkor adnám el a helyedben, ha tényleg lemondanék a motorozásról, vagy más jellegű bringával folytatnám (ahogy tettem is).
Ha megveszed, belepróbálhatod, ha nem, akkor gondolom megengedi a bontós/tulaj/eladó, hogy odavidd a motor mellé nézegetni, összemérni ("lábon" odamész a bringáddal). Némi műszaki érzék nem árt. Ellenkező esetben marad v. a régi, v. a drága, készen kapható megoldás.
Najó, lásd kivel van dolgod, egyet(!) gugliztam: "i just put a 2005 zx6r rear shock on my 2005 z750. (...) "i am really pleased with the mod. the only difference in length was 1/4 inch." másik: "I've just bought a rear shock off of an '03 ZX6R B1 for my '05 Z750."
Tehát a 2003-as zx6-é úgy tűnik, a 2005-ösé meg egész biztos jó a 2005-ös z750-be.
pedig igazan nem bannam, hiszen csak szall ra a por
Mi van Tehénkével, elviszik? (néztem a képet amit betettél, egyben van, szép :) )
LX
LX
kérdés hogy miét akarod kicserélni.. egyébként pedig nagyon sok gátló lehet kompatibilis, csak lehet hogy kicsit faragni kell rajta.. ezt így nehéz megmondani.. bele kell próbálni, és akkor kiderül.. Az enyémbe pl egy CBR RR hátsó gátlóját raktuk bele.. csak "konzolt" kellett hozzá gyártani.. aztán kiderült hogy kb 2 mm hijján nem fér el.. mondjuk a kis Z-n valszeg sokkal több hely van, ezért sokkal több a variációs lehetőség is.. a lényeg hogy a geometria ne változzon, és legyen megfelelő rugó út.. mellesleg eladó az a hátsó gátló.. valszeg jó is lenne a tiédbe, de kicsit túlzásnak tartanám utcára...
LX
Nah kellett furni a fejidomot?