Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nálunk az alap volt hogy minden zh-nak sikerülnie kellett ugye, ezen még annyira nem hidaltam le.
de pl mikor legeslegelső rajzomat adtam le géprajzbol a tanár megkérdezte hogyan csináltam. mindent el kellett mondanom neki hogy szerkesztettem ki, hogy került az a vonal oda stb. csak azután volt hajrando ráadni 9 pontot a 10böl, és azzal magyarázta hogy a nyilfejeim nem 15°os szöget zárnak be, hanem 20°osat vagy mennyit. nem szidtam meg semmi, én még ennek is örültem, de nem hitték el hogy én csináltam. nagyon jol ment ez a tárgy is, ahhozképest hogy műszakirajzot se rajzoltam soha életemben, a vizsgán kegyesen csak átcsusztattak... lehet hogy csak én voltam megelégedve magammal? vagy nem elég ugy odamenni, hogy nincs legalább 2 év elöképzettségem? rajzbol a második félévet is jol inditottam, tervezések 15/14pont, stbstb de aztán besokalltam (viszonyitásnak: 3-4 heteket kaptunk EGY DARAB rajzra ill. tervezésre), elcsusztam, nembirtam befejezni a rajzokat idöre (!), tehát fizethettem különeljárásit...
fogok én még járni "diplomáért küzdök" oktatásra, de szigoruan vidékre. Semmit nem ér pestre bejutni a 100as ponthatáros hightech suliba 127 ponttal, ha engem nem tartanak odavalonak.

pályanap... hát van pár buktato:
- 2-án teljes napos lovaglásra megyek, értsd nemfogom érezni a seggem 1 hét mulva se utána.
- rájöttem hogy életveszélyes fékkel, turagumikon hringen pályázni neméppen életbiztositás, nemakarom lezuzni a gépet.

Most a 2 napos Yamaha turán csodaszépen teljesitett 2személlyel, hosszutávon, turatempoval, jelen állapotában neki ez valo, nem a pálya. ha esetleg sikerül alábarkácsolni szebb jobb lábakat, akkor állando látogatoja leszek a pályáknak, de igy nem az igazi, ugyérzem.

Szarul hangzik, de a hyo gt650el messze kellemesebb volt menni pályán, könnyebben irányithato, könnyen dönthetö, és nem fárasztó. A Z-vel valamiért küzdenem kell.
Lehet hogy a gumi a gond? Nehéz belökni a kanyarba, mikor meg sikerült, szabályosan be akar esni, és nagyondurva mértékben kell ellentartani mentem már pár motorral, van némi viszonyitási alapom, ez nem tul jo igy. A fék lagymatag (ok, semmi specko fékbetétem nincs), fogni fog, de nem érzem, a gumival mondjuk nem csusztam meg Eringen, de nem is mentem 1.35öt mint a Hyoval hanem kb 1.55öt (és még finomitott idöt mondtam!) mindenki megelözött, nagymamának éreztem magam

Viszont ne értsetek félre, élveztem piszokmódon, elöször az volt a komoly hiba hogy Yamaha R6R után ültem rá a Z-re, elsö kanyarban majdnem kiviharzottam a füre egyenesen, mert nemtudtam behuzni a kanyarba, a második kanyarnál szintén majdnem ki, mert nemtudtam megfelelöen lefékezni, harmadik kanyarnál már halálfélelmem volt, mert nemtudtam hogy mi lesz a következö, a futomü, vagy a gumi? de a 2. félórában már teljesen jol éreztem, és ÉLVEZTEM! nagyon vacak idöt tudok vele menni - de ennek ellenére élvezhetö, és iszonyatosan fáraszto. 2 éve a hyoval egy teljes napot le tudtam nyomni, a Zével meg 4*fél orát ugy, hogy a negyedikröl ki kellett jönnöm mert majdnem lefordultam a fáradtságtol a motorrol.

Nah kiöntöttem a lelkem
www.aquaman.hu
De csak megrendelésre hozzák. Kb 3 hét, bár most az augusztus miatt biztosan csúszni fog.
Hát elszomorítottál nagyon, sőt csodálkozom , h van még ilyen ?
Utálom a diszkriminációt, a szegregációt és minden hasonlót !
Azt gondoltam a felsőoktatás talán már nem ilyen, de ezek szerint tévedtem sajnos.
Tény h a CNC programozás sem túl nőies, (ők cserélik a szerszámot is, anyagot, ezt nem vágom )
mert akkor még nehéz is
sajnos ilyen zh-s szívatások nálunk is voltak pl: ahhoz h félévzáró vizsgára mehessen valaki anatómiából, az összes évközi zh-nak sikeresnek kellett lennie (ami 55-60%-tól 2-es)
és nagyon szigorú, nagyon maximalista aljas tanár tanította (minden még a kérdés is latinul)
volt olyan h 15 percig forgattam a tesztet és nem találtam olyan feladatot amiben biztos voltam ,
viszont később az államvizsgán csípőből vágtam pedig nem készültem rá csak az elnök szóba hozta,
mert sajna ez volt a szakiránya,
(vagy hál isten mert lehet h ezért lett dicsérettel 5-ös)
és nem dicsekedni akarok de, büszke vagyok rá mert kurva sok melóm van benne
remélem nem vagy elkeseredve , gondolok majd rád és szorítok, addig is egy kalappal
pályanapon leszel 5-én
FIGU
Ez baszott jól néz ki.

Hova kell mennem ha ilyet szeretnék?
hali FIGU
azt a sulit saját szellemi épségem érdekében otthagytam, augusztus közepétöl folytatom kicsit közelebb, emberibb környezetben, és egy kicsit szükebb témakörben: CAD-CAM Informatikus + CNC programozó technikus. Tulajdonképpen nemvoltak rettentő rossz eredményeim amott se, csak mikor belegondoltam hogy kb 6 év kell ahhoz hogy ott végezzek, és addig folyamtosan ugy fognak velem bánni mint egy olyan valakivel aki ugyse kap diplomát (csak mert NŐNEMŰ vagyok), ezért ugy döntöttem nem rontom tovább a levegőjüket. Igaz, volt olyan vizsga ahol igencsak elnézőek voltak velem azért mert lány vagyok (pedig nem volt elvárásom, hogy átcsusztassanak a nemem miatt), de amugy jellemzően inkább lenézőek. Volt olyan tárgy is amit kifejezettem imádtam, mert soha életemben nem tanultam, és meglett belöle ott a kettesem félévkor, minden rendben ment. És akkor a második félévi folytatását ennek a tárgynak egy bazinagy nullapontos ZHval kezdtem. Informatikábol kikaptam egy kódólt szövegű ZH-t (értsd: nem volt értelmes kérdés a zhban (HD645DKF81DDG?), vissza kellett fejteni, de persze csak 1-et tudtam értelmezni a 4 közül...) azis hatalmas karó lett, és itt lett elegem... Visszajövök vidékre, és itt inkább tekintenek rám természeti csodaként, mint mutánsként, aki valami hatalmas hiba folytán került erre a pályára.

nah majd megkeresem az illetékeseket, hátha mesélnek nekem jókat erröl az átépitésröl.
Ilyen a spoilerem, annyi a különbség, hogy a felső kétharmada füstszínű így átlátszó.
Hali Andy !
Meg vagy a sulival , ezer éve nem jelentkeztél , (nekem sikerült a diploma )
vagy csak én nem tudok róla (sajna a pályanapról is le áztam )
De a motorra visszatérve Kingen kívül Stev koma is átszabta a gépet ha jól emlékszem
és ha jól tudom 636-os hátsó és első futóművet (vagy ZX6-osat) használtak,
talán 2002-2004 közöttit ,
de szerintem Z 1000-ré sem lehet rossz de ezt a speed-es részleg jobban tudja.
FIGU
Hali!
Na majd jól megnézem a képen,és ha tetszik beinvesztálok én is rá!
Szia Andyka, Midas király ebben profi, ő már átszabta a gépét. Szeritnem tud segíteni az árakban és talán sőt biztosan, termékben is, sőt szerintem meg is csinálja neked. Nézd meg a profiljában a gépét. Nagyon ott van. És Bukógombát is gyárt.
sziasztok

valaki segit nekem? kis buksimban eljátszottam a gondolattal, hogy kicserélem a Zé futoművét valami jobban futóra Villa + hátsó gátló. Egyelöre csak elméletben gondolkozok, csak azért hogy le tudjatok róla beszélni.
Első költői kérdés: a ZX10R cuccai jók hozzá? Azt tudom hogy zx6r villát szokás előre rakni, de melyik modellévét? az egészről most még halvány lila fogalmam sincs.

A ZX10R cuccok izgatnának elsősorban, azt szeretném ezzel kapcsolatban hallani hogy: lehetetlen/lehetséges és ha lehetséges, akkor mi kell még hozzá.

Másodsorban ZX6R cuccok, mi kell hozzá (ezt tudom hogy lehetséges)

Harmadik: hátsó gátlót mire lehet cserélni, illetve mire érdemes?

Negyedik: elsőfék cseréje valamire? esetleg?

még mielőtt valaki azt hinné hogy nem vagyok megelégedve a motorral, az ne higyje egyszerűen csak most nagyon foglalkoztat a kérdés

Ha valaki tudja reális árakat is mondani arra amit felsoroltam, azt nagyon megköszönném!

És hogy honnan jutott eszembe? Erről a képröl...
Gratula Robis komám , jó egészséget és széles utat az új plekohoz !
Ja meg van a bót tudod a tank táskás, amint tudok megyek is annyira megtetszett

Hori szerintem olyan lehet mint Kingmidas-é nézd meg az adatlapján .
Fúrni nem kell a kormány tő csavarjain van a konzol, (láttam már a kormányon is) és sanyi

Mara
A haveromat ebből az esőruha nélküli helyzetből úgy vágtam ki,
h betekertem 1 csomag folpakkba
mire lenyotuk a 150km-t az esőben fogyott még 5 kilót, two in one
ja és belülről vizesedett kifelé
FIGU
Igan minden fúrás-faragás nélül felraktam (15 perc, de csak mert a kormányleszorító csavarja harcosan meg volt húzva. Csinálok fotókat, de tegnap későn értem haza, és a garázs világítása kevés volt a fotóhoz. Az Aquaman-nál vettem (Óbuda) 3 hét alatt megvolt. 27 papírt kértek érte. Nekem tetszik. Nem magas, de azért segít egy kicsit. Ráadásul felül csak füst színű, alul meg fekete. Ja és szép Z750 felirat van a vasszerkezetben.
Szia Robis!

Minen fúrás faragás nélkül felment!?Hogy van felfogatva,és képet plz.az összhatásról!
Gondolkodom én is egy beszerzésén ,Te hol vetted,és ha nem titok mibe fájt?
Jó reggelt, Hölgyek, Urak! Tegnap felszereltem a szélvédőmet a mocira. Csinálok fotókat és feltolom. Kis csinos és nem volt nehéz felrakni. Stabilnak is tűnik.
a főnökséggel nem megyek kesztyűt venni ha nagyon szigort játszik és akkor megvan lőve és még az újgumiját is leveszem a pohártartós motorjáról

majd akkor ha látom az ásót akkor beugrok az MT mögé és akkor biztonságba vagyok

esőruhám nincs, mert kölcsön cuccba vagyok, az enyémet varrják és erre nem fér rá az esőruha...de jobban parázok az esvé miatt, hogy nem ázott-e be
Hát neked is virágos szép jó reggelt !
Látod már én is melózgatok (kivéve ha topikozok), ne aggódj a főnökség miatt ,
ha kiadják a parancsot tudni fogom ne parázz, mert én vagyok a végrehajtó ember ,
pl: ha valamelyik meeting-re gyalogsági ásóval megyek és azt mondom:
"- gyere baby viszlek egy kört" na akkor van gáz .
Errefelé még nem esik, de elég szarul néz ki az ég alja , sanszos h ázás lesz
esőruha , no?
FIGU
Hi Stiv!
Nem biztos , de nem ám !
Fel tudnék sorolni jó pár helyet ahol P-s rendszámmal, vagy teljesen rendszám nélkül,
de olyat is ahol külföldi rendszámmal nyomják (azt h hol direkt nem írom ide),
és most kapaszkodj volt ahol azt mondták, ha esel megvetted a motort ennyi .
ja és a fent említett eseteknél asszem kizárt a casco .
FIGU
hello FIGU!

Nyaralok de gép nálam és melóóóó természetesen mert a szigorú főnök a khm "szép" hangvillájával még a végén szankciókat alkalmaz

szakad az eső és ma fel kell mennem pestre ha akarom ha nem....és az esvé 2 napja ázik.......remélem nem ázik be
Jó reggelt!
Nagyon szépen fogalmaztál , nem h "nem jó dolog" ,
de egyenesen baromság egy 252kg-os fenevaddal az árokban birkózni
ha viszont egyáltalán nem voltak papírjai (pl: jogsi) , akkor a szalonnak is kurv@ nagy felelőtlenség,
sőt probléma is lesz a dologból ,
bár nem hiszem h így odaadták neki , ahol eddig én teszteltem többnyire azt is megnézték, hány éve van meg a jogsid, és többször láttam már h valaki valamiért (pl. új jogsi, nem ért le a lába, stb.)
nem tesztelhetett .
FIGU
hát nem tudom arra hogy működik de mifelénk a tesztmotoros csávó fizeti a kárt, és mivel közúti forgalomba engedték elvileg forgalomba van helyezve tehát valszeg casco is van rajta
Joreggelt!
eleg meresz, hogy valaki ugy megy el tesztelni, hogy egy darab papir nincs nala masreszt nem vette eszre, hogy lassan az ut szele fele halad? sajnalom az illetot, nem lehet jo dolog beesni az arokba egy ekkora doggel
Lojziekat meg kicsit sajnalom, hiszen nekik ezzel kart okozott
Helló Mara!
Végre h hallok rólad, nyaralsz ? Egyedül ? Ember meg itthon csámpázik ?
Jobb időt mint az esti, és jó pihenést !
Hi Csucsu!
A Busa nem csak egy erős rohadt dög , hanem egy DAGADT (252kg) erős dög!
Én próbáltam már, nagyon jó, kompakt, stabil, stb. szal tényleg tetszett ,
viszont ha besokalsz a kanyarba és elveszed a gázt , beborulsz mint Móricka a csalánba .
Én számítottam rá, nem is volt vele gondom volt már pár súlyosabb gépem nem gond,
de aki a 180-200kg-os sportgépekhez szokott könnyen meglepődhet ,
és mint a példa mutatja szántás lehet belőle .
Frontline gratula !
FIGU
adok érte cserébe icipici faházat és 3/4ed családot de amúgy jöhet a ponyva
Így Így:)
Lehet Csucsu úgy érti, hogy most azonnal elindul egy ponyvával a hóna alatt Győrbe