Nem elektronika kell hozzá,hanem vagy másik indexrelé,de amiket lehet kapni,azon valószűnűleg nem olyan csatlakozásúak,mint a gyárié,ezért kicsit mókolni kell és kb3-4000 Ft
Vagy van kimondottan ledes indexekhez ellenállás,amit csak be kell dugni az index elé a vezetékbe,pofonegyszerű 1420 Ft / db és annyi kell,ahány idexet raktok fel.
Jobb is egyszerűbb is
30E a motorosállat néven regelt úriembertől, de kell konzol is, az nem tom mennyi. Most szopok a fényezéssel, remélem jó lesz. 3 helyen nem tudták kikeverni előtte.
Hogyért is volt neked az a pöpec hasidom?
Nekem is már nagyon kéne egy... Srácok, kinek kell még hasidom? Remélem minél többen jelentkeztek, mert akkor megoszlanaka költségek és jóáron jó hasidomunk lenne!
Na ma reggel megkérdeztem a párom a vasárnappal kapcsolatban és áment kapott a Project.
Így regeltem. Remélem beférek még. Ja Lassú csop.
Ki merről megy majd?
Csutka,nekem is csinálja néha,de csak kb. 50 indításból egyszer.De ha nem várom meg azt a 10másodpercet,amíg ráadja az automata szivatót,és adok neki kis gázt,az enyém is mindig lefullad.Nem tudom miért lehet,talán egy kis alapjárat emelés segít...
Nekem mostanság kezde csinálni a moci (Z750S), hogy idönként rájön az ötperc és alig húz, tart pár másodpercig eléri nagy nehez a 8 ezres fordulatott és utána mintha átszakad a szüzessége elindul. Egy dolog van ami nem gyári ami okozhatja aza K&H sport szürő, másnak volt ilyen tapasztalata.
Érdekelne az ausztriai kiruccanás. Jössz vasárnap a Hungaroringre ?
Ott esetleg beszélhetnénk róla. Az általad említett környéket nem ismerem, de ha van hegy és kanyargós az út, az már tökéletes. Régi vágyam a Grosglockner és a Mondsee környéke motorral, de ez kicsit mesze van Graztól.
Nekem akkor csinált ilyet amikor már gyenge volt az akksim.... hidegen indítottam ment egy kicsit és leállt...
Én vagyok az akinek szar akksival adták el a tesztmotort.Miután ki lett cserélve érdekes egyszer sem állt meg...
A nagy könyv szerint 12ezrenként ellenőrzés és az állapottól függően csere. Nekem ellenőrzés nélkül kicserélték 12-nél iridiumosra, az pedig 18ezer km után lesz megint cserélve, mivelhogy tovább bírja.
Ha már gyertyatémánál vagyunk: valakinek van tippe miért nem indul a mocim rendesen mostanság? Újabban (1-2 hete) majdnem minden reggel nehezen indul, beröffen, de pár másodperc után lefullad (akkor is, ha adok neki gázt). Ezt csinálja 1-2-3-szor, és utánna minden OK. Aksi elvileg jó, alapjárat elvileg jó, a gyertyákat most ellenőrizték. Télen sose csinált ilyet, pedig ácsorgott a hidegben eleget. Most hogy 20 fok van, fázik reggelente?
Nem elektronika kell hozzá,hanem vagy másik indexrelé,de amiket lehet kapni,azon valószűnűleg nem olyan csatlakozásúak,mint a gyárié,ezért kicsit mókolni kell és kb3-4000 Ft
Vagy van kimondottan ledes indexekhez ellenállás,amit csak be kell dugni az index elé a vezetékbe,pofonegyszerű 1420 Ft / db és annyi kell,ahány idexet raktok fel.
Jobb is egyszerűbb is
Amágy azt nem tudom kell e hozzá, de engem is érdekelni fog majd.
Vagy nem is kell hozzá?
Nekem is már nagyon kéne egy... Srácok, kinek kell még hasidom? Remélem minél többen jelentkeztek, mert akkor megoszlanaka költségek és jóáron jó hasidomunk lenne!
Hallottam egy érdekes dolgot. Az lehet hogy ezek a gépek (Z750) a 93-as blokkból lettek átalakítva- Állítólag rádobtak egy injektort és kész. Ez igaz?
Így regeltem. Remélem beférek még. Ja Lassú csop.
Ki merről megy majd?
Üdv
Csutka,nekem is csinálja néha,de csak kb. 50 indításból egyszer.De ha nem várom meg azt a 10másodpercet,amíg ráadja az automata szivatót,és adok neki kis gázt,az enyém is mindig lefullad.Nem tudom miért lehet,talán egy kis alapjárat emelés segít...
Új kabát?
Nekem mostanság kezde csinálni a moci (Z750S), hogy idönként rájön az ötperc és alig húz, tart pár másodpercig eléri nagy nehez a 8 ezres fordulatott és utána mintha átszakad a szüzessége elindul. Egy dolog van ami nem gyári ami okozhatja aza K&H sport szürő, másnak volt ilyen tapasztalata.
Üdv, széles utat!
Érdekelne az ausztriai kiruccanás. Jössz vasárnap a Hungaroringre ?
Ott esetleg beszélhetnénk róla. Az általad említett környéket nem ismerem, de ha van hegy és kanyargós az út, az már tökéletes. Régi vágyam a Grosglockner és a Mondsee környéke motorral, de ez kicsit mesze van Graztól.
Üdv, egy régi passzív fórum olvasó
Nekem akkor csinált ilyet amikor már gyenge volt az akksim.... hidegen indítottam ment egy kicsit és leállt...
Én vagyok az akinek szar akksival adták el a tesztmotort.Miután ki lett cserélve érdekes egyszer sem állt meg...
Én is ott leszek vasárnap!
"Június 4! Pannónia-Ring nyíltnap. Szeretettel várunk minden motoros érdeklődőt!
2008-ban is támogat minket a Kawasaki, így legközelebbi, szombathelyi kereskedésük egy rendkívüli akcióval vár már májustól minden felénk látogatót:
2008-as Z1000 kipróbálható!
Ár: 2.695.000,- Levásárolható kedvezmény: 115.000,-
540.000,-- Ft-tól azonnal átvehető Fehér színben
2008-as ZX-10 kipróbálható!
Ár: 3.390.000,- Levásárolható kedvezmény: 115.000,-
680.000,-- Ft-tól azonnal átvehető Zöld színben
Kawasaki Magyar Szombathely"
Hát az NGK nem gyárt 2nél több pólusút motorokhoz, az iridiumosok és a platina elektródások meg mind 1 pólusúak!
Sorry