Az biztos, hogy 150-nél már tolja az ember fejét hátra. . Én sem nagyon megyek gyorsabban annál. Meg persze nem is szabad, mert itthon 130 a megengedett legnagyobb sebesség
Hááát nemtom mennyit csalhat a digit órátok, de nekem soknak tűnik az óra szerinti 250 fölötti tempó.... az én Z750S-em ment végre 240 fölött kicsivel óra szerint (ez ugyebár nem digitális, bár nem is a hagyományos analóg) totál a jó szélvédelmet nyújtó plexi mögé (és a gyári csővel, de a tuningcső nem dob rajta ennyit). Egyébként valóban a naked moccoknál mind1 a teljesítmény a szélvédelem hiánya szabja meg a végsebet, példa a b-king amit a sportmotor újság tesztelője mért neki az 257... azért azt gondolom a z750 a lóerőkevesebbjével (de szép magyaros volt.... ) ennyit nem megy. Az én Tuonom (egy foggal kisebb első fogaskerékkel 2 nyitott és programozott akrával) megy picit 260 fölött óra szerint ami gps-el bemérve szűk 10km/h-val több mint a valós. Tehát az én 20le-vel gyengébb gépem tud annyit végre a mint a B-king (igaz nekem nem a gyári szélterelő van, és van egy kis szélterelő idom a térdnél is. A Z750-en pedig tudtommal nincs ilyen plusz szélterelő. Szal mint naked gép jó választás a Z, de ne a végsebességre válassz nakedet, mert nem lesz nagy különbség 100le fölötti gépeknél..
Egyetértek... a motort használod x ideig. Ebből kb 0,001 százalékban fogod végsebességen használni... ha meg pl versenyzésre vagy gyorsulásra kell motor eleve rossz irányban kutakodsz. szvsz
Nem nagyon. Az igazság az, hogy lusta és kényelmes faszi vagyok, amikor már letépi a fejem a szél akkor az már nekem elég. Meg aztán én ezt így adom elő a városban. 0-30 között araszoló autók között bőven elég a 70-80 is.
Ha megfogadsz egy tanácsot, a végsebesség alapján sose válassz motort. Attól sokkal több és fontosabb dolgok is vannak. Ez lehet, hogy okoskodásnak hangzik, de ha még nem volt motorod, akkor nem árt figyelembe venned pl. a motorok súlyát, fékeit, nyomatékát, és persze azt, hogy mire is akarod használni. Egyébként az idom nélküli motoroknál 130 felett úgy is letép aszél, akkor meg nem mindegy, hogy 230, vagy 240?
Az én vótam. De onnan még forgott volna kb 3ezret... állam a tankon, könyökem az oldalamban, seggem a hátsó ülésnek szorítva, térdem görcsölésig szorítva a moci oldalához... Egyszer megpróbáltam, csak a kíváncsiság kedvéért. Azóta 150nél többet nem mentem vele. Kell is egyébként ez a beépített korlátozás, különben az ember hamar elszáll. A szél jelzi, hogy hoppá, innen már a halálzóna következik...
A végsebesség kit érdekel? Most őszintén... alapvetően a végsebesség a légellenállásról szól. És ebben a Z750 nem éppen jó hiszen nulla a szélvédelem. Mindenedbe belekap a szél. Én egyszer mentem óra szerint 254-et. Többe erről elmondani nem tudok, kérem kapcsolja ki.
na megjöttem valszeg meg fogok élni
én óra szerint mentem 257et de ez mit se számít a valóságba ugyis kevesebb
a hornet a Z mellett meg elbújhat, egyik ismim hornetet cserélt le z-re mikor kiprobált egy z-t
Azert a hatszazas Hornet meg a Z750 kozott eleg nagy a kulonbseg. A Z "motorosabb". De ne a vegsebesseg legyen a szempont, hanem, hogy melyik tetszik jobban, es melyiken erzed magad kellemesebben. Ha van ra lehetoseged, probald ki mindkettot. Attol is fugg, hogy mennyi tapasztalatod van! Ha mar van gyakorlatod nagymotorokkal, akkor szerintem a Z elvezetesebb. De ha elso nagymotor, akkor lehet, hogy a kisebb, konnyebb Hornet a jobb valasztas (Kawa ER-6n szoba se jon?).
Amennyit a Z végen megy, annyire nem tudsz kapaszkodni rajta, mert lefúj a menetszél . De állítólag valaki ment ár 254-et is., erős karja lehetett. Nem hiszem, hogy naked motor vásárlásnál lényeges a végsebesség. Az érzés az a lényeg.
Szerintem teljesen mindegy, hogy mennyi a vége. Én máig nem tudom, hogy az enyém mennyit megy...
Próbáld ki egy körre mindkettőt, s az alapján dönts.
Mellesleg nekem is van egy Hornetes jó barátom ... Klasszikus villanymotor
Remélem nem olvassa ...
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni hogy a Z 750 menyit megy végre, most szeretnék venni, és hezitálok a Z750 és a z új 600-as Hornet között! Szerintetek meik lenne jobb!
Hali, egy SD kártyás kis kamera lesz a kormányra erősítve, az első "futamban" előre fog nézni, a másodikban pedig hátrafelé, hogy lássa, amikor előztök. És majd ebből vágom össze az anyagot. 640*480-ban+hang rögzít. 2GB-os kártya lesz benne. Az elég lesz.
A végsebesség kit érdekel? Most őszintén... alapvetően a végsebesség a légellenállásról szól. És ebben a Z750 nem éppen jó hiszen nulla a szélvédelem. Mindenedbe belekap a szél. Én egyszer mentem óra szerint 254-et. Többe erről elmondani nem tudok, kérem kapcsolja ki.
én óra szerint mentem 257et de ez mit se számít a valóságba ugyis kevesebb
a hornet a Z mellett meg elbújhat, egyik ismim hornetet cserélt le z-re mikor kiprobált egy z-t
Próbáld ki egy körre mindkettőt, s az alapján dönts.
Mellesleg nekem is van egy Hornetes jó barátom ... Klasszikus villanymotor
Remélem nem olvassa ...
Próbáltad már hogy menyit megy végre a Z750-en? Ha igen akkor menyit?
helyettem mondjuk
itt egy demo videó: http://youtube.com/watch?v=irV...
köszi, hogy feltoltad
legalább meg lett örökítve az első pályamotorozásom
üdv
stinky
Amúgy technikailag milyen cuccokat intézel még az Ob-boardhoz? Illetve hogy lesz megoldva az egész?