Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uj motor, 2500 km.
A hangja alapjan porgott eleget, de megse ment rendesen. Megalltam, leallitottam, es utanna jo volt. Korabban nem volt ilyen!
Lehet esetleg csak valami kosz a benzinben?
Ha porgott eleget, akkor nem gyertya.

Csutka, most akkor mit ereztel? A motor erotlen-elhalkul-lefullad vagy ero ugy erzed lenne csak [valami] elletart neki? Folyamatosan csinalja, vagy csak egyszer volt eset?
gyertyát mikor cseréltél?
Hali Sracok!

Erdekes eset tortent velem az iment... Mendegelek a varosban, es egy felvaltas utan lelassult a motor. Olyan volt, mintha csokkent volna a teljesitmenye, vagy mi. Hiaba huztam a gazt, nem ugy gyorsult, ahogy szokott. Pedig a hangja jo volt, ugy tunt, hogy porog annyit, amennyit huzom, megse ment rendesen. Valtottam fel-le, de nem valtozott. Tapasztalat mar valaki ilyet? Mi a frasz ez?
(Arrol az aprosagrol nem beszelve, hogy eppen egy tohonya bejemves fazonnak mutogattam, es ezek utan nem birtam elmenni... Oda az imizsem... )
Szerintem ilyen kepviseletet meg sokaig nem fognak csinalni. 3 kilo a rendszer gyarilag, mire atjon az oceanon es a kepviselo haszna is rakerul mar 4. A kisipari dobokat, meg mar 50-bol meg lehet uszni. Annyit nem tud a Muzzy, hogy az ember 6-szoros arat adjon erte. Meg a kipufogokat is a divat iranyitja, marpedig egy 600-as motorra tobb, mint 60 centis dob kene, hogy jol oblitsen. Ki tenne fel olyat?

Szerencsem volt, hogy rabukkantam a hirdetesre. Mar beszeltem mernokkel, hogy csinaljunk egy egyedi tuningdobot amit direkt a Ninjahoz hangoltunk volna. A leomlocsovet (a legfontosabb) pedig a gyaribol at lehetne vagni tobbe-kevesbbe jora. Vegul nem lett szukseg erre.
Ezeket az eredményeket részben én is alá tudom támasztani!
Azt hittem találtál valami helyi képviseletet...
Itt hirdette valaki az oldalon, hasznaltan vettem. E1-E2 Ninjan volt, de minden bizonnyal az enyemhez is jo lesz. Ez egy kifejezetten a motorhoz hangolt kipufogo, ami tulajdonkeppen verseny celra keszult. A tulaj is versenyzett vele, aki szerint egyertelmuen erezheto teljesitmenynovekedest okoz, minden fordulattartomanyban. Na majd meglatjuk. Mindenesetre 6kg-mal konnyeb a gyari hajoagyunal.
Szia Cápa!
Hadd kérdezzem meg Muzzy milyen forrásból származik? Itthonról vagy kintről?
Hat igen.... modositva lesz egy ket dolog. Nem neveznem tuningnak, inkabb csak megprobalom elesebbre hangolni a motort. Hogy miert? Most fogtok kirohogni! Azert, mert a Ninja blokkja annyira kivalo, olyan nyomatekos az also tartomanyban is, hogy mar mar unalmas. En egesz eletemben normalis ulespozicioju motort vezettem en ugy merem le egy motor gyorsitokepesseget, hogy a kezemen erzem mennyire huz. A sportmotor ulespozicioja viszont annyira szokatlan, hogy nehezen bekulok ki vele. A fenekemet tolja a kezemet nem huzza, nem erzem, hogy jobban menne, mint a Z750. Ezt tetezi, hogy sokkal nyomatekosabb, nincs egy bizonyos fordulat, ahol kio, mert mindenhol tol. Egesz egyszeruen gyengenek ereztem, nem tetszik, hogy nem robbanekony, nem idegbeteg. Pedig mindenki mas azert isteniti, hogy milyen nagyszeruen megalkottak ezt a blokkot a Kawanal. Plane az F1-F2 valtozat lett csucs, aminek nehezebb fotengelye es dugattyui vannak, mint a reginek, megis erosebb 1 loval es a nyomatekrugalmassaga sokkal jobb. (Nekem F2-es van). El akarom kicsit rontani. (Termeszetesen nem is vitas, hogy mennyivel megy jobban a Z750-nnel, mert sokkal...)
hát igen az időjárás minden, csak kitartóan motorosbarát... nekem most jön nemsokára másik tanksapka (már kívülről is csavaros), így erre már rá fogom tudni tenni a kawán is jól használt kameratartóm, és lehet csinálni újra vidit Azért azt nem gondoltam, hogy ilyen komoly átalakításokat tervezel a gépen, azt gondoltam, csak pár dolgot kicserélsz, frissítesz, ehhez képest növeled a ménest is . Most már nagyon kíváncsivá teszel .
Hello Jurgen!

Koszonom kerdesed, de teljesen bizonytalan. Mar tobbszor volt uzemben, de mindig szetszedem es osszerakom, valtoztatok valamit. Elvileg a majus 4.-i heten erkezik meg a DynoJet. Akkor kerul majd fel a Muzzy es akkor lesz beallitva a motor. Addigra lesz plexi, olajcsere is es indexek legalabb elol. Sajnos nincs eleg idom foglalkozni vele. Egyelore tehat kerek egy kis halasztast. Batran teszem, mert ugy tunik az idojaras egyelore egyebkent is szabotal minden komolyabb motoros akciot.

Udv,
Capa
A feher szinu Schuberth Concept 200 euro a Louisban, most.
Lehet, hogy a Kawa a 4.-ik legjobb japan marka, de az egyetlen, amelyik nem gyart robogot...
Hali fiuk!
Ha lehet beszálnik a BOX mecsbe.
Nehéz minden részletet követni, tehát bocs ha pontatlan leszek .
Az elején leszögezem nem diszkriminálok senkit a motorja, és más miatt sem .
Elösször is volt alkalmam motorozni Harley-D-nal ami a chopperek istene , hát ha valaki aszondja kényelmes akkor az sose üljön jobb motoron , és szar is kicsit megzavartam /150km/ és majd széthullott, ja és méregdrága hozzá minden pl: a bordás szíj árából, 3 fogaskerék lánc szettet veszek,
és nem tart tovább a szíj elég ha valami megsérti és kuka.
De choppert nem veszek sosem, ez az igazság, számomra használhatatlan .
A motor sorrend ügyében:
Bárki bármit mond minden gyártónak voltak igen igen KÖZISMERTEN szarul sikerült modeljei, és fordítva.
Akit érdekel annak szívesen írok párat, még is szerintem kár a sorrenden vitázni .
Másik én imádom a power c.-ket, egyszerűen csak /például/ az MT-01-et jobban használhatónak tartom,
nem azért mert gyenge vagyok .
FIGU
60.000-ret? És utánna mi van?
Az én 94-es kis 400-as volt banditomba volt 52.000km és mikor eladtam 65.000nél kapirgált és a szerelő akihez vittem, az azt mondta el ne higyjem már, hogy ennyi van benne... Ez a számláló 1x már biztos átfordult... És motorgenerálnak még távolról sem kellett volna alávetni. Nagyon szépen húzott még 8000-től is!
Én mondjuk egész nemnormális vagyok ezen a téren, ugyanis tökre tisztában vagyok azzal, hogy a Kawasaki nem éppen a tartós tesztek töretlen első helyezettje, de azért szebb mint bármelyik más japcsi, hangosabb is és nem is olasz gép (a designt illetően) szerencsére.

Egyébként meggyőződésem, hogy minden géppel csak törődni kell és rendeltetés szerűen használni (ekkor van az, hogy tudod milyen gép felel meg az igényidnek és úgy vállasztasz) és akkor darabokrahullás nemhiszem hogy bekövetkezik.

De az biztos, ha egyszer mocit fogok venni és másmilyet, akkor minimum ezen mocim paraméterinek kell megfelelnie.

Ui: egyébként a Suzukiról hallottam ugyanezt, hogy a 4 nagy japcsi márkából, ők a leg"izébbek".
Szia Andrew!

Tényleg nem sértegetni akartalak sem a gépet, csak ahogy írtuk is, kinek mi tetszik. Az motoromra is már mondták, hogy olyan randa mint a állat, meg hogy hülye pókarcú , de iagzából ez csak egy vélemény amit egy másik ember mond. Amit nem kell elfogadi, csak röhögni egyet, hogy milyen fura, hogy neked a Te mocid a legszebb, legjobb más meg rá se tud nézni!

Na, mindegy. Azért gratulálok hozzá bármennyire is nem az "esetem" az efféle két kerekű .

Csak óvatosan vele, ha az alant írtak iagzak rá .
uhh Mr Andrew nagyon komoly a gép igazi ritkaság

grat hozzá

sajnos nem is láttam még élőben ilyet durva nagyon

üdv
Hogy áll a ninjád Cápa? (ergo mikorra dobjam fel a következő ering talit.... amikor persze az időjárás is kegyes lesz hozzánk..) már bizsereg a pályázhatnék bennem...

mellesleg remekbeszabott lett az amerikai "kényszer-kultusz motorépítéses" eszmefuttatásod, ha a vidik között lenne 5-öst adnék rá annyit hozzá, hogy szvsz az a motoros aki ápolja rendszeresen a gépét, minden út után haza is ér vele, ésszerűen közlekedik (gyalogost átengedi, babakocsit járdán tologató szülő mellett nem ad nagy gázfröccsöt a buszmegállóban állók elkápráztatására - amit egyébként megtenne stb., stb....) mindemellett amiben örömét leli motorozás címszó alatt, azt megteszi, hisz valaki egy fél életet spórol rá, hogy megtehesse, igenis élvezze minden pillanatát, de a racionalitás határán. Halkan jegyzem meg, a fenti motorozási teóriák elvileg egy intelligens embernél különösebb gondolkodás nélkül így működnek, így nem biztos, hogy a "MOTOROS" fogalmat el lehet választani az intelligenciától, főleg ha nézzük az akárcsak 80 lóerő fölötti gépek birtoklóinak életkorát. Nem biztos, hogy egy alsóhangon 20 éves ember rendelkezik már (egyáltalán elvárható tőle már?) a motoros intelligenciával.
De ez a topik a Z-k topikja, sztem maradjunk imádott típusunknál. Az enyém már elkelt, de a szívemben mindig lesz neki bérelt helye
Hát nem semmi egy gép. Szép nagyon, de ezzel úgy vagyok mint a zsiráffal.
Szép is jó is, de otthonra nem kéne.
Nem esett le, nem szoktal Te viccelni velem.
Igazabol csak most vettem eszre, hogy a Tied is Honda! A legelso beszolas nem is volt direkt... Elneztem...
Örülök, hogy leesett, hogy csak a poén kedvéért írtam...
Me' nincs rajta rukverc? Gagyi. Tisztesseges Gold Wingen is van. (Na persz az HONDA! ). Eddig mert nem mondtad egyebkent, hogy Te dijbirkozo vagy? Igy mar mas a helyzet! Jo a mocid. Tetszik!
Nem arrol volt szo, hogy ki az igazi motoros.

Egyebkent, amit irsz csak reszigazsag. A chopperek a gazdasagi valsag illetve a vilaghaboru utan amerikaban kenyszerbol osszetakolt szartalicskakbol nottek ki kultuszmotorra. A motorok eredetehez csak kenyszer miatt hasonlitanak. Kenytelenek voltak egy 1912-es cseptankot felrakni az 52-ben osszebuheralt motorra, mert nem volt mas. Futomuvet mar nem talaltak, nem lehetett eszkabalni pajta modszerekkel, igy a hatso rugozas kimaradt, az elsot pedig egy tok merev hosszu vasruddal oldottak meg, ami a lapos szog miatt hajlott valamennyit, igy rugozott. A kulon szijjal hajtott valto is ugy lett, hogy rendszerint az eszkabalt vazakba kulon tettek valamilyen motort es valamilyen osztomuvet. Aztan egyre tobb ilyen buheracio lett es mar egymas kozott versengtek, kinek van szebb tuzmintaja a tankon. Futomuvet csinalni - gepmunka hianyaban - tovabbra sem tudtak a hippik. Igy kialakultak a chopperek, melyeket mindenfele lazado filozofiaval kultussza erleltek. Mindennek a motorkerepar fejleszteshez, gyartashoz es mernoki munkahoz nem sok koze van. Csak annyi, hogy ma mar - mivel van kereslet a gerjesztett divat miatt - sok gyar tudatosan tervez ilyen (motort). Ma mar uzlet, valaha kenyszer volt. A motorozas gyokereihez csak kenyszeru koze van es csak amerikaban volt igy. Olyan orszagokban, ahol a motorgyartast nem a hippimozgalom, hanem a mernokok iranyitottak, ott 100 evig folyamatos volt a fejlodes. Pl. Olaszorszag, aminek van kb. 20 motorgyara es ezek kozul nagyon sok valamilyen muszaki kuriozum. Choppert gyakorlatilag nem gyartanak a talljanok. Moto Guzzibol vannak klasszik-kinezetu modellek.

Szerintem ez a sztori...