Egy ismerősöm el akarja adni a mociját.
Ha esetleg valakit érdekelne egy túrázásra használt, megkímélt példány, itt vannak a paraméterek:
Z1000, fekete, 2005/10, sérülésmentes,
26.000 km, friss nagyszervíz után
új gumik, vezetett szervízkönyv.
Egy csomó extra: karbon dobok, Bagster tankbőr a hozzá passzoló táskával, gyári bukógomba, túraplexi, sport tükrök, plusz gyári alkatrészek.
I.ár: 1.900.000
Engem is lehet keresni, de legjobb a srácnál érdeklődni: 06-harminc-944-huszonhéthuszonhat
Hát ez marha jó, egy német furgonos lecseszett, hogy miért nem adtam neki elsőbbséget itt-meg-itt. Majd biztos arra várok, amíg kegyeskedik elindulni. Kíváncsi lennék, hogy pl egy Bivaly alkatú motorosnak szoktak-e kresz-különórát tartani a furgonosok...
az biztos h manapság már egyre több idióta van, de ha meggondolod magad a fórumról ott leszünk egy páran Jürgen sztem hamarosan fel kellene dobni egy időpontot a közs pályázáshoz, h mindenki tudjon az időponthoz igazodni (minnyá itt a vizsgaidőszakom, és jó lenne tudni mi fán terem a z találkozó )
Szasz!
Áááá... Bitos nem, de leírom megint, mert visszaolvasva amit írtam, nem volt pontos.
Tehát, önindító----beindulás pöccre----erőtlen harlis alapjáratú harákolás full szivatónál 15-20 másodpercig, majd egyszercsak mintha kapna benzint szépen felpörög mint anno egyből arra a fordulatra mint ahogy azt full szivattyúval kell.
Egyébként, azóta újabb történés van. Szombaton reggel mikor bepöccintettem már ez a Harlie-s alapjárat közben le is állt... Kétszeris... Haramadik indításnál eg ykis gáz rásegítésével simán kiküszöbölhető a jelenség.
Nemlehet, hogy a szívatóva van valami? Esetleg szorul valami...?
De mindenesetre Hétfőn felhívom a Big-Banges srácokat, hogy tudnak e ilyenről, ha nem, akkor lehet hogy a 24000-res szervizet előrehozom és akkor már mindent átnézetek rajta.
Hali Robis!
Ne baszélj butaságokat
A kis FASZOMAT vegyél új aksit irány vissza a szalonba és reklamálj először emberi nyelven,
ezt értik kevesen, utána drasztikusan, na ezt szokta mindenki érteni .
Vadi új mociba nehogymá kifeküdjön az aksi
én TÉLEN 3hetente beindítom, gond nélkül pöc-röf, ja és nem veszem ki az aksit.
Az előző yamahámba gyári aksi volt 6 évesen adtam el de soha nem volt kiszedve, se töltve
/az előző tulajtól direkt kérdeztem/
FIGU
Talán annyit, hogy az F-1-nek dupla méretű köcsögjei vannak, talán számít ez is valamit Az R6 kb 220 Le/l az F-1 meg 320Le/l teljesítményű. Valamint a 2006-os R6 volt az érintett modell Meglepően sokat kibírnak a kihegyezett 6k-sok is. És ha azok bírják akkor a nagyobb köbös, nyugisabb gépek "örökélet + 1 nap" Aki meg ilyen gépet vesz az tisztában van, hogy a teljesítményleadás igencsak 2T lesz.
Ideje lesz felébreszteni a gépet, mert dög meleg van. Lehet tolni neki. Május 1. Kunmadár. Ráadásul tervezünk egy Z találkozót is valamikor mostanában. Jürgen mesterrel és a többiekkel. Nekem is megvolt az 1000-es szervíz. Mindjárt vége a bejáratásnak. És lehet neki húzni.
en a helyedben inkabb kicsereltetnem, meg akkor is, ha most elindul.
ha felajanlottak, akkor elni kell ezzel a lehetoseggel, mert ha egyszer cserben hagy valahol feluton, akkor az nagy szivas
Tomiz, annyi a gond, hogy egy lepusztult aksit tettek neked is bele, mint nekem. Ugyan ez a gondom van. Bár az én gépem tényleg nullás volt. De nekem is ugyan ezek a problémák. Két nap állsá után meg sem mozdul. Vegyél egy újat.
Ismát üdv!
Elfelejtettem az előbb, én a Z-n sose használtam még a szivatót,
ami egyépként nem is az csak hasonlít hozzá .
Egyszerűen nem volt rá szükség télen sem, -10be indítok, alapjáraton dohog, 50fokos víznél indulok,
sose volt gond.
FIGU
Hali mindenki!
Szeva Király, nem tüntem el , csak egy kicsit összecsaptak a hullámok ,
suliból az utolsó hónap , sajna a /majd 20 éve/ munkahelyemet is elérte a nagy LOPÓS privatizáció ezért írtam 1 önéletrajzot és nézelődök, plusz az egyik haverom belevitt 1 frankó másodállásba amit szívvel tudok csinálni mert motorokkal foglalkozhatom, ja és a gyerekek
beszerveztek a városi pedagógus sport csapatba erősítésnek, és még minden héten /20éve/ foci a cimbikkel .
Nahát röviden ennyi, azért ovasgatni szoktam ha nem is írok .
Sajna a tesztnapra nem biztos h tudok menni, még kiderül.
FIGU
Aztmondták 90-100-nál többet nem mentek vele.... dehát mondani ugye lehet!
A gumi kopása alapján csak amatőrök mehettek vele....nagyon döntögetve nem volt
Viszont ma akartam indítani és nem indult! Srác tegnap mondta hogy az akksit töltötték mert a motor egész télen a szalonban állt és le volt merülve az akksi. Tegnap jó is volt ma viszont nem indult...
Felhívtam őket és mondták hogy töltsem fel megint és ha újból leszopja akkor garanciálisan cserélik+ elnézést kértek!
Ezután álltam neki leszedni az üléseket. Kb 10 perc volt mire megtaláltam az ülés alatti kis kulcslukat
Aztán inbuszkulcs, lecsavarozni azt a lemezt meg a müanyagot. Mit ne mondjak jól eldugták ezt az aksit. 1 óra töltés aztán pöc-röf. Délután motoroztam 150 km-ert ( hadd töltse a motor) holnap meg majd meglátjuk megint mi lesz reggel...
Tegnap meghoztam a Z-met! ÁÁÁÁÁ Kurva jó! Első saját igazi nagy motorom! hazafelé végig vigyorogtam..
Kurva kezes! Sokkal könnyebb vele menni mint egy 600-as Bandittal vagy GS-el szerintem. Tetszik hogy nem kell kapcsolgatni össze vissza, 6. ban bírja akár az 50-et is rángatás nélkül.
Erről a bejáratásról mi a véleményetek? Eddig nem nagyon húztam neki általában 4000-ig pörgetem
Most van benne 900 km-er! Egyszer téptem neki jobban hazafelé 145-tel mert nembírtamki
(Ez egy tesztmotor volt 680 km-rel, az 1000-res szervíz megvolt már ennél a km állásnál)
szal ennyi az első tapasztalatok....
Ha esetleg valakit érdekelne egy túrázásra használt, megkímélt példány, itt vannak a paraméterek:
Z1000, fekete, 2005/10, sérülésmentes,
26.000 km, friss nagyszervíz után
új gumik, vezetett szervízkönyv.
Egy csomó extra: karbon dobok, Bagster tankbőr a hozzá passzoló táskával, gyári bukógomba, túraplexi, sport tükrök, plusz gyári alkatrészek.
I.ár: 1.900.000
Engem is lehet keresni, de legjobb a srácnál érdeklődni: 06-harminc-944-huszonhéthuszonhat