Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na nagy lof...t 300 Capa, ez nem 2T motor! Van az 650 fok is! Csak nem mertem tul okos lenni.
Cserebe van tobb mint 300 fok zarasszoge a trafonak, netan direkt CDI, amitol olyat durrant a gyertya, hogy a dugattyu osszeszarja magat ilyedteben! Es meg a gyertyapipa sem slusszol le!
Jurgen! Koszonom a figyelmesseget! Nem kivanok visszaelni vele, senkinek a palyanapjat nem akarom elvenni. Inkabb azt mondom legyen tobb talalkozo es ha egyrol lemaradok, hat bumm. Egyebkent is jobb, ha szepen kimentek es gyakoroltok, mert aztan jovok!

Mondom ezt azert, mert most jovok a fenyezotol, aki baratilag megnyugtatott, hogy a 3 oras munka, amit csinalni kell a bal idommal, az hetfore vagy keddre kesz is lesz. Mindezt azutan, hogy a matricas csavo is elcsuszott par napot. Nagyon remelem, hogy majus kozepetol mar akciokepes leszek.

Es itt teszem hozza, hogy a szivelyes fogadtatas miatt megyek palyazni Veletek, mert egyebkent nem biztos, hogy mennek. A Z-vel is csak 1 teljes szezon utan mentem ki, mert elotte nem ereztem magam eleg ratermettnek. Az uj motorral meg olyan bena vagyok, mint Christpher Lambert a Hegylakoban. (Csak nem vagyok olyan bandzsa, mint O.)

Ninja mindent visz.
Üdvözlet!

Igen,ez a gyertyakábel nagyon jó, ismerem,tényleg sokkal nagyobb szikrát ad!

De van egy szépséghiba a dologban !

A Z-nek ,mint szinte minden mai motornak már nincs ilyen hagyományos gyertyakábele,mert a hagyományos elrendezés szerint a gyújtó trafókról ilyen kábelnek kéne menni a pipákig!
Igenám, de japó tezsvéreink haladnak a korral és csináltak nekünk földi halandóknak gyertyapipába integrált trafókat ! így minden pipa egy kicsit vaskosabb,nehezebb ,ő maga a trafó és a pipa egyben!
Szal ha beszarik, nem kapsz hozzá 1050 Ft/db -ért,hanem van vagy 20-25
Politika ez,nem más ! Bár sztem még senkinek nem ment tönkre, no de mörfi tesó sem szunnyad ám !
Hát ennyit a szikráról !
Kérdezz rá, hogy motorhoz lehet e ilyen gyertyakábel szettet beszerezni.
http://www.frigate.hu/index.ph...

Ezzel nagyon minimális lesz az energiaveszteség.
A pályanap szervezéssel sztem várjuk meg Cápa ex-Z-s társunk is, hogy akkor már tényleg össze tudjon jönni a csapat. Ahogy szól, hogy zörög gép szervezzük (mielőtt nagy lelkesedésében generálra kell szétszednie a széthajtástól... )
Nem az önindító vacakol?
Hát látod ez fogós kérdés !
Nem hallottam,találkoztam még ilyen jelenséggel!

Kérdezz rá a kawásoknál,hátha találkoztak ilyennel!


De Merre van FIGU ? Dottore FIGU !

Jóccakát
Rendben, köszönöm!

Szerintem majd ez az iridumos lesz a nyerő. A gyujtó szikra erősségét mivellehet intenzívebbé tenni?

Többiekhez is: Nekem mostanába csinál olyat reggelente hideg indításnál, hogy hiába van rajta full a szivattyú és kuplung behúzva, kb 15-20 másodpercig csak erőtlenül (harlisan) szenved, majd elkapja a dolgot és szépen felpörög 4000-ig kb de ilyenkor szépen visszaállítom 2000-2500-ra.
Mi lehet a háttérben?
Gyertya!

A gyári standard : NGK CR9EK (ez normál,kétpólusú gyertyát jelent) 2900Ft /db

de van ennél jobb is: iridium elektródás: CR9EIX (ez ugyan 1 pólusú,viszont iridiumból van az elektróda és dupla az élettartama) 4900Ft /db

Ha kell vmelyik is,szólj,mert rendelnem kell,megvan 2-3 nap alatt.

Cső
Hát köszönöm ezen szavakat, valóban igyekszem nem sértegetni Z-ét, de hát miért is tenném, ha nincs rá ingerenciám?
Nem arról van szó, hogy soha nem kormolom ki, mert ez nemigaz, megesik olykor-olykor hogy megsarkantyúzom, de ahhoz számomra mindennek úgy kell állnia a csillagokat is beleértve .
Érdekes ez amúgy... Ahányszor kicsit vigécebb voltam, másnap sokkal lágyabban járt a gép, símábban ment és jobban harapott.
Lehet ebbe a kikormolásba valami...

Most voltam 18.000-res szervizen és már nagyon ideje lenne a gyári gyrtyákat lecserélni. Esetleg tudnál ajánlani valami fasza gyertyát? Mondjuk 3 árkategóriából (olcsó, közepes és drága) és az én használatomat "ismerve" (lent említve)?
Szerintem sokkal formásabb mint az én Zém... Azon agyalok, hogy becseréltetem egy 2007-esre vagy idén, vagy jövőre.
Hátöööö, Cápa bátyónak igaza van, ha küldjük a gépet,pályázás gyorsulási verseny egyebek,szal nem kíméljük,hanem állandó nyél,akkor valóban 2-3 szezon és jöhet a generálozás ( jobb esetben )

De ahogy Coro ( Miki ) használja a gépet,gyártó sem kívánhatna jobbat felhasználás szintjén ! Rá gondoltam ,ahogy ő hajtja az életbe nem fog tönkre menni ! Szal nyugi Mikikém ! No problémó !

Én is abszolút kímélő vagyok,megvárom míg bemelegszik rendesen, s az,hogy elmegyek vele évente 2-szer 3szor pályára,ami alkalmanként kb 2-2 óra, vagy gyorsulok vele alkalomadtán, sztem nem teszek benne nagy kárt! Mindig a legjobb olajat teszem bele és 4-5000 km-enként cserélem!
Meg volt is már leszedve a hengerfeje a motornak,belekukkantottunk a hengerekbe,de teljesen hibátlanok voltak,szelepek is,szal normál felhasználás mellett (amibe sztem belefér néha nagyobb fordulat is) tuti elmegy komolyabb javítás nélkül 60-70 000km-t.
En ki sem merem probalni. Felek, hogy osszedol bennem a Z1000 mitosz. Csunyabb is, gyengebb is, nehezebb is... basszus a mernokok meghallottak, amit az elobb irtunk. Az uj Z1000-ek anyagbokezuseg aldozatai lettek.
én javaslok május 1.ére egy Kunmadarasi talit, akinek kedve van az csatlakozzon hozzánk, mi ott leszünk

meg lassan keresni kellene egy pályanapi időpontot is
Én megyek szerintem ha jó idő van, az új 1000-res Zét ki akarom PRÓBÁLNI!
Áááááhááháháhááááá... Esély nincs arra, hogy én valah is Szupersport/gyorsasági motort vegyek!
Már az elején elszúrtam mikor nem 400-as ZXR-t vettem meg, hanem a 400-as Banditot. Aztán még a Z1000-előtt agyaltam egy 650-es Tryumph Daytonán, de méregdrága alkatrészei miatt és hiány miatt ill, hogy azé mégsem naked, a Z mellett döntöttem (NEM BÁNOM!).
Emiatt azóta is ez a favorite style és ami még megerősített benne, hogy tavaj kipróbáltam a munkatársam CBR 600RR-jét és mikor megálltam, alig bírtam kiváni, hogy leszálljak róla, mjad egy lépést hátra léppve közöltem, hogy soha többé nem akarok ráülni! Résemről sajnos nem volt jó élmény. Egyrészt a Naked stílushoz már nagyon hozzászoktam (kényelmesebb tartás, jobb forgalom átláthatóság, súlypont máshol, más vezetési stílus, stb...), másrészt meg nemis tetszenek! Ez viszont subjektív, kinek mi szép
Május 1-én ismét Kawasaki tesztnap, Kunmadarason.
...aranyos...
Valoban jartam vele munkaba (es nem ugy, ahogy irtam, hanem teljesen normalisan). Szerintem en a leirtak ellenere is kimeltem, mert ismerek nem egy emberket, aki akkor is ugy motorozot, ahogy irtam, mikor motorostalalkozora, turara, vagy eppen munkaba ment, egyszoval mindig. Es alattuk sem szart be eppen a motor, hogy mennyit amortizalodott, a fene tudja. En csak erzekelteteskeppen irtam, hogy volt ra pelda nem 2-szer, hogy adtam neki. De nem allando jelleggel ENNEK ELLENERE mar erezheto volt bizonyos foku romlas. De pl. kingmidas velemenye, hogy ha az ember akarja sem tudja hazavagni. Elter a velemenyunk, szerintem ha mar nem teljes ideju kemeny hasznalat is megerzodik, akkor folyamatosan versenyszimulacios modszerrel vezetve egy Z-t vagy egy sportgepet, szerintem kifekszik 2-3 szezon alatt.

szal, ha kingmidasnak van igaza - es mert ne lehetne - akkor en total korrekt hirdetesi szoveget irtam.
3 év múlva eladó az R1!
Ahhoz képest elég jó volt a hirdetésed szövege.... "Munkába járásra használt"
Nekem van egy Jawa 360-asom. Ugy vettem at egy oregtol, hogy gyertyak nelkul taroltak, beleesett az eso. Apammal levttuk a hengerfejet es parkettaval es kalapaccsal utve vertuk ki a begyogyult dugattyut a hengerbol, miutan hetekig petroleumban azott. Kiszabaditottuk a gyuruket, kicsereltuk a fotengelycsapagyat (ami gyari volt), polirpapirral kezzel kicsiszoltuk a rozsdat a hengerfalbol es szepen visszatettunk mindent (nem volt penz tobbre akkoriban). Ekkor voltam 13 eves es amig a Z-t megvettem nem volt mas utcan hasznalhato motorom. Mas nem leven erdon mezon ezzel mentem, a piliscsevi motocrosspalyan is (igen fel lehet menni Jawaval is a siratofalon). Egyszoval gyerek voltam, elveztem es gyilkoltam azok utan, hogy berohadva allt evekig. Soha nem volt felujitva, ha szet is szedtem - szimmeringek es egyebek miatt - ugyanugy visszapakoltam mindent (nem volt penzem tobbre). Lattam, hogy az elozo tulajok sem csereltek semmit. Jovore lesz 40 eves, szulinapja alkalmabol szeretnem szaz szazalekig restauralni es muszakilag kifogastalan allapotban hozni, penzt en munkat sem kimelve. Erre szukseg is van, mert ki tudja hany km alatt mar annyira szetkopott, hogy alig sziv be a motor benzint, nehezen indul es persze gyenge. A leirt hasznalat mellett is 40 ev kellett, hogy tonkremenjen. Soha nem kellett hazatolni. Nagyon buszke vagyok ra, eladni sohasem fogom.
Hali!

Ma voltam intézni hitelt megy adtam foglalót. Már nem sok híja és enyim lesz.
Valóban rátapintottál a lényegre a baj az, hogy kis hazánk nem igazán tartja a lépést.
Függetlenül a tényektól ezzel a gyorsított tömegtermeléssel nem igazán tudok én sem azonosulni csak valahogy tudomásul venni...
Minden esetre én csak az mondom: "..always look on the bright side of life!", ahogy Brian megénekelte és élvezzük, amit még a benzinből ki lehet préselni.