Mielőtt a Z-t megvettem, én is az MT-1-el szemeztem, de a Z-re olyan árat mondtak, amit nem tudtam elutasítani. Ráadásul 1985-óta a Kawa Z sorozata a szívem csücske. Így egy percig sem gondolkodtam. Jó bevallom a Versys is gondolkodóba ejtett, de a Z ára mindentvivő volt. De ha egyszer tele leszek lével, akkor veszek egy MT-1-et is.
Hali Robis!
Biztos igazad van, sőt szivesen ki is próbálnék 1 ilyen gépet vagy hasonlót .
Nekem még is túl drágának és minimálisan használhatónak tűnik .
A vicc az, h ha most választhatnék kedvemre, egy MT-01-est szívesen átalakítanék a saját izlésem szerint . Kipróbáltam, és valami hasonló érzés mint amit irtál , szuper.
FIGU
Igen sajna motorral sikerült. Annyira genyó helyen álltak, hogy esély nem lett volna elmenni. Ráadásul 4 autóval és két motorral összesen 12 rendőr állt az úton. Nekem első körben a B a lényeg mert ez nekem munkaeszköz. A motorozástól eddig sem tartott vissza a jogsi hiánya, most kezdtem mozgolódni, hogy a hírek szerint nagyon rá akarnak szállni a motorosokra...
Na ma kinéztem magamnak egy gépet. Egy Z750-es formájában. Haszált, de megtetszett. Az ár szimpi.
Kell rá új gumi, mivel a hátsó az kukás. Max akkor lenne jó ha az oldalán nézem a mélységet. Jövő héten viszem a zsét és utána fogok mosolyogni mint a vadalma.
Max még át kellene nézetni mindent biztos ami biztos alapon.
Motorral sikerült összehoznod? Ha igen, akkor a B-s jogsit nem fogják elvenni, mert az "fölötte van" az A-nak. Más a szitu, ha személyautóval szabálytalankodsz, akkor lefelé elveszik mindegyik jogsidat. Vagy ha C-s jogsival, akkor ugrik az A és a B is.
Viszont ha nincsen vezetői engedélyed A-ra, akkor a pénzbüntetés mellett eltiltanak a motoros jogsi megszerzésétől valamennyi ideig.
Hali FIGU,
bizonyos mértékig tévedsz. Ebből a motorból csak 1400 darab készült. Itthon talán 6-8 darab van. Ez a gép ráadásul jónéhány egyedi átalakításon esett át. Kiegészítők, festés, stb. A Saca nem akar a városban kínlódni vele. Ő cruisolni akar. És olyat akar, amilyen nincs másnak. Ez a motor nem olyan, amit 3-4 után elad az ember. Ez már gyűjtői darab. Amit Te írsz, arra való a Z. Fürge kezes motor, de nem száguldozásra termett (no szélvédelem), ezért vettem én is ezt. A Rune-t vezetni más élmény. Olyan a nyomatéka, hogy a beleid a gerincedek nyomódnak gyorsításkor, és utána olyan a pupillád, mintha betéptél volna. Minden motornak megvan a fílingje. Egyébként egy mai komolyabb sportmotor árába kerül. Egy Ducati S4rs Monster sem olcsóbb.
Hahó skacok!
Sose értettem , h képes valaki ennyi lóvét kidobni az ablakon ,
és nem szeretném bántani a tulajt,
de nagyon sok pézé még is csak egy sorozat gyártott mocija van .
Ráadásul pont a motorozás egyik lényegét /szerintem/ veszíti el,
evvel a géppel áll az autok között és csoki , plusz küzdesz vele az életedért.
Viszont tuti jól gyorsul, és azért gyönyörű
FIGU
hát igen, nagy, nem kicsit. Nehéz is. A hangja, mint egy helikopter. A nyomatéka mint egy kamion. Gyönyörű látvány. Csodás 6 hengeres hang. Járása olyan sima, mint egy fekete párducnak. Imádnivaló. Csak én is könnyű vagyok hozzá. Ez a motor elragad és azért küzdessz, hogy meg tudj kapaszkodni. De ahogy gyorsul, csúszik le a kezed a gázkarról ezáltal még jobban húzod, még jobban gyorsul és így tovább. Félelmetes gép. Majd rakok fel videót is. Most csak telefonos videó van
Nagyon kihalt ez a fórum. Egy kicsit pezsdüljetek. Megjött Saca motorja. Most csak telefon volt nálam. Íme egy-két fotó.
Aki rajta ül, az Tamás, (Z motoros), csak hogy lássatok egy rossz példát. Ehhez a géphez testalkat is kell. És nem ilyen sovány emberke.
Egyrészt a B nekem fontos mert sofőrszolgálatom van, elég ciki lenne ha nekem mint cégtulajnak nem lenne jogsim, másrészt egy ilyen szitu után ugyanúgy eltiltanak, csak az lesz benne, hogy nem is vizsgázhatok...
Egyelőre nem találtam kapcsolatot, szóval hamarosan kiderül, hogy mi lesz...
Na gyerkőcök, én feldobok egy "klubtalálkozóra" időpontot & helyet: április 26. Kőröstetétlen! Ha minden igaz, Puli úr, Kácsorbácsi meg én ott leszünk. Ha jönne még vki, jelezze nyugodtan.... Adios'
Most olvasom a napi termelést.
Én mindig adok a dögnek 1-2 percet, hogy magához térjen. 50 fokos víz alatt nem indulok el vele.
A váltóval inkább alacsony fordulaton van gondom (3-4000) ilyenkor egy kicsit nagyobbat húzok a karon. De ez is 2-3 illetve 3-4 között van. Ha 6000 körül váltok el, akkor nincs semmi gondom.
Mielőtt a Z-t megvettem, én is az MT-1-el szemeztem, de a Z-re olyan árat mondtak, amit nem tudtam elutasítani. Ráadásul 1985-óta a Kawa Z sorozata a szívem csücske. Így egy percig sem gondolkodtam. Jó bevallom a Versys is gondolkodóba ejtett, de a Z ára mindentvivő volt. De ha egyszer tele leszek lével, akkor veszek egy MT-1-et is.