köszi a válaszokat, közben kiderült hogy a tipp jó, 2005ös titán szín valóban 725ös ( ...az a kék, a candy plasma blue 723as....ha valakit érdekel.... )
Coro!
körbekérdezek még, hátha kell még ismerősök ismerőseinek ilyen idom, úgy talán még barátibb lenne az ár...egyébként tetszik az ötlet...
Hűűű,rengeteg a meló,az idő meg kevés a FÓrumozáshoz
Jó volt a 7végi kis kocogás,bár már elég későn értem le,sokat nem tudtunk beszélgetni!
FIGU koma,oda se b@ssz,h lemaradtam a képekről,fogod még látni a pofám
Coro!
Ha a moci még garis,akkor feltétlen vidd szervízbe,mond azt,h kb most lenne a következő szervíz,de ha túllépted picivel,akkor sem hinném ,h ugrana a gari,ha mégis meg mernék tenni veled,akkor meg fog jelenni olyan fasza kis lejáratós kis cikkecske a főbb lapokban,h azt nem teszik zsebre!
És ez elég nagy művelet,rommá kell szedni a blokkot,új tömítések egyebek!
Ilyenkor se munkadíjat,se alkatrészt nem kell fizetni, ha szar vmi,akkor nekik állja a gyár a komplett váltót sőt még a munkadíjat is! Én is lettem majdnem kawa B-díler,és nekem 2500Ft-ot írtak volna jóvá óránként a garanciális szervíz problémáka!
Szal jelezd mihamarabb,szedjék szét csinálják meg,legyen jó! Bassz oda ha cigánykodnak! A gyár fizet mindent,nekik többet ér a nevük,no és persze 1 vevőjükről van szó!
Vagy írhatunk e-mailt Tomlamb-bal egyenesen a gyárnak ! Oszt majd jól meghúzkodják a szervíz tökét !
A munkalap nem mervado, mert nem az van benne, hogy emiatt szervizbe kell vinned a motort, hanem, hogy ezeket-meg-ezeket a dolgokat kell megcsinalni. Ezert is kerdeztem ra a DMC illetekesnel, mert nekem direkt mondta a kereskedo (itt), hogy ha akarom beviszem a 6000-es szervizre, ha nem akarom, akkor nem viszem be, mert az eloirt dolgokat otthon is meg lehet csinalni (lanc, fek ellenorzese), nem kell hozza szerviz! Persze ha olajcseret akarok, akkor vigyem be, de direkt mondta, hogy ez nem befolyasolja a garit. Sot ezt a szervizfuzetembe is beleirta (t.i. hogy a kovetkezo aktualis szerviz 12e-nel)! Es kerdeztem a nemeteket, ok sem viszik szervizbe csak 12e-kent. Hiszen ugy van nekik eloirva! Itthon ezek szerint viszont az az eloiras, hogy kotelezo 6000-kent bevinni. Ami igy eleg fura... Na mindegy, szoval ez van, kis hazankban minden ugye kicsit maskepp mukodik... Most legalabb tudjuk, mi a helyzet.
Nah, konzultaltam egy illetekessel, es az a konkluzio, hogy MO-n bizony be kell vinni a mocit 6000-kent szakszervizbe, kulonben ugrik a gari!
Nem ide tartozik, de azert kivancsi lennek, hogy miert "pont" MO-n ternek el a szokasos EU gyakorlattol, es veletlenul miert "pont" a vevo zsebere meno modon... De azert lehet, hogy meg fogom kerdezni az illetekestol, hogy nalunk miert mas a rendszer mint kulfoldon... Ilyesmivel tok jol az idegeire lehet menni egyeseknek...
Igen, jólenne beszélni vele ezügyben hisz máris 3an vagyunk! :)
Srácok, mit szólnátok hozzá, ha megrendelnék egyet és arról a csaba mintát venne és valahogy úgy osztanánk szoroznánk, hogy én aki amegrendeli és kifizeti a full árat az is járjon valahogy?
Persze hogy penzbe kerul, a rendorok se dolgoznak ingyen a szabadidejukben... De meg mindig ez a legolcsobb trening, es szerintem ez eri a legtobbet...
Végre eljutottam oda, hogy írjak is, ne csak olvassak ..
Lassacskán az első fékbetéteim kukásak lesznek . Ha már úgyis cserés, az amúgy is soványka féken csupán fékbetét cserével szerintetek elérhetek bármiféle javulást? Egy fém cső is elférne, de betét mindenképp kell rövidesen...Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata Lucas SV / EBC HH Sinter betétekkel (netán Lucas SRQ/CRQ).....? Esetleg ki milyet javasolna....?
Végül egy hülye kérdés: valaki tudja a 2005 ös titán szín kódját? ( Kawasaki Raw Titanium asszem )
Ja és Coro! Nekem is azóta tetszik ez a hasidom, mióta megláttam csak szerintem aránytalanul drága
Korábban TomLamb és Dragons jelezte, hogy érdekli őket a tréning. Másvalaki? Valami későbbi időpont is jó lenne? Lehet menni csak az I. szintű képzésre (szombat), vagy az I. és II. szintűre is (szombat-vasárnap). Sajna előre el kell dönteni, mert különben betöltik a helyeket másokkal.
Mindenki annyit vállal, amennyit tud. De nézni is rossz, amit a rendőrök művelnek... Hát van hová fejlődni, az biztos...
(Ilyen egyensúlyozó gyakorlat csak a bemelegítésnél van... A gyakorlatok alapvetően "életszerűek"!)
Jól felépített tréning, ahol tényleg lehet fejlődni. Mindenkinek csak ajánlani tudom, megéri az árát, az biztos!
Coro!
körbekérdezek még, hátha kell még ismerősök ismerőseinek ilyen idom, úgy talán még barátibb lenne az ár...egyébként tetszik az ötlet...
Hűűű,rengeteg a meló,az idő meg kevés a FÓrumozáshoz
Jó volt a 7végi kis kocogás,bár már elég későn értem le,sokat nem tudtunk beszélgetni!
FIGU koma,oda se b@ssz,h lemaradtam a képekről,fogod még látni a pofám
Coro!
Ha a moci még garis,akkor feltétlen vidd szervízbe,mond azt,h kb most lenne a következő szervíz,de ha túllépted picivel,akkor sem hinném ,h ugrana a gari,ha mégis meg mernék tenni veled,akkor meg fog jelenni olyan fasza kis lejáratós kis cikkecske a főbb lapokban,h azt nem teszik zsebre!
És ez elég nagy művelet,rommá kell szedni a blokkot,új tömítések egyebek!
Ilyenkor se munkadíjat,se alkatrészt nem kell fizetni, ha szar vmi,akkor nekik állja a gyár a komplett váltót sőt még a munkadíjat is! Én is lettem majdnem kawa B-díler,és nekem 2500Ft-ot írtak volna jóvá óránként a garanciális szervíz problémáka!
Szal jelezd mihamarabb,szedjék szét csinálják meg,legyen jó! Bassz oda ha cigánykodnak! A gyár fizet mindent,nekik többet ér a nevük,no és persze 1 vevőjükről van szó!
Vagy írhatunk e-mailt Tomlamb-bal egyenesen a gyárnak ! Oszt majd jól meghúzkodják a szervíz tökét !
Akkor itt van a tegnap említett munkalap.
Nem ide tartozik, de azert kivancsi lennek, hogy miert "pont" MO-n ternek el a szokasos EU gyakorlattol, es veletlenul miert "pont" a vevo zsebere meno modon... De azert lehet, hogy meg fogom kerdezni az illetekestol, hogy nalunk miert mas a rendszer mint kulfoldon... Ilyesmivel tok jol az idegeire lehet menni egyeseknek...
Srácok, mit szólnátok hozzá, ha megrendelnék egyet és arról a csaba mintát venne és valahogy úgy osztanánk szoroznánk, hogy én aki amegrendeli és kifizeti a full árat az is járjon valahogy?
.coRo
Igen, neki írtam először, de csak a 2007-2008-as Zékre csinál hasidomot :((
Lehet carbont rendelnék akkor, de még gondolkodom meg várok, háth atalálok jobbat!
.coRo
gris: metallic flat raw titanium : 725
noir: metallic spark black: 660
vert: lime green : 7f
z750 05:
gris: metallic phantom silver: gu
bleu: candy plasma blue: 725
noir: ebony black: h8
szóval én a 725re tippelek :) (csak nézd meg nehogy kék legyen mert annak is lehet ez a kódja :) )
én raktam fel fém fékcsövet és EBC HH szinter betéteket is. Valamivel jobb lett, de szerintem még így sem az igazi.
Végre eljutottam oda, hogy írjak is, ne csak olvassak ..
Lassacskán az első fékbetéteim kukásak lesznek . Ha már úgyis cserés, az amúgy is soványka féken csupán fékbetét cserével szerintetek elérhetek bármiféle javulást? Egy fém cső is elférne, de betét mindenképp kell rövidesen...Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van-e valamilyen tapasztalata Lucas SV / EBC HH Sinter betétekkel (netán Lucas SRQ/CRQ).....? Esetleg ki milyet javasolna....?
Végül egy hülye kérdés: valaki tudja a 2005 ös titán szín kódját? ( Kawasaki Raw Titanium asszem )
Ja és Coro! Nekem is azóta tetszik ez a hasidom, mióta megláttam csak szerintem aránytalanul drága
köszi
(Ilyen egyensúlyozó gyakorlat csak a bemelegítésnél van... A gyakorlatok alapvetően "életszerűek"!)
Jól felépített tréning, ahol tényleg lehet fejlődni. Mindenkinek csak ajánlani tudom, megéri az árát, az biztos!