Sziasztok! Szuksegem lenne z750 2009 hasidomra amennyiben lehetseges zold szinben. Ha valakinek van az jelezze, de ha segitetek abban hogy hol keressem azt is megkoszonom. Tovabba erdeklodnek h a huto elott gyarilag van e valami vedo halo, mivel ezek a bogarak rendesen bebujnak a hutobe..
Koszonom a segitseget.
szívesen, örülök hogy segítettem
ez nem szerencse kérdés volt, prózaibb a dolog szinte kezdetek óta tag vagyok és volt már ilyen probléma, egész hasonló tünettel
a másik hogy az első szériás Z-nek a hátsó ülés alatt van a tároló rekesze, az újaknak az első alatt na ha ott zacskó, rongy vagy ahogy a példa mutatja póló van az bekerülhet a légszűrőbe és szívás kárt nem tettél benne tuti!
Nekem M5 van hátul, de nagy tapasztalatom még nincs vele, 2 hónapja használom. Beleraktam közel 2000km-t, volt benne 7 fok, volt 22 is. sosem bizonytalanodtam el sem kanyarban, sem fékezéskor. A tesztek eléggé istenítik, de azért már csak egy 6 éves fejlesztés.
Sziasztok!
Van egy kis problémám a motorommal. Abban bízom valakinek van valami értelmes ötlete.
Kisebbik Z tegnap elő került. Mentem vele 2 nap alatt 5-600 km et gond nélkül. Aztan ma délután haza fele úton egyszer csak elfogyott az erő. Vagyis eleg nehezen akart elforogni tiltásig. Üresben minden gond nélkül forog, de terhelés alatt nagyon erőtlen lett. Valakinek valami ötlet? Mi lehet a gond? Szerelom jövő jegén er csak ra vele foglalkozni, de en addig tuti felgyujtom.
Előre is koszi mindenkinek az infokat...
Sziasztok, új vagyok errefele. Kb 2 hónapja elkelt a Banditám és régi álmom szeretném valóra váltani. Venni szeretnék egy Z-t. Mégpedig 1000-eset a 3, generációból. Sajnos kis hazánkban ritka az eladó darab, mint a fehér holló. Ha tudtok esetleg ilyen eladó sorban lévő gépről, kérlek jelezzétek... nagyon mennék már :)
Elérhetőségeim: info@j3system.eu vagy jtanaszi@gmail.com. Ha esetleg telefonszám lenne a jobb, privátban bármikor küldöm. Ezres köszönet!
Szimbatonr letekertem egy viszonylag nagy túrát, közel 400 km. Délután hazaértem, és (nem tudom milyen indíttatásból) kinyitottam a tankot. Illetve csak akartam, mert rohadtul nem akart felnyílni. Majd pici basztatás és feszegetés után szelelni kezdett, jutott be levegő. Akkor vákuum volt a tankban, hogy attól nyilt nehezen a tankajtó, ráadásul minden túlzás nélkül lehetett látni szabad szemmel, hogy "kitágult" a tank.
Ez nem hagyott ma nyugodni. Picit felemeltem a tankot. 2 cső jön au AC-ról, egy pedig a tank bal oldalán a szuszogó a tanknyílás pereméhez. Az AC csöveit nem húzzam le, de a kis túlfolyó cső szelelt.
A tanksapka alján van egy picike lyuk, megfujkáltam, megszívtam, ott sem nagyon éreztem rendellenességet.
Találkozott már valaki ilyennel? Van ötlet esetleg mitől lehet vagy mit nézzek át?
Tényleg nem egy nagy ügy a beszerelés és a beállítás. Nekem egy foggal kevesebb van elöl, úgyhogy nem az igazi a végsebességem... de őszintén szólva nem tudom mennyivel kevesebb, mert még soha nem mentem 210 fölött :(
Köszönöm a segítségedet, már felvettem a múltkor Agoval a kapcsolatot, bár ő nem dicsekedett azzal,hogy ő is be szoktam állítani. No alszom egyet rá. De egy kereszt kérdés. Mi volt így a vége hitelesítve a kicsi Zének!? Persze verseny pályán stb, jöhet privátban is.
Keress és kutass. :)
Az agomotors honlapja szerint a beszerelés és a beállítás egy meredek tovább 3962 forintos tételt jelent, de őszintén szólva még én is meg tudtam egyedül csinálni. Pedig az nagyon nagy szó ám, és kiválóan bizonyítja, mennyire átgondolt, és alaposan megtervezett kis kütyüről van szó.
Koszonom a segitseget.
ez nem szerencse kérdés volt, prózaibb a dolog szinte kezdetek óta tag vagyok és volt már ilyen probléma, egész hasonló tünettel
a másik hogy az első szériás Z-nek a hátsó ülés alatt van a tároló rekesze, az újaknak az első alatt na ha ott zacskó, rongy vagy ahogy a példa mutatja póló van az bekerülhet a légszűrőbe és szívás kárt nem tettél benne tuti!
Vadiúj 0kms, 2015ös friss gyártású Bridgestone Bt016 pro gumik párban eladók.Ár 45 ezer fix.
http://www.kepesmotor.hu/sport...
vagy azon a z-n másabb a levegőszűrőház mint az eggyel régebbin?
Lőttem is vele ma vagy 300 km et :)
Nagyon nagyon köszönöm az infót!!!!
Van egy kis problémám a motorommal. Abban bízom valakinek van valami értelmes ötlete.
Kisebbik Z tegnap elő került. Mentem vele 2 nap alatt 5-600 km et gond nélkül. Aztan ma délután haza fele úton egyszer csak elfogyott az erő. Vagyis eleg nehezen akart elforogni tiltásig. Üresben minden gond nélkül forog, de terhelés alatt nagyon erőtlen lett. Valakinek valami ötlet? Mi lehet a gond? Szerelom jövő jegén er csak ra vele foglalkozni, de en addig tuti felgyujtom.
Előre is koszi mindenkinek az infokat...
Elérhetőségeim: info@j3system.eu vagy jtanaszi@gmail.com. Ha esetleg telefonszám lenne a jobb, privátban bármikor küldöm. Ezres köszönet!
Az igért képek az eladó motoromról
Szimbatonr letekertem egy viszonylag nagy túrát, közel 400 km. Délután hazaértem, és (nem tudom milyen indíttatásból) kinyitottam a tankot. Illetve csak akartam, mert rohadtul nem akart felnyílni. Majd pici basztatás és feszegetés után szelelni kezdett, jutott be levegő. Akkor vákuum volt a tankban, hogy attól nyilt nehezen a tankajtó, ráadásul minden túlzás nélkül lehetett látni szabad szemmel, hogy "kitágult" a tank.
Ez nem hagyott ma nyugodni. Picit felemeltem a tankot. 2 cső jön au AC-ról, egy pedig a tank bal oldalán a szuszogó a tanknyílás pereméhez. Az AC csöveit nem húzzam le, de a kis túlfolyó cső szelelt.
A tanksapka alján van egy picike lyuk, megfujkáltam, megszívtam, ott sem nagyon éreztem rendellenességet.
Találkozott már valaki ilyennel? Van ötlet esetleg mitől lehet vagy mit nézzek át?
Valaki tudja véletlenül, hogy van-e különbség egy 2010-es z750 és egy 2012-es z750R kipufogója között?
A színt azt látom én is. :)
Hang vagy nyitottság? Ilyenekre gondolok.
Az agomotors honlapja szerint a beszerelés és a beállítás egy meredek tovább 3962 forintos tételt jelent, de őszintén szólva még én is meg tudtam egyedül csinálni. Pedig az nagyon nagy szó ám, és kiválóan bizonyítja, mennyire átgondolt, és alaposan megtervezett kis kütyüről van szó.
Agonál vettem ahogyan laca is írta.
Beszerelte és be is lőtte a padon.