megvolt akkor hát az olajcsere.
17-es kulcs, csavar ki, egész szép piros olaj volt benne!
szűrő le, új MANN MW64 szűrő vissza (persze töltve olajozva), olaj feltölt, kész.
és megkapta a kedvenc hátizsákom a másik motorról, amit a hátsó ülésre szoktam rögzíteni, alulról kapcsozva.
pont ezt mondta látatlanban a szerelőm is - milyen nagyképűen hangzik hogy "szerelőm". :)
szóval meséltem neki az üresbe rakásokat, és kérdezte hogy hogy áll a váltókar, lehet hogy ne tudom felhúzni rendesen, mondtam is neki hogy fent van sztem.
aztán tegnap voltam eredetvizsgálaton meg vizsgáztattam, és egész délután egyszer sem ment félre a váltás, de azért majd állítok rajta mert van hogy a rüsztömmel váltok. szóval alakul ez, kezdem megismerni, szokni, megszeretni igazán a motort.
meg kezdem forgatni, ezt szokni kell hogy pörgős. :)
rendeltem egy szett michelin pilot road 4et, arra nem sajnálom a pénzt, mégiscsak azon gurulok...
aztán kap egy idomot alulra, basi2 kolléga rendes volt, küldött is képet az ekeidomról, eldöntöm milyen néz ki rajta jól.
itt egy kép látszik hogy fenn van a váltókar, egy ricnit biztos kell leengedni.
A váltókart és a fékpedált nyilván állítsd úgy hogy kényelmes legyen. Ha a váltókar túl magasan van, az okozhatja azt, hogy sokat váltasz üreset, mert kényelmetlenül magasra kell emelned a lábfejed. Állítsd lejjebb.
Én a fékpedált is lejjebb állítottam, mert szeretem rajtatartani a lábam. Ez a gyári állapotában lehetetlen volt, mert nekem is a lábtartóval volt egyvonalban a pedál teteje. Próbáltam állítani rajta, de nem bírtam, mert a leglentebbi pozíció is magas volt. Aztán kiszedtem egy anyacsavart az állító részből és jó lett. Így már tökéletes. Mindig rajta van a lábam, kivéve persze, ha pályán lábujjon kell lenni :)
bizony ég a fejem, mert hangosan gondolkodtam és most látom:
[#3365618] 2011. 04. 23. 10:24 csuszka írta, hogy tank alatt van a termosztát ott a környéken van a sapka, és baloldalon ülés alatti idomnál a kiegyenlítő tartály. mindegy sztem hogy 750 vagy 1000, ugynaaz a gép.
sokszor előbb írok mint utánanéznék, szóval bocs ezért. kiengesztelésül keresek képet a motorról, úgyis van még olyan dolog amit nem tudok hogy gyári-e vagy nem :)
Össze kell szokni aztán utána lehet csapatni neki :D Amúgy a városban persze el lehet ténferegni 6-n csak azt nem szeretem ilyenkor, hogyha húzok neki egy gázt akkor azért nem ugrik ám úgy mintha 2-3-n lennél és mondjuk előzésnél vagy 1-2 szituban azért nem árt ha ugrik a motor és nem kell előtte gangolgatni vagy 4-t.
Megnéztem a motorod képeit, jól néz ki. Miért akarod eladni?
Én mondjak egy jó árat? Ezt nem az eladó szokta meghatározni?! Szerintem az árhoz még tudni kellene pár dolgot a motorról...
Elküldtem a telefon számomat privátban.
üdv.
Ezt így nehéz megmondani mivel azt nem írtad le, hogy melyik fokozatban vagy. Így csak a saját példámból tudom, hogy 3-ban 3000-nél olyan 55 körül megy.
17-es kulcs, csavar ki, egész szép piros olaj volt benne!
szűrő le, új MANN MW64 szűrő vissza (persze töltve olajozva), olaj feltölt, kész.
és megkapta a kedvenc hátizsákom a másik motorról, amit a hátsó ülésre szoktam rögzíteni, alulról kapcsozva.
Ha kitekerted a csavart, magad felé tudod lehúzni.
szóval meséltem neki az üresbe rakásokat, és kérdezte hogy hogy áll a váltókar, lehet hogy ne tudom felhúzni rendesen, mondtam is neki hogy fent van sztem.
aztán tegnap voltam eredetvizsgálaton meg vizsgáztattam, és egész délután egyszer sem ment félre a váltás, de azért majd állítok rajta mert van hogy a rüsztömmel váltok. szóval alakul ez, kezdem megismerni, szokni, megszeretni igazán a motort.
meg kezdem forgatni, ezt szokni kell hogy pörgős. :)
rendeltem egy szett michelin pilot road 4et, arra nem sajnálom a pénzt, mégiscsak azon gurulok...
aztán kap egy idomot alulra, basi2 kolléga rendes volt, küldött is képet az ekeidomról, eldöntöm milyen néz ki rajta jól.
itt egy kép látszik hogy fenn van a váltókar, egy ricnit biztos kell leengedni.
Én a fékpedált is lejjebb állítottam, mert szeretem rajtatartani a lábam. Ez a gyári állapotában lehetetlen volt, mert nekem is a lábtartóval volt egyvonalban a pedál teteje. Próbáltam állítani rajta, de nem bírtam, mert a leglentebbi pozíció is magas volt. Aztán kiszedtem egy anyacsavart az állító részből és jó lett. Így már tökéletes. Mindig rajta van a lábam, kivéve persze, ha pályán lábujjon kell lenni :)
köszönöm!!
Gyanítom ugyanott fogod találni. A kettőnek emlékeim szerint ugyanaz a hűtőrendszere.
[#3365618] 2011. 04. 23. 10:24 csuszka írta, hogy tank alatt van a termosztát ott a környéken van a sapka, és baloldalon ülés alatti idomnál a kiegyenlítő tartály. mindegy sztem hogy 750 vagy 1000, ugynaaz a gép.
sokszor előbb írok mint utánanéznék, szóval bocs ezért. kiengesztelésül keresek képet a motorról, úgyis van még olyan dolog amit nem tudok hogy gyári-e vagy nem :)
Megnéztem a motorod képeit, jól néz ki. Miért akarod eladni?
Én mondjak egy jó árat? Ezt nem az eladó szokta meghatározni?! Szerintem az árhoz még tudni kellene pár dolgot a motorról...
Elküldtem a telefon számomat privátban.
üdv.