1.) Léteznek tesztmotorok, köztudottan bárki kipróbálhatja.
2.) Ha nem tetszene a hangja, én is vennék másik kiput. De tetszik, úgyhogy nem veszek.
3.) Ha ezt a motort ajánlod tök kezdőnek, akkor baj van a fejedben. Fölöslegesnek tartom részletezni, miért.
4.) Ha olyan nehéz lenne, nyilván nem vettem volna meg.
Egyéb?
Különben osszad nyugodtad az észt, engem nem zavar, ahhoz korábban kell felkelni...
Szállj már le róla és add át vkinek egy körre.... Egyből rohansz az új kipufogóért..... Kezdőknek nem ajánlott? Érdekes meglátás. Iszonyat kezes motor egy speedhez képest.... Ha olyan nehéz, miért vettél ilyet?
HUH. KÖszönöm szépen a válaszokat, jó hogy ilyen aktívak a Z-sek . Én is felpattantam egyre igaz én is kereskedésben, de nekem nem volt nagyon széles a tank , előtte kipróbáltam egy 2007-es Hornetet , nos ott tényleg széles atank........ talán ezért sem erre fog esni a választás.........meg hát a Kawának valahogy csak szelleme van. Remélem minél előbb gyarapítom a társaságot, előre láthatólag 2-3 hónapon belül dől el .
Köszönök mindent CIAO !
Mondjuk kéne hogy legyen még ilyen festékük, mert a Versys és az ER-6n is ez a zöld lett idén. Meg egy csomó autó is... Tuti valami olcsó kínai festék-tömegtermék...
Én a zöld mellett maradtam, a narancs sem rossz, de annak mattfekete a blokkja, és nem adja ki annyira a csinos vonalait... Egykét helyen rá lehet még akadni zöldre, én pl. szegedig mentem érte (nekem 250km). De a Zöldért megérte...
Sziasztok!
Pont a zöldet szüntették meg idén, ami a legjobb volt a 750-esek színei közül...
Néha az az érzésem, hogy a színválasztékot a ki tudja honnan megmaradt festékekből állítják össze.
Sötétkék? Narancssárga? Egyébként menet közben tényleg nem érezni, hogy nehéz, de ez általános a motorokra... Mondjuk én csak az ER-6-hoz tudom viszonyítani, az meg egy elég könnyű motor, és ahhoz képest meglepő energiát igényel mondjuk kanyarban korrigálni. De ehhez az ember pár száz km alatt hozzászokik, meg hozzáedződik. Meg az ER-6 ehhez képest őszíntén szólva egy bicikli...
Én tegnap ültem a Z-n ( még csak a kereskedésben ) de abszolut nem érezni hogy 200 kg. Szerintem egy 600-as bandit nehezebb vagy csak szar annak a súlypontja. Ki is próbálhattam volna csak szar volt az idő . De majd hétvégén....
Még mindíg nem tudom hogy fekete vagy zöld. A feketén a mikrokarcok elég jól meglátszottak a tesztmotoron. Ez a fekete szín hátránya, ugyhogy ezért valszínű zőőőd lesz! Áhh pedig a fekete is tetszik!
Rejtett hiba sajna nemigen jön ki 1-2 éven, és 20-30.000 km-en belül. Lásd ER-6 első széria... (pl. kép az adatlapomon). DE! A Z-ket fejlesztik egy ideje, bár most volt néhány alapvető változtatás, én azért bízok benne, hogy nem fog szétesni alattam... De így néhány ezer km-rel nemigen tudunk érdemben hivatkozni a hibákról. (na ja, aki megfagyasztja szegény motorját, az vessen magára... ) Az biztos, hogy fickós egy motor, a fékje lehetne jobb is, mondjuk az, ami az ezresen van... No de ez nem azt jelenti, hogy nem jó a fékje, hanem azt, hogy az ezresnek van az átlagosnál tutibb... A menetszelet ugyebár nem lehet kikapcsolni, de az megszokás és füldugó kérdése. A motor járása nekem nagyon tetszik, semmi zörgés, rezegés, mintha csak zsinóron húznák. Praktikusan bármennyivel lehet menni bármelyik fokozatban, nem nagyon panaszkodik. A hangja meg azt hiszem meggyőző, nem is értem minek kell egyeseknek másik kipu, csak megbüntetik az embert... Ami hátránya lehet, hogy azért van súlya, kicsit nehezebb, mint a kollégái, a tank és a blokk is széles, ezért kezdőnek nem ajánlott... Kár lenne a szép fényezésért... Ha ER-5-öd volt eddig, akkor ideális választás lehet. Érdemes egy própakört menni vele, mert alapvetően különbözik az ER-5-től, de ezt nyilván nem kell magyarázni.
Az ER5 nem tudom milyen nehéz, ez kb 200 kg. Ehhez mérten a 100 Le nem kevés, de azért mégsem egy GSXr... Szóval attól ne félj, hogy egy kövérebb gázra azonnal hanyatt vág. Inkább nyomatékra van hangolva az első felében a fordulatszámnak. 6-7ezer fölött valódban vadállat. De a kihegyezett speed mocikkal szemben alapjárattól használható. Szóval ha sokat mész városban, forgalomban akkor sem fogsz vele szenvedni. Szélvédelem nulaa, de nekem nem is hiányzik. 140-150ig még kényelmesen elviselhető. Őszintén szólva ennél gyorsabban én is csak 2x mentem amikor kipróbáltam a végét. 220 fölött nem mész vele sokat az tuti. Jó kondiban vagyok az amerikai foci okán, de a fejem alig bírtam tartani. Pedig az állam a tankra, seggem a hátsó ülésre, könyök-térdek behúz...
Ha nem húzod neki akkor kezesbárány, Ha odarántassz, akkor vadállat. . A végsebességét úgysem tudod kipróbálni, mert lemaradsz róla. 220 fölött már az életedért fogsz küzdeni rajta. . De a viccet félretéve. Ez egy viszonylag nyomatékos motor. Én mielőtt megvettem egy Versys-t nézegettem. Aztán olyan ajánlatot kaptam, hogy azonnal megvettem. És jól döntöttam.
Pffffú Kösz srácok,. az h gyönyörű az nem kérdéses nekem sem. De jobbnak tarottam utánna szaglászni egy kicsit, nekem is meggyőző az összes teszt amit olvastam, de ha még nektek tulajoknak sem nagyon jönnek ki rejtett hibák akkor nagyon esélyes h ilyet ragasztok magam alá . Annyi kérdésem lenne még hogy ER5 ös kawa után nem lesz-e nagy nekem, mennyire kezes a drága vagy tud gonosz is lenni? Csak egy 750-es
Utána néztem a plekónak, a Puig katalógus szerint nem ugyanaz,de viszont az MRA (német) szerint ugyanaz!
Na akkor most ...
Kipufogó hírdetésEz amúgy?
Figyeljé má Csuti,megoldható hogy ne cseréld le a dobot?Hagyd úgy,nehogy levedd !
Setzer dobta fel a lasztit
2.) Ha nem tetszene a hangja, én is vennék másik kiput. De tetszik, úgyhogy nem veszek.
3.) Ha ezt a motort ajánlod tök kezdőnek, akkor baj van a fejedben. Fölöslegesnek tartom részletezni, miért.
4.) Ha olyan nehéz lenne, nyilván nem vettem volna meg.
Egyéb?
Különben osszad nyugodtad az észt, engem nem zavar, ahhoz korábban kell felkelni...
Köszönök mindent CIAO !
Pont a zöldet szüntették meg idén, ami a legjobb volt a 750-esek színei közül...
Néha az az érzésem, hogy a színválasztékot a ki tudja honnan megmaradt festékekből állítják össze.
Narancssárgát, narancssárgát!
Még mindíg nem tudom hogy fekete vagy zöld. A feketén a mikrokarcok elég jól meglátszottak a tesztmotoron. Ez a fekete szín hátránya, ugyhogy ezért valszínű zőőőd lesz! Áhh pedig a fekete is tetszik!
Az ER5 nem tudom milyen nehéz, ez kb 200 kg. Ehhez mérten a 100 Le nem kevés, de azért mégsem egy GSXr... Szóval attól ne félj, hogy egy kövérebb gázra azonnal hanyatt vág. Inkább nyomatékra van hangolva az első felében a fordulatszámnak. 6-7ezer fölött valódban vadállat. De a kihegyezett speed mocikkal szemben alapjárattól használható. Szóval ha sokat mész városban, forgalomban akkor sem fogsz vele szenvedni. Szélvédelem nulaa, de nekem nem is hiányzik. 140-150ig még kényelmesen elviselhető. Őszintén szólva ennél gyorsabban én is csak 2x mentem amikor kipróbáltam a végét. 220 fölött nem mész vele sokat az tuti. Jó kondiban vagyok az amerikai foci okán, de a fejem alig bírtam tartani. Pedig az állam a tankra, seggem a hátsó ülésre, könyök-térdek behúz...
üdv
knapet