Én voltam aki kb. 2-3 hónapja beszereltem a Xenon a Z-be és megemlitettem itt
a fórumon 12500 ft áfával 1 - év garival http://www.xenonizzo.hu/ H.I.D. tipusú
a beszerelés Max 1 óra fúrni nem kell a trafó tartóját bárhova / én az idom alá a bal fölső sarokba
a müszerfal mellett lévö kis sarokba rejtettem / a csatlakozók + - 2 - szál ennyi ...
Azóta autópályán nem nagyon kell a refit használnom nappal se , jobra húzódnak a kocsik
Ha kell még info szóljatok . Széles utat....
Hello!
Nekem október óta van 2007-es Z750-em. 2000 km-t mentem eddig vele. A tapasztalatokról... hmmm... Nem vagyok egy Rossi, szóval a határokat még csak nagyon messziről szagolom. Az biztos, hogy nekem nagyon kényelmes, az üléspozíció, a kormány, minden. Nagyon jól manőverezhető. Egy hosszabb városi tekergésben sem szenvedi halálra magát vele az ember. A lábtartók nekem is néha egy kicsit rezonálnak, de ez eddig nem érte el a zavaró szintet. A fogyasztása a bejáratás után beállt a 6-7 közötti szintre. nyilván ha tépném neki folyamatosan akkor egyrészt hamar elhaláloznék, másrészt nyilván többet enne. Két gondom van most vele. Az egyik, hogy néha nem működik az irányjelző. Ennek két oka is lehet, nem valószínű, hogy a motor hibája. Egyrészt novemberben egyszer rácsorgott a tetőről a hólé és este ráfagyott. Másrészt decemberben beszereltettem egy pager-es riasztót. Akkor szétszedték a bal markolatot is a vészvillogó miatt, lehet, hogy akkor nem rakták össze rendesen. A másik gond, hogy reggel a teljes hidegben indítva elsőre beindul majd 4-5 másodperc múlva lefullad. Újraindítom és soha többet semmi gond. Beszéltem szerelőkkel, arra jutottunk, hogy a nyitott kipuff lehet az egyik ok ( LeoVince GP ).
Kb ennyi jutott most eszembe. Mindent egybevetve szerintem nagyon jó vétel volt.
üdv
knapet
Halihó, nekem ugyan mág csak 4 hónapja van, és még nem sokat mentem vele, de vasárnap tekertem egy kicsit a géppel. Az első, hogy már a látvány is gyönyörű. A hangja, még gyári dobbal is markáns, kicsit karcos, férfias felhangokkal. .
Nekem nagyon kényelmes az üléspozíció és a kormány. Alulról is remekül húz. 6-ban 3000-ről szépen tol. De bírja a pörgetést is, persze csak ha be van járatva. A váltó határozottan kapcsolható. A fékek nagyon disznók. Zöld színben durván feltűnő és gyönyörű . Szerelmes vagyok belé. Igaz én már 1985-ben is szerelmes voltam a gpz750-be. Ennek az ősapja. Szóval ha szereted a csupasz motorokat és a Kawát, akkor ezt vedd meg. Ráadásul bekerülsz a klubba. És itt remek fejeket ismerhetsz meg.
Keress visszafelé, aszem tavaj összel már tárgyaltunk ezügyben, mer valaki már beszerelte .
Tán kjanika, vagy zrider emlékszik .
De gondolom az ülés alá elfér bőven, ha nem az első akkor a hátsó alá, bár nem tom mekkora a trafó?
Csá FIGU
Hi,
én igazábol a Z-hez vettem a xenont, csak ideiglenes raktam az autoba mig elkezdödik a motoros szezon.
Bár látom van akinek már elkezdödött, söt véget se ért.
Abban biztam hogy itt van már valakinek tapasztalata a trafo elhelyezéséröl.
Ha megcsinálom majd dokumentálom.
Hali!
Sőt saras se , csakhogy mig motorral kölcsönösen diszkrimináljuk egymást POLISSZA ,
addig most kocsirú van szó nem ?
és ha hiszitek ha nem autóval nagyon betartok mindent , ok néha a 30-as táblát nem, de aki azt kitanáta az 1 b@rom .
FIGU
Skacok!
A xenon lámpicsekkel, 1 baj van, h hivatalosan csak olyan autóba lehet
aminek motoros lámpa állítási lehetősége van /motornál nem tudom, de az autóba való jó motorhoz is értelem szerűen feleződik a köccség/.
Igazibul ez csak műszakin lehet gond, hacsak a poliszt kinem okítja valaki .
Csá FIGU
sokkal kevesebb hőt termel mint a hagyományos
a nagyvas-on vannak egészen jólárasítottak is - én is nagyon gondolkodóban vagyok...csak a trafó miatt valamit meg kell fúrni, amitől borsódzik a hátam http://www.nagyvas.hu/motorosb...
A nagy hö biztos hogy hülyeség, mert a xenon szinte semmi höt nem termel.
A szett annyit tesz hogy 2db H7-es xenon égö, meg 2db kb 3*8*10cm-es trafo hozzá.
IKEA-ban vegyél ABSORB bőrápoló folyadékot. Nekem az jött be a legjobban. A mellékelt szivacsra öntesz egy kicsit felhabosítod és simán leszed minden mocskot (jó, lehet, hogy picit dörzsölni kell)...
Ha más megy én is megyek... Jöjjön ha jönni akar, vagy bír. Attól, hogy bemond egy rendszámot ( az enyémet egyelőre le lehet olvasni ) nekem kb 32 ember fogja igazolni, hogy az adott időpontban a közelben sem voltam...
Hali!
Csuti nagyon felelötlenül irogatsz , csodálom, h senkinek nem tünt fel .
Voltaképp igazad van mert agy frankó MUFF sokkal jobb mint valami MAROK izé .
Aki meg furcsán néz emiatt az tuti perverz .
Knapet!
Sajna későn olvastam, h felénk jársz szívesen kimentem volna .
Viszont tán szerencséd h mégse taliztunk, mert én nonverbális kommunikációba vagyok polisszal
/rendszámom a képeknél/ csak kedéjesen intek nekik , "nektek is jó napot, fiug"
ezé asztán valószinű még miattam is magyarászkodhattá volna .
Sza FIGU
Nem is tudtam, hogy ma is megyen... csatlakoztam vóna. Még mindig nem vagyok egy Rossi, de a kicsiZ már túl van a 2000 km-en. Szóval rajta már nem múlna...
Azért én is gurultam ma kicsivel kesevebb mint 200at. Vót kaland is, meg egy csomó rendes motoros ember!
a fórumon 12500 ft áfával 1 - év garival http://www.xenonizzo.hu/ H.I.D. tipusú
a beszerelés Max 1 óra fúrni nem kell a trafó tartóját bárhova / én az idom alá a bal fölső sarokba
a müszerfal mellett lévö kis sarokba rejtettem / a csatlakozók + - 2 - szál ennyi ...
Azóta autópályán nem nagyon kell a refit használnom nappal se , jobra húzódnak a kocsik
Ha kell még info szóljatok . Széles utat....