persze raktak már fel,
annak anno semmi más értelme nem volt, csak annyi,
hogy a ZX9R 530-as lánc szett fogaskerekekkel
olcsóbb volt mint a Z-jé vagy 8 ropival,
szerintem nincs nagy jelentősége a vitának a gyári lánc is bír vagy 25ezret, és extrém dolgokat is elbír,
de ha valaki kerekezik, fogaskerekekkel variál, pályázik akkor van értelme
Fenntartva, hogy a te motorod és azt csinálsz vele amit akarsz... van egy kis beszélgetés erről http://www.riderforums.com/gen... illetve http://www.riderforums.com/3rd...
Néhány kiragadott hozzászólás "ha csak nem abban gondolkozol, hogy 200 LE feletti géppel akarsz dragozni, nem értem miért akarnál 'FEL' lépni 530-ra"
"Miért akarnál 530-ra váltani? Az 525 több mint megfelelő, és basszus az 520 is megfelelő, ráadásul kisebb a tömege" és végül
"A legtöbb 600 és 750 cm3-s gépet hajtó motoros teljesen nyugodtan átalakíthatja a gépét és tehet fel 520-as láncot. Ezek a motorok egyszerűen nem adnak le akkora teljesítményt, hogy azt nem bírná el egy jó minőségű 520-as lánc. Még sok literes motort hajtó srác is 520-as láncot tesz fel (ami több mint megnyugtató érv a 600 és 750-es motorok tulajdonosainak). Csak akkor érzem elfogadhatónak az 530-as lánc használatát, ha stuntolsz, sokat egykerekezel, turbós, vagy nitrós a motorod"
rakott már fel valaki 530-as láncot az 520-as helyett z750-re? ha jól nézem a láncszemek méretét, akkor itt nem kell 112 láncszem, de akkor mennyi a tapasztalat szerint (kiszámolni kitudom, de kíváncsi vagyok a tapasztalatra)
hi
tudod hogy van, kis pénz kis foci
valakire nem tudsz keresni
csak tartalomra amire kíváncsi vagy
és célszerű minél rövidebb és célra fókuszáló szavakat keresni
(telorol vagyok, bocs a kullemert)
annak anno semmi más értelme nem volt, csak annyi,
hogy a ZX9R 530-as lánc szett fogaskerekekkel
olcsóbb volt mint a Z-jé vagy 8 ropival,
szerintem nincs nagy jelentősége a vitának a gyári lánc is bír vagy 25ezret, és extrém dolgokat is elbír,
de ha valaki kerekezik, fogaskerekekkel variál, pályázik akkor van értelme
Néhány kiragadott hozzászólás "ha csak nem abban gondolkozol, hogy 200 LE feletti géppel akarsz dragozni, nem értem miért akarnál 'FEL' lépni 530-ra"
"Miért akarnál 530-ra váltani? Az 525 több mint megfelelő, és basszus az 520 is megfelelő, ráadásul kisebb a tömege" és végül
"A legtöbb 600 és 750 cm3-s gépet hajtó motoros teljesen nyugodtan átalakíthatja a gépét és tehet fel 520-as láncot. Ezek a motorok egyszerűen nem adnak le akkora teljesítményt, hogy azt nem bírná el egy jó minőségű 520-as lánc. Még sok literes motort hajtó srác is 520-as láncot tesz fel (ami több mint megnyugtató érv a 600 és 750-es motorok tulajdonosainak). Csak akkor érzem elfogadhatónak az 530-as lánc használatát, ha stuntolsz, sokat egykerekezel, turbós, vagy nitrós a motorod"
'04-es z750-en hányas csavarok fogják az első lánckerék takaró fedelét? 10-es? 9-es?
180/55 r17 Pirelli Dragon Supercorsa Pro -ÚJ--29900.-
180/55 r17 Conti Race Attak Medium-70%-----8500.-
120/70 r17 Bridgestone BT014--------80%-----7900.-
fehervariablak@gmail.com 30-kilenc51-huszon6-81
Az iment talalkoztam Fark Tibivel, itt motoroznak a hargita es gorgenyi hegyek kozt :)
A baratom 07 z750 tank utan erdeklodik, nincs valakinek?
tudod hogy van, kis pénz kis foci
valakire nem tudsz keresni
csak tartalomra amire kíváncsi vagy
és célszerű minél rövidebb és célra fókuszáló szavakat keresni
ennyi semmi nagy dologra nem gondoltam,
jó a meccs
gratulálok , szép szín a naranya