Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az ajánlatot, hamarosan kereslek érte!
Amúgy a gyári áttétel tökéletes nekem!
Gyári áttétel kell?

szerintem érdemes hátra 2-vel nagyobb lánckerék. persze nem tudom, hogy használod a gépet. árban szinte nincs különbség.
2 perc és ott van
Hi, nem kaptam ajánlatot, küldenél?
Nos, a hűtő a helyén,minden OK. Tök óvatosan kell kezelni a cuccot,mivel alu,s rögtön deformálódik. Azért is volt a nagy csomagolás... Nos,a régit azért elteszem,nem adom be a gyűjtőbe. Bár elég roncs,de ki tudja mit hoz a jövő...
Teszek fel képet is, látni ahol a ventilátor kisúrolta.Még a túra elején eldőlt a motor (ma sem értem hogyan) ,s a hűtő a járdaszegélyen koppant,akkor kerülhetett közelebb a bordákhoz. Aztán,amikor eső után folyt az úton a víz,megrakódott a hűtő és a ventilátor közti rés apró kövecskékkel.Így mikor az bekapcsolt,sok nem kellett hozzá,hogy kis lyukat faragjon a gyenge alu bordába.Szerencsére gyakran lesem a műszerfalat, hamar észrevettem,hogy borongős idő ellenére 102-106 -on van a víz.Szinte néhány kanyar után a semmiben egy boltra akadtam,ahol tudtam venni deszt.vizet.Kezdtem beönteni,de úgy folyt is ki belőle.Erre levettem a hűtőt,s értettem meg,hogy nagy baj van. S mivel egyik szerviszben megbiztattak,hogy csak talán a fővárosban ha megjavítják,eléggé odavoltam.Aztán más nem jutott az eszembe,harapóval összenyomtam,meghajtottam,és sikeresen haza is tudtam jönni vele.Mindez Korzikán történt...
Szóval a képek,új,és régi:
Hááát,akkor minden elismerésem az övé...
én is ott láttam :)
Ez a Bivaly mocija és a képet is Ő csinálta. :-)
Sziasztok. Van valakinek eladó kormány 09 z750re?
A labtarton, amit erzel luktetest, az pontosan a lanctol van. Nekem is ugyan ilyen volt, amikor mar csereerett volt a lanc a motoron. Utana tokeletes lett es a luktetes is megszunt.

A lengovilla aljat veri egyebkent a laza lanc, amiatt erzed a luktetest.
hat ez klafa, jo vetelnek tunik, majd dobj par fotot a hutorol, sok sikert a szereleshez :)
en 2007 ben asszem 70 korul vettem bontoban egy komplettet
Okés, köszi! Jó gurulást!
Este fele küldöm. Most épp megyek motorozni
Érdekelne a láncszett! Tudnál adni ajánlatot a vida87 kukac freemail.hu-ra?
Nekem is ilyen volt. új lánccal tiszta király lett. Ha láncszett érdekel akkor tudok adni jó áron. én húztam halasztottam a cserét. aztán egyszer vagánykodtam egyesben kis sebességnél rakuplungoltam, hogy kaparjon de csattant olyat, hogy azt hittem tönkrebasztam a motort. mögöttem sv 1000rel buzi kipuffal (nagy hagja van) is hallotta kérdezte, hogy mi volt az. nem érdemes húzni mert beleset lehet belőle.
Remélem is, hogy a lánc okozza a lüktetést is.
Hajlamos az ember rögtön komolyabb hibára gondolni, mint pl. hogy csapágyas valami.
Kérdésedben a válasz
Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es z750-nek. Be akartam állítani a lánc feszességét, mert laza.
Azt hiszem, hogy szakaszosan van megnyúlva a lánc a motoromon, ugyanis ha megpróbálom belőni a feszességet, akkor van olyan szakasz a láncon, ahol feszes lesz, máshol pedig laza... Most egy köztes utat választottam. Idegesítő hangja van a láncnak, periodikusan ismétlődik egy fajta suhogás.
Ez a probléma okozhatja azt a jelenséget is, hogy motorféknél lüktető érzést érzek a lábtartókon olyan 40-60 km/h között? Kuplungot behúzva is megvan a lüktetés, igaz akkor "nyersebben" érzem.

Gondolom láncszett csere ajánlott!
Huuu,ez már igen! Ez egy 10pontos kép... Motor,természet,nőcike... ,s ez mind az enyém?
Küldök cserébe egy kis izelitőt,első találkozásomról a Z1000/2012-vel.A napokban történt,Ajaccióban...
Majd nemsoká részletesebben is...
Jelentem az alapjárat beállítva! Mégegyszer köszi a segítséget! Azért szeretem ezt a fórumot, mert ilyen összetartás csak a Kawásoknál van!
És egy kis jutalom jár érte!
Tegnap megjött a hűtő,187 eurót fizettem érte. Úgy becsomagolták,hogy kicsit megijedtem,mikor mentem átvenni a postára .. Hatalmas doboz,s abban mégegy... Most még nem értem el oda,hogy felszereljem,de első ránézésre tök új,s pászolnia is kellene...Még vettem repsol hűtővizet bele,s hétfőn neki is látok.. :)
Úgy emlékszem az enyémen is van ilyen csavar, és ahogy írtad rugó van alatta. Reggel megnézem, és írok az eredményről. Köszi!
bocsi,jobbat nem találtam... azt sem tudom most biztosan,de ugy rémlik ez a csavaka az, simán kézzel tekerhető...
Szia. nos az 1000-esnél nem tudom ,de a 750 -nek van egy pici fényes csavarka, a faje alatt látszik egy rugócska...valahol a motor bal oldalán kell benyúlni csavarni,a starter,vagyis az inditó mellett... próbálok valami képet keresni,most nem vagyok motor közelben,hogy lefényképezném...
Sziasztok!
Régi (2003-2006) Z1000 alapjáratán szeretnék állítani, mert elég magas 1200ford/perc. Tudja valaki, hogy hol tudom beállítani? A gázbovden nem feszül, mert ott már próbáltam az állító csavarral. Ha valaki tud segíteni, ne tartsa vissza!