Nos, a hűtő a helyén,minden OK. Tök óvatosan kell kezelni a cuccot,mivel alu,s rögtön deformálódik. Azért is volt a nagy csomagolás... Nos,a régit azért elteszem,nem adom be a gyűjtőbe. Bár elég roncs,de ki tudja mit hoz a jövő...
Teszek fel képet is, látni ahol a ventilátor kisúrolta.Még a túra elején eldőlt a motor (ma sem értem hogyan) ,s a hűtő a járdaszegélyen koppant,akkor kerülhetett közelebb a bordákhoz. Aztán,amikor eső után folyt az úton a víz,megrakódott a hűtő és a ventilátor közti rés apró kövecskékkel.Így mikor az bekapcsolt,sok nem kellett hozzá,hogy kis lyukat faragjon a gyenge alu bordába.Szerencsére gyakran lesem a műszerfalat, hamar észrevettem,hogy borongős idő ellenére 102-106 -on van a víz.Szinte néhány kanyar után a semmiben egy boltra akadtam,ahol tudtam venni deszt.vizet.Kezdtem beönteni,de úgy folyt is ki belőle.Erre levettem a hűtőt,s értettem meg,hogy nagy baj van. S mivel egyik szerviszben megbiztattak,hogy csak talán a fővárosban ha megjavítják,eléggé odavoltam.Aztán más nem jutott az eszembe,harapóval összenyomtam,meghajtottam,és sikeresen haza is tudtam jönni vele.Mindez Korzikán történt...
Szóval a képek,új,és régi:
A labtarton, amit erzel luktetest, az pontosan a lanctol van. Nekem is ugyan ilyen volt, amikor mar csereerett volt a lanc a motoron. Utana tokeletes lett es a luktetes is megszunt.
A lengovilla aljat veri egyebkent a laza lanc, amiatt erzed a luktetest.
Nekem is ilyen volt. új lánccal tiszta király lett. Ha láncszett érdekel akkor tudok adni jó áron. én húztam halasztottam a cserét. aztán egyszer vagánykodtam egyesben kis sebességnél rakuplungoltam, hogy kaparjon de csattant olyat, hogy azt hittem tönkrebasztam a motort. mögöttem sv 1000rel buzi kipuffal (nagy hagja van) is hallotta kérdezte, hogy mi volt az. nem érdemes húzni mert beleset lehet belőle.
Boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es z750-nek. Be akartam állítani a lánc feszességét, mert laza.
Azt hiszem, hogy szakaszosan van megnyúlva a lánc a motoromon, ugyanis ha megpróbálom belőni a feszességet, akkor van olyan szakasz a láncon, ahol feszes lesz, máshol pedig laza... Most egy köztes utat választottam. Idegesítő hangja van a láncnak, periodikusan ismétlődik egy fajta suhogás.
Ez a probléma okozhatja azt a jelenséget is, hogy motorféknél lüktető érzést érzek a lábtartókon olyan 40-60 km/h között? Kuplungot behúzva is megvan a lüktetés, igaz akkor "nyersebben" érzem.
Huuu,ez már igen! Ez egy 10pontos kép... Motor,természet,nőcike... ,s ez mind az enyém?
Küldök cserébe egy kis izelitőt,első találkozásomról a Z1000/2012-vel.A napokban történt,Ajaccióban...
Majd nemsoká részletesebben is...
Jelentem az alapjárat beállítva! Mégegyszer köszi a segítséget! Azért szeretem ezt a fórumot, mert ilyen összetartás csak a Kawásoknál van!
És egy kis jutalom jár érte!
Tegnap megjött a hűtő,187 eurót fizettem érte. Úgy becsomagolták,hogy kicsit megijedtem,mikor mentem átvenni a postára .. Hatalmas doboz,s abban mégegy... Most még nem értem el oda,hogy felszereljem,de első ránézésre tök új,s pászolnia is kellene...Még vettem repsol hűtővizet bele,s hétfőn neki is látok.. :)
Szia. nos az 1000-esnél nem tudom ,de a 750 -nek van egy pici fényes csavarka, a faje alatt látszik egy rugócska...valahol a motor bal oldalán kell benyúlni csavarni,a starter,vagyis az inditó mellett... próbálok valami képet keresni,most nem vagyok motor közelben,hogy lefényképezném...
Sziasztok!
Régi (2003-2006) Z1000 alapjáratán szeretnék állítani, mert elég magas 1200ford/perc. Tudja valaki, hogy hol tudom beállítani? A gázbovden nem feszül, mert ott már próbáltam az állító csavarral. Ha valaki tud segíteni, ne tartsa vissza!
Amúgy a gyári áttétel tökéletes nekem!