Bakó Tomitól vettem, ő a hazai forgalmazó. De van fent videó is itt a hírekben, azt hiszem, hogy olyan kb 2 éves lehet. Z-re kicsit elöl van, hasalós lesz tőle a vezető testtartása.
Hasznal valemelyikotok dekni vedo bukogombat?
Nem tudom van-e ebbol valami meret kategoria vagy melyik lenne jo Z750-re.
Hetvegen sikerult lapra tenni a vasat es a deknirol kicsit lejott a festek.
hali Stev
ismered a mondást nagy az isten állatkertje
haverom is majdnem fejre állította az enduróját olajcserénél, nem találta az olajbeöntőt /fent volt a tank mellett/ 2 napig kereste amikor megkegyelmeztem neki
meg mielott megvettem a beverly-t, vettem egy skipper st 125 ost, amikor mentem erte batran meselte az elozo tulaja hogy az a jo benne hogy csak siman fullra kell tolteni olajjal , nincs semmi fele nezgeto ablak rajta.
erre lecsavartam a betolto kupakot es latom hogy az a nivo palca egyben es max jel jo 3-4 centivel a kupak alatt volt
a barom mindig csordultig toltotte olajjal.
otthon leeresztettem belole hogy a maxon legyen es csodak csodajara sokkal konnyebben kiporgott a motor.
Egyszerű a téma :
-normál felhasználásnál a min. és a max. között...
-forszírozott(pálya, csapatás, stb.) felh. a MAX. jelölésnél kell legyen az olajszint...
Természetesen hideg, függőlegesen álló motornál nézve...
Legalábbis a Japán mérnökök szerint...
Hogy lezárjam a vitát, elővettem a szervízkönyvet (Új Z-hez.) Olajcsere esetén, szűrővel együtt, 3,3 Liter olaj kell a gépbe. 3,5 liter kell, ha porszáraz a motor. 3,1 liter kell, ha nincs a szűrő cserélve. Ennyi. A nívó szintnek leállított motorral (2-3 perc várakozás után). középen kell lennie.
hááát bocsánatot kérek előre is
de ekkora baromságot régen hallottam, az a szerelő aki ezt mondta mennyen kapálni
JÁRÓ motornál felső nívó ............ a faszomat,
azér megy az a nyomorult olajszint lejjebb mert az olajpumpa a megfelelő helyekre nyomja az olajat, ez így normális, és bizony ha 2-3 decivel több az olaj az a szimeringeknek marhára nem jó
Természetesen mindenki úgy csinálja, ahogy akarja.Ez egy tipp volt.Mi az hogy hova folyik az olaj?Hát hova folyna?Nem fog kifolyni a tetején.Marad a blokkban.Csak amikor én megnéztem a szintem, aztán elinditottam, és láttam hogy vissza megy félnívóra, aztán beszéltem pár emberkével, meg Kawás szerelővel is, és ő azt mondta, hogy így csinálják,hogy járó motornál legyen felső nívón.Nem fogja kinyomni a szimeringeket.ez 2-3 dl különbség csak.
Hát a MAX az legyen a MAX! A min meg min!Ugyanis nem keveset pörög a moci és szimeringek vannak benne meg a japók nem hülyék! Én is maxra töltöm fel!
Megjegyzés:Az én Zém nem szereti a motul 5100 ast maradok a Fuchs nál!
Ha járó motornál töltöd fel és leállítód akkor hova folyik az olaj?
Ez a kanyar dolog is hülyeség szerintem, biztos kiszámolták, hogy ha teljesen el van döntve akkor is legyen elégséges olajzás.
Egykerekezésnél már lehet, hogy tényleg több kell bele.
Hali!
Én csak annyit fűznék hozzá, hogy a 4 litert én midnig megitatomvele, és járó motornál legyen a felső nívó alatt...mert hát ugye dől az a blokk, jobb esetben:) De töltsd fel nívóig, majd indítsd be, és meglátod mnnyit elvisz.Az olajzás meg kanyarban sem hátrányos, nagy fordulaton meg főleg! Üdv!
persze a legmélyebb ponton, legalább is a régin,
ha jól emlékszem az oldal sztendel magasságában
ha jót akarsz 6 lap fejű crovával próbáld ne villás kulccsal
haverom a Horneten faszán lenyalta egy tekerésből
Előre is kösz!
Bakó Tomitól vettem, ő a hazai forgalmazó. De van fent videó is itt a hírekben, azt hiszem, hogy olyan kb 2 éves lehet. Z-re kicsit elöl van, hasalós lesz tőle a vezető testtartása.
Tudnál esetleg küldeni nekem egy képet a hátsó kapaszkodóról!?
galaxysuveges@gmail.com
Köszi, Gy.
Nem tudom van-e ebbol valami meret kategoria vagy melyik lenne jo Z750-re.
Hetvegen sikerult lapra tenni a vasat es a deknirol kicsit lejott a festek.
ismered a mondást nagy az isten állatkertje
haverom is majdnem fejre állította az enduróját olajcserénél, nem találta az olajbeöntőt /fent volt a tank mellett/ 2 napig kereste amikor megkegyelmeztem neki
erre lecsavartam a betolto kupakot es latom hogy az a nivo palca egyben es max jel jo 3-4 centivel a kupak alatt volt
a barom mindig csordultig toltotte olajjal.
otthon leeresztettem belole hogy a maxon legyen es csodak csodajara sokkal konnyebben kiporgott a motor.
ez nem vita volt, sima megállapítás, tényközlés, kiigazítás, stb.
a hülyeség nem vita alap,
-normál felhasználásnál a min. és a max. között...
-forszírozott(pálya, csapatás, stb.) felh. a MAX. jelölésnél kell legyen az olajszint...
Természetesen hideg, függőlegesen álló motornál nézve...
Legalábbis a Japán mérnökök szerint...
de ekkora baromságot régen hallottam, az a szerelő aki ezt mondta mennyen kapálni
JÁRÓ motornál felső nívó ............ a faszomat,
azér megy az a nyomorult olajszint lejjebb mert az olajpumpa a megfelelő helyekre nyomja az olajat, ez így normális, és bizony ha 2-3 decivel több az olaj az a szimeringeknek marhára nem jó
Megjegyzés:Az én Zém nem szereti a motul 5100 ast maradok a Fuchs nál!
Ha járó motornál töltöd fel és leállítód akkor hova folyik az olaj?
Ez a kanyar dolog is hülyeség szerintem, biztos kiszámolták, hogy ha teljesen el van döntve akkor is legyen elégséges olajzás.
Egykerekezésnél már lehet, hogy tényleg több kell bele.
amikor kanyarodsz nehogy azt hidd hogy az olaj vizszintben marad
szerintem "max" az legyen a max, leallitva
Én csak annyit fűznék hozzá, hogy a 4 litert én midnig megitatomvele, és járó motornál legyen a felső nívó alatt...mert hát ugye dől az a blokk, jobb esetben:) De töltsd fel nívóig, majd indítsd be, és meglátod mnnyit elvisz.Az olajzás meg kanyarban sem hátrányos, nagy fordulaton meg főleg! Üdv!
ha jól emlékszem az oldal sztendel magasságában
ha jót akarsz 6 lap fejű crovával próbáld ne villás kulccsal
haverom a Horneten faszán lenyalta egy tekerésből